hirdetés
hirdetés
hirdetés

A TV2-n volt a legtöbb szponzorüzenet az összes tévé közül

Az NMHH tavaly év második felének szponzorált üzeneteit vizsgáló elemzése szerint. Majdnem kétszer annyi támogatói szpot ment a TV2-n, mint az RTL Klubon. A Telekom a fő non-szpot hirdető.

hirdetés

Az NMHH-nak tanulmánya jelent meg a televíziók támogatási gyakorlatáról, a vizsgált időszak 2018 második fele volt, a tanulmányt a Media1 szemlézte.

Eszerint a TV2-n közel kétszer annyi támogatói szpot volt (46 590), mint az RTL Klubon (24 192). A TV2-n ez a szám nőtt, az RTL-en pedig csökkent az előző év azonos időszakához képest. Kilenc vizsgált televízió volt egyébként még, de csak a Duna TV-t elemezték a teljes időszakban, a többi tévéről egy-egy hónapnyi minta van. A Dunán is nőtt a szponzorált üzenetek száma.

A vizsgált csatornák 17 664 órányi műsoridejében összesen 82 024 szponzorüzenet jelent meg. A legnagyobb hirdető a Magyar Telekom volt, rajta kívül a Baumit és a Terrán Tetőcserépgyártó a dobogóra felkerült hirdető - mindkettő építőipari cég.

"Érdekes, hogy a műsortámogatásban résztvevő 1173 cég 80 százaléka csupán egy televíziónál kötelezte el magát, ezzel szemben a Magyar Telekom szpotjai hat médiaszolgáltatásnál is feltűntek a félév során" - emeli ki a Media1.

A gazdasági szektor alapján a lenti ábrán látható a mért időszak televíziós hirdetési statisztikája.

UPDATE: Kedden megjelent cikkünk címében félrevezető módon "reklámtartalom" szó szerepelt "szponzorüzenet" helyett, ezáltal azt a képet sugallva, mintha a TV2-n kétszer annyi reklámszpot futott volna, mint az RTL Klubon. Elnézést.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés