hirdetés
hirdetés
hirdetés

A UPC és a Telenor munkatársa lett a legszebb hangú ügyfélszolgálatos

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata a Music FM és a Multicom támogatásával, a Kreatívval együttműködésben hatodik alkalommal is megrendezte a hagyományos Contact Center Hangszépségversenyt. A nyerteseket a Lollipop reklámverseny díjátadójának elején hirdettük ki.

hirdetés

A megmérettetésre telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezhettek. Idén is nagyszámú és magas színvonalú nevezés érkezett, melyek közül az előzsűri választotta ki a döntősöket, akik Márai Sándor Füveskönyvének egy részletét olvasták fel. Ezután egy közönségszavazás döntötte el, hogy kik lettek idén a legszebb hangú ügyfélszolgálatosok.

A versenyen női kategóriában a UPC ügyfélszolgáltatosa, Darvas Viktória Éva, a férfiaknál pedig a Telenor munkatársa, Kovács Gergely lett az első helyezett. Alább a dobogósok nevezése, és a nyertesekről a díjátadón készített fotók láthatók-hallhatók.

Kovácsházy Dénes a MULTICOM-tól megnyitja a Hangszépségverseny díjátadóját
auto

Harmadik helyezett hölgy: Somfai Erős Dalma – Lidl Magyarország
auto

 

Harmadik helyezett férfi: Bátori Miklós, MULTICOM
auto

 

Második helyezett hölgy: Szabó Laura – Erste Bank
auto

 

Második helyezett férfi: Kozák Gergely Zoltán – CIB Bank
auto

 

Első helyezett hölgy: Darvas Viktória Éva – UPC
auto

 

Első helyezett férfi: Kovács Gergely – Telenor
auto

 

A többi, döntőbe került ügyfélszolgálatos hangját itt hallgathatják meg!

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

A Central European Startup Awards egyetemi partnere lett az iskola.

A telekommunikációs szolgáltató átnevezte a hazugságvizsgálót.

Mostantól szombaton is hallható az "egyik legkarakteresebb műsor".

A Vermis összeszedte, mi minősül reklámnak és mit kell tennie egy véleményvezérnek.

hirdetés

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

hirdetés
hirdetés