hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Velencei Filmfesztivál nem zárja ki a Netflixet a versenyből

Cannes nem engedte versenyezni a streamre készült filmeket.

hirdetés

Minden eddiginél több, hat Netflix-film szerepel idén Velencében, ráadásul több a versenyprogramban, írja a Hollywood Reporter. Ennek azért van jelentősége, mert idén tavasszal Cannes lényegében bokjottálta a streamszolgáltató-gyártót. Ugyanis bár szerepelhettek Netflix-filmek a fesztiválon, a versenyprogramban csak olyan alkotások vehettek részt, amelyeket aztán bemutattak a francia mozikban. Egy évvel korábban két Netflix-film is indult Cannes-ban (Okja, Meyerowitz Stories).

A Velencei Filmfesztivál mindensetre sokat nyert idén a cannes-i bojkottal, mert a Coen testvérek (The Ballad of Buster Scruggs), Alfonso Cuarón (Roma) és Paul Greengrass (22 July) új filmjei is náluk mutatkoznak be a versenyprogramban. Ezen kívül még három, köztük Orson Welles ötven éve forgatott utolsó filmje is. 2015-ben amúgy Velencében mutatták be az első Netflix-filmet, az a Beast Of No Nation volt.

Paul Greengrass filmje a Breivik-tömeggyilkosságot dolgozza fel

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

Ezzel hívnák fel a figyelmet a korlátozások feloldása alkalmából, hogy élnek, és felkészültebbek, mint eddig bármikor.

A Blikk+Győző című formátumban a színész ismert emberekkel beszélget.

Indul az Art is Business Díj 2020, különböző kategóriákban jelölni és pályázni július 1. és szeptember 30. között lehet.

Az egyik Dreher Antalt, a másik egy söröskocsit ábrázol.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés