hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Universal McCann töke volt a legformásabb

Az Adaptive Media idén is megtartotta a Halloween-napi Tökfaragó versenyét. A Universal McCann faragott a legjobban.

hirdetés

Halloween alkalmából idén is megrendezte médiaügynökségi partnerei számára a Tökfaragó versenyt Adaptive Media.

A verseny lényege, hogy az ügynökségek számára kiszállított óriási tököket az ügynökségi kollegák töklámpássá faragják ki. A lámpások fotóit az Adaptive Media zsűrije értékelte kreatív, minőségi és esztétikai szempontok alapján.

A versenyt a Universal McCann nyerte, második helyen a Carnation és a Berg végeztek holtversenyben, a hamradik pedig a Maximize lett.

Itt közelről
A Universal McCann győztes faragványa

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés