hirdetés
hirdetés
hirdetés

A TV2-n volt a legtöbb szponzorüzenet az összes tévé közül

Az NMHH tavaly év második felének szponzorált üzeneteit vizsgáló elemzése szerint. Majdnem kétszer annyi támogatói szpot ment a TV2-n, mint az RTL Klubon. A Telekom a fő non-szpot hirdető.

hirdetés

Az NMHH-nak tanulmánya jelent meg a televíziók támogatási gyakorlatáról, a vizsgált időszak 2018 második fele volt, a tanulmányt a Media1 szemlézte.

Eszerint a TV2-n közel kétszer annyi támogatói szpot volt (46 590), mint az RTL Klubon (24 192). A TV2-n ez a szám nőtt, az RTL-en pedig csökkent az előző év azonos időszakához képest. Kilenc vizsgált televízió volt egyébként még, de csak a Duna TV-t elemezték a teljes időszakban, a többi tévéről egy-egy hónapnyi minta van. A Dunán is nőtt a szponzorált üzenetek száma.

A vizsgált csatornák 17 664 órányi műsoridejében összesen 82 024 szponzorüzenet jelent meg. A legnagyobb hirdető a Magyar Telekom volt, rajta kívül a Baumit és a Terrán Tetőcserépgyártó a dobogóra felkerült hirdető - mindkettő építőipari cég.

"Érdekes, hogy a műsortámogatásban résztvevő 1173 cég 80 százaléka csupán egy televíziónál kötelezte el magát, ezzel szemben a Magyar Telekom szpotjai hat médiaszolgáltatásnál is feltűntek a félév során" - emeli ki a Media1.

A gazdasági szektor alapján a lenti ábrán látható a mért időszak televíziós hirdetési statisztikája.

UPDATE: Kedden megjelent cikkünk címében félrevezető módon "reklámtartalom" szó szerepelt "szponzorüzenet" helyett, ezáltal azt a képet sugallva, mintha a TV2-n kétszer annyi reklámszpot futott volna, mint az RTL Klubon. Elnézést.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

A Pécsi Sörfőzde megkezdte a Prémium termékcsaládja népszerűsítését, amihez Kamarás Ivánt kérték fel. Kampánybejelntő.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés