hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Velencei Filmfesztivál nem zárja ki a Netflixet a versenyből

Cannes nem engedte versenyezni a streamre készült filmeket.

hirdetés

Minden eddiginél több, hat Netflix-film szerepel idén Velencében, ráadásul több a versenyprogramban, írja a Hollywood Reporter. Ennek azért van jelentősége, mert idén tavasszal Cannes lényegében bokjottálta a streamszolgáltató-gyártót. Ugyanis bár szerepelhettek Netflix-filmek a fesztiválon, a versenyprogramban csak olyan alkotások vehettek részt, amelyeket aztán bemutattak a francia mozikban. Egy évvel korábban két Netflix-film is indult Cannes-ban (Okja, Meyerowitz Stories).

A Velencei Filmfesztivál mindensetre sokat nyert idén a cannes-i bojkottal, mert a Coen testvérek (The Ballad of Buster Scruggs), Alfonso Cuarón (Roma) és Paul Greengrass (22 July) új filmjei is náluk mutatkoznak be a versenyprogramban. Ezen kívül még három, köztük Orson Welles ötven éve forgatott utolsó filmje is. 2015-ben amúgy Velencében mutatták be az első Netflix-filmet, az a Beast Of No Nation volt.

Paul Greengrass filmje a Breivik-tömeggyilkosságot dolgozza fel

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés