hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Velencei Filmfesztivál nem zárja ki a Netflixet a versenyből

Cannes nem engedte versenyezni a streamre készült filmeket.

hirdetés

Minden eddiginél több, hat Netflix-film szerepel idén Velencében, ráadásul több a versenyprogramban, írja a Hollywood Reporter. Ennek azért van jelentősége, mert idén tavasszal Cannes lényegében bokjottálta a streamszolgáltató-gyártót. Ugyanis bár szerepelhettek Netflix-filmek a fesztiválon, a versenyprogramban csak olyan alkotások vehettek részt, amelyeket aztán bemutattak a francia mozikban. Egy évvel korábban két Netflix-film is indult Cannes-ban (Okja, Meyerowitz Stories).

A Velencei Filmfesztivál mindensetre sokat nyert idén a cannes-i bojkottal, mert a Coen testvérek (The Ballad of Buster Scruggs), Alfonso Cuarón (Roma) és Paul Greengrass (22 July) új filmjei is náluk mutatkoznak be a versenyprogramban. Ezen kívül még három, köztük Orson Welles ötven éve forgatott utolsó filmje is. 2015-ben amúgy Velencében mutatták be az első Netflix-filmet, az a Beast Of No Nation volt.

Paul Greengrass filmje a Breivik-tömeggyilkosságot dolgozza fel

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Fördős Zé vezette gasztrocsapat elindítja a kezdőknek szóló Street Kitchen Instantot.

A Netflix, ahogy korábban a Golden Globe-on is, messze elmaradt a Watchmennel és Utódlással vezető HBO mögött.

A rendezvény- és a digitális ügynökség egy ernyő alatt, holding formában folytatja közösen RaconteurXtrm néven.

Az ÖRT kísérleti jelleggel egy 13 éves gyerek profiljával vizsgálta a gyerekeknek megjelenő reklámokat.

Indulhat a pitchelés ezerrel a hazai zenekarok és kiadók részéről.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés