hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

A TV2-t eltiltották a Chili TV név használatától

Az AMC Networks Central Europe kérelme nyomán a Fővárosi Törvényszék ideiglenes intézkedésben kötelezte a TV2-t, hogy hagyjon fel a „Chili TV” megjelölés használatával, a csatorna reklámozásával annak weboldalán, a chilitv.tv-n, illetve magának a chilitv.tv domainnév használatával. Ez nem történt meg, és a TV2 nem is tervez ilyet.

hirdetés

Az ügy előzménye, hogy a TV2 2016 tavaszán bejelentette, hogy új csatornákat indít, amelyek közül a gasztro-csatornát Chili TV-nek fogják hívni, és egyúttal védjegyoltalmat kért a Chili TV ábrás megjelölésre. Ez ellen a TV Paprikát működtető AMC felszólalt, mert szerintük a Chili TV és a TV Paparika védjegyeket könnyen össze lehet téveszteni, főleg, hogy két azonos profilú főzőcsatornáról van szó.

A szabadalmi hivatal az AMC közleménye szerint alaposnak találta a cég felszólalását, és el is utasította a TV2 védjegyoltalmi kérését. A TV2 ezután más ábrás megjelöléssel új kérelmet nyújtott be, sőt időközben szóvédjegyként is oltalmat igényelt a Chili TV megjelölésre. A TV2 párhuzamosan futó Chili TV védjegyoltalmi kérelmeivel szemben az AMC szintén jogi eszközökkel lépett fel annak érdekében, hogy a TV2 ezekre a megjelölésekre ne szerezhessen védjegyoltalmat.

A Fővárosi Törvényszék most fellebbezésre tekintet nélkül végrehajtható végzésében kötelezte a TV2-t, hogy a végzés kézbesítését követő napon hagyja abba a „Chili TV” név használatát. A Comment.com szerint ugyan ez egy ideiglenes intézkedés, ami ellen lehet fellebbezni, és a védjegybitorlási per is hátravan még, de ez a mostani döntés hatályát nem befolyásolja, azaz a TV2-nek január 4-től tilos lenne használnia a Chili TV elnevezést.

A TV2 azonban tovább használja a védjegyet, a weboldalt, mindent, a Comment.com meg is érdeklődte tőlük, hogy miért: „Fellebbezéssel fogunk élni, nem tervezzük a csatorna nevének és logójának megváltoztatását” – érkezett a TV2 Csoport hivatalos válasza.

hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Allianz Értékesítői Nap rendezvényszervezési feladatait kapta meg a cég.

Hello Hollywood címmel indul vele műsor a kereskedelmi csatornán.

Február 5-ig lehet jelentkezni a 14 hetes képzésre.

A Park Center kereskedelmipark-portfólió választotta őket többkörös tenderen.

A márka a Mosolyfestők Alapítványt támogatja.

hirdetés

Konferencia a TOP 50 Innovátor kiadvány bemutatására, 2017. január 24-én.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására 2017.02.02-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások. Díjátadó és workshop 2017. 02. 07-én.

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

hirdetés
hirdetés