hirdetés
hirdetés
hirdetés

A TV2 vitte a vasárnapot!

Vasárnap este indult a TV2 nagyszabású maszkos szuperprodukciója. A döbbenetes leleplezésekkel teli show mindhárom fontos célcsoportban nyerte az idősávját. Vasárnap mind az egész napot, mind a főműsoridőt tekintve a TV2 volt a legnézettebb csatorna mindhárom fő célcsoportban (A18-59, A18-49, A4+). Csoportszinten is győzelmet aratott a TV2 az RTL Magyarországgal szemben vasárnap, szintén mindhárom fontos célcsoportban, egész napon és a főműsoridőt tekintve is. (X)

hirdetés

A TV2 tegnap este debütált műsora, a Nicsak, ki vagyok? – a rejtélyek színpada mindhárom fő célcsoportban megnyerte idősávját. A műsor eredményei: 18-59: SHR: 18,6%, vs. RTL Klub azonos idősáv 16,0%, 18-49: SHR: 18,1% vs. RTL Klub azonos idősáv 17,4%, 4+: SHR: 19,5% vs. RTL Klub azonos idősáv 15,6%.

A Nicsak, ki vagyok? első 35 perce rendhagyó módon szimultán tíz csatornán* volt látható, annak érdekében, hogy az új műsor minél több nézőhöz eljuthasson. Ezen „simulcast” idősáv együttes közönségaránya a tíz csatornát* figyelembe véve 21,4% volt (A18-59).

A TV2 18-59 évesek körében egész napon 11,4%-os közönségarányt tudhatott magáénak szemben az RTL Klub 9,4%-ával (SHR), főműsoridőben pedig 17,2%-ot a konkurens csatorna 15,7%-ával szemben, de nyerte a napot a 18-49 évesek és a teljes lakosság tekintetében is.

Csoportszinten is győzelmet aratott a TV2 Csoport az RTL Magyarországgal szemben a tegnapi napon, szintén mindhárom fontos célcsoportban, egész napon és a főműsoridőt tekintve is.

A nézői elérés kiterjesztését célzó, egyszerre tíz csatornán futó első szegmens szimultán sugárzásának köszönhetően a műsor a teljes lakosságot figyelembe véve összesen közel 3 millió nézőt (2 913 923 főt) ért el legalább 1 percre mindazon csatornákat figyelembe véve, ahol a műsor futott (kumulált nézői elérés: minden elért nézőt csak egyszer veszünk figyelembe). Tehát ennyi nézőhöz jutott el a TV2-n futó teljes műsor és a 9 kábelcsatorna által sugárzott első, „simulcast” szegmens.

Az első adásban bemutatkozó négy maszkos előadó közül elsőként a Barátok közt sztárja, Szőke Zoltán lepleződött le, majd Jolly döbbentette meg a sztárcsapatokat, végül Vajna Timiről derült ki, hogy ő rejtőzött Szőrmók jelmeze mögött.


Nicsak, ki vagyok? – a rejtélyek színpada minden vasárnap este élőben a TV2 műsorán.

Az adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás, Live + As Live adatok

* TV2, FEM3, Humor+, Izaura TV, Jocky TV, Mozi+, Moziverzum, Prime, Super TV2, Zenebutik

Főműsoridő: 18:00-22:59

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A hidegháború és az űrverseny a grafikusokból is kihozta a legvadabb álmokat.  

Összes lapjában és online felületein is közös tapsra buzdít a kiadó.

A Most Mobilszerviz nekik segítene. Az új brand bevezető kampányát a Human Telex fejlesztette. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Tanácsokat osztanak azoknak, akik most másokon segíthetnek. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Őrültségnek tűnik épp most országimázs-reklámra költeni, de a portugálok inkább aktualizálták az üzenetet.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés