hirdetés
hirdetés
hirdetés

A TV2-n volt a legtöbb szponzorüzenet az összes tévé közül

Az NMHH tavaly év második felének szponzorált üzeneteit vizsgáló elemzése szerint. Majdnem kétszer annyi támogatói szpot ment a TV2-n, mint az RTL Klubon. A Telekom a fő non-szpot hirdető.

hirdetés

Az NMHH-nak tanulmánya jelent meg a televíziók támogatási gyakorlatáról, a vizsgált időszak 2018 második fele volt, a tanulmányt a Media1 szemlézte.

Eszerint a TV2-n közel kétszer annyi támogatói szpot volt (46 590), mint az RTL Klubon (24 192). A TV2-n ez a szám nőtt, az RTL-en pedig csökkent az előző év azonos időszakához képest. Kilenc vizsgált televízió volt egyébként még, de csak a Duna TV-t elemezték a teljes időszakban, a többi tévéről egy-egy hónapnyi minta van. A Dunán is nőtt a szponzorált üzenetek száma.

A vizsgált csatornák 17 664 órányi műsoridejében összesen 82 024 szponzorüzenet jelent meg. A legnagyobb hirdető a Magyar Telekom volt, rajta kívül a Baumit és a Terrán Tetőcserépgyártó a dobogóra felkerült hirdető - mindkettő építőipari cég.

"Érdekes, hogy a műsortámogatásban résztvevő 1173 cég 80 százaléka csupán egy televíziónál kötelezte el magát, ezzel szemben a Magyar Telekom szpotjai hat médiaszolgáltatásnál is feltűntek a félév során" - emeli ki a Media1.

A gazdasági szektor alapján a lenti ábrán látható a mért időszak televíziós hirdetési statisztikája.

UPDATE: Kedden megjelent cikkünk címében félrevezető módon "reklámtartalom" szó szerepelt "szponzorüzenet" helyett, ezáltal azt a képet sugallva, mintha a TV2-n kétszer annyi reklámszpot futott volna, mint az RTL Klubon. Elnézést.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

„Kapd el, ha tudsz!” címen indul az új műsor, most kezdődnek a felvételei.

A Viastein térköves sétány ötletét a White Rabbit reklámügynökség szállította.

Az IndieWire grandiózus listában összegzi az elmúlt 10 év filmtermését. Van meglepetés és borítékolható választás is bőven.

Silvia Lagnado 2015 után távozik a cégtől, eddig szerepkörét két pozícióra osztja a McDonald's.

Elsősorban okos megoldásokat bemutató pályaműveket várnak a sajtópályázatra.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés