hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Tv2 minden szinten változni akar

Teljes megújulást és piacvezetést ígért hétfő este a Tv2 az arculatváltó, műsorbemutató, ügyfélkényeztető partiján, amelynek egyik fő attrakciója volt, hogy tűzpiros-fehérre cserélte a Tv2 az öt évvel ezelőtt bevezett narancssárga-piros logót, amely egy ORTT döntés miatt még nem jelenhet meg a képernyő jobb sarkában. Milyen lesz az új arc? Milyen lesz az új műsorstruktúra? Hogyan lesz első a Tv2? Helyszíni beszámoló a Kiscelli Múzeumból.
hirdetés

Mindent beleadtunk és nagyon változunk. Nagyjából ez volt a fő üzenete a hétfő este, a Kiscelli Múzeumban tartott Tv2 arculatváltó, műsorbevezető, -bejelentő, szórakoztató partinak, amelyet pontos érzékkel közvetlenül a munkaidő végéhez igazítottak, így a környéken dolgozó végtelen számú médiaügynökségi vezetőnek nem kellett hazaautózni. És nyilván másnak sem.

A szakmai közönségnek szóló eseményen nem vártak sokat a fő mondandó megfogalmazásával, Várdy Zoltán a Tv2 vezérigazgatója nyitóbeszédében rögtön rátért arra, hogy a csatorna mindenképp piacvezető akar lenni. A tavaly nyáron kinevezett vezérigazgató szerint mára a Tv2 felnőtt ahhoz, hogy három éven belül, 2010-ig Magyarország piacvezető tévéje legyen. Ennek egyik kulcsa az egy év alatt újjászervezett csapat: Gyöngyössy Bence programigazgató, Nagy Andrea marketing- és kommunikációs igazgató, Fekete Attila digitális médiaigazgató, Rendes Zoltán kreatívigazgató és az új műsorpolitika.


Új műsorok

Ezt követően a helyiség négy sarkában berendezett mini talkshow helyszíneken ülő új tartalomfelelősökkel beszélgetett Till Attila, az esemény műsorvezetője.

A csatorna hét új műsort indít el ősszel. A délutáni műsorsávban két eltérő műfajú műsor kerül képernyőre: a naponta jelentkező Cápák kvízműsor, valamint a Joshi Bharat vezette „valódi és célravezető megoldásokat” kínáló beszélgetős műsor.

A Megasztár4 zsűrije
A Megasztár4 zsűrije
A csatorna két új heti műsora a humorról szól: az XXL című élő showban a zenén kívül nagy szerepet kap a Bagi-Nacsa páros és az Irigy Hónaljmirigy, míg a 10! című produkcióban a magyar és külföldi sztárvilágon lehet nevetni, a szereplőket pedig rangsorolják majd.

A sajtóban már nagy visszhangot vert Hargitai Bea playmate főszereplésével készült valóságshow is elindul, bár a műsor logója még nem volt kész, és a főhősnőt sem láttuk sehol. Ahogy a sztárokat sanyargató beígért Frei Tamás által jegyzett valóságshow-ról sem tudtunk meg többet – mindössze Frei Tamás volt jelen fehér öltönyben, almazöld nyakkendőben és sötét cipőben.

Ahogy az korábban már kiderült, lesz Megasztár negyedik széria, az augusztus 30-án startoló tehetségkutató sorozat zsűrijében Eszenyi Enikő színművész, Fenyő Miklós és Mester Tamás zenész-énekes szerepel.

A zenekar
A zenekar
A kereskedelmi tévén a híralapú műsorok is új arcokat kaptak, például a hétfőn megújult Mokkában új műsorvezető párosok tűnnek fel: Azurák Csaba partnere Demcsák Zsuzsa, Liptai Claudiáé pedig Kárász Róbert lett. Megújult az Aktív is, ahol Gombos Edina és Szebeni István önálló műsorvezetését Czippán Anett és Somogyi Zoltán duójára cserélték. A Magellánban Váczi Gergő váltótársa Szekeres Nóra.

A csatornán folytatódik a Hal a tortán, a Jóban Rosszban, míg a Popdaráló és Kovács Áron ősszel újra énekelteti a jelentkezőket. Új részekkel tér vissza a Született feleségek, az NCIS, a Gyilkos számok és a Dr. House.

És az új arc

Új logó
Új logó
Az est második fő attrakciója volt az új logó és csatorna-arculat bemutatása. Kicsit árnyalta a bejelentést, hogy az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) még nem bólintott az új logóra: a döntéséig még biztos, hogy a régi azonosító marad a képernyő sarkában. A csatorna korábban elküldte jóváhagyásra a testületnek az új piros-fehér logót – amin csupán stilizált 2-es látható –, valamint eljuttatta a logóval és a www.tv2.hu webcímmel készült wisheket is. Az ORTT ülésén az kavart vitát, hogy a testületi tagoknak nem volt egyértelmű, hogy a televízió a logóban feltünteti-e a webcímet, vagy sem. A hatóság szerdán dönt, a csatorna pedig bízik a kedvező ítéletben, hiszen az azonosítóban nem tűnik fel a kifogásolt honlapcím.

A Tv2 egyébként tenderen választotta ki az arculati feladatokkal megbízott KGB nevű ügynökséget. Az első körbe tíz ügynökséget hívtak meg, végül öten prezentáltak, a nevüket nem közölték velünk. A változás érinti a csatorna website-ját is, amely – mint beharangoztuk – nemcsak új arculattal, hanem új struktúrával is jelentkezik, a munkálatokat a Tv2 házon belül végezte.
 

Elhappolták a Sonyt – mire mennek vele?
Az őszi műsorstruktúra és az új arculat prezentálásához időzítette a Tv2 azt a bejelentést is, hogy három éves megállapodást írt alá a Sony film- és tévéműsor-terjesztő cégével, a Sony Pictures Television Internationallal. A megvásárolt csomag értelmében az országos, földi sugárzású csatornák közül a Tv2 sugározhatja először tévében a Sony stúdió mozipremierjeit, illetve 2004 után készült filmjeit, és a csatorna válogathat először a Sony sorozatai közül is. Ez a jog korábban az RTL Klubot illette – Várdy Zoltán, a TV2 vezérigazgatója a csatorna sajtóközleményében úgy fogalmazott, „ezzel még egy – hatalmas - lépéssel közelebb kerültünk piacvezetői törekvéseink megvalósításához”.

„Az RTL Klub saját döntése volt, hogy a szerződés lejártával nem állapodik meg ismét a Sonyval” – kommentálta a váltást Rényi Ádám, a konkurens csatorna sajtófőnöke. „A Sony valóban erős filmekben, de sorozatokban kimondottan gyenge, nincs főműsoridőben bevethető szériája. A programming szempontjából viszont ma már a sorozatok a meghatározóak, így a néhány nagyobb filmcímért nem érte volna meg megvenni a kínált, hatalmas Sony-csomagot.”

A Tv2-nek a Sony mellett a Universal stúdióval, és a Paramount-Dreamworksszel van szerződése, míg az RTL Klub a Disney, a Warner és a Fox kezelte alkotásokból válogathat. A Tv2-n a Sony-szerződés révén ősszel többek között a Pókember 2., Az 50 első randi és a Hihetetlen 30, illetve a korábbi filmsikerek közül A ravasz, az agy és két füstölgő puskacső, a Jeanne D’Arc és az Amerikai Psycho kerülhet műsorra, a vetíteni szánt sorozatokról egyelőre nem született döntés. Az RTL Klub műsorán maradnak viszont például olyan szériák, mint a Lost vagy a Grace klinika – ezek jogait a Disney kezeli.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

Lassan teljes az idei filmfesztivál programja, és már összeállt a nemzetközi zsűri is.

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

hirdetés
hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.