hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Tv2 minden szinten változni akar

Teljes megújulást és piacvezetést ígért hétfő este a Tv2 az arculatváltó, műsorbemutató, ügyfélkényeztető partiján, amelynek egyik fő attrakciója volt, hogy tűzpiros-fehérre cserélte a Tv2 az öt évvel ezelőtt bevezett narancssárga-piros logót, amely egy ORTT döntés miatt még nem jelenhet meg a képernyő jobb sarkában. Milyen lesz az új arc? Milyen lesz az új műsorstruktúra? Hogyan lesz első a Tv2? Helyszíni beszámoló a Kiscelli Múzeumból.
hirdetés

Mindent beleadtunk és nagyon változunk. Nagyjából ez volt a fő üzenete a hétfő este, a Kiscelli Múzeumban tartott Tv2 arculatváltó, műsorbevezető, -bejelentő, szórakoztató partinak, amelyet pontos érzékkel közvetlenül a munkaidő végéhez igazítottak, így a környéken dolgozó végtelen számú médiaügynökségi vezetőnek nem kellett hazaautózni. És nyilván másnak sem.

A szakmai közönségnek szóló eseményen nem vártak sokat a fő mondandó megfogalmazásával, Várdy Zoltán a Tv2 vezérigazgatója nyitóbeszédében rögtön rátért arra, hogy a csatorna mindenképp piacvezető akar lenni. A tavaly nyáron kinevezett vezérigazgató szerint mára a Tv2 felnőtt ahhoz, hogy három éven belül, 2010-ig Magyarország piacvezető tévéje legyen. Ennek egyik kulcsa az egy év alatt újjászervezett csapat: Gyöngyössy Bence programigazgató, Nagy Andrea marketing- és kommunikációs igazgató, Fekete Attila digitális médiaigazgató, Rendes Zoltán kreatívigazgató és az új műsorpolitika.


Új műsorok

Ezt követően a helyiség négy sarkában berendezett mini talkshow helyszíneken ülő új tartalomfelelősökkel beszélgetett Till Attila, az esemény műsorvezetője.

A csatorna hét új műsort indít el ősszel. A délutáni műsorsávban két eltérő műfajú műsor kerül képernyőre: a naponta jelentkező Cápák kvízműsor, valamint a Joshi Bharat vezette „valódi és célravezető megoldásokat” kínáló beszélgetős műsor.

A Megasztár4 zsűrije
A Megasztár4 zsűrije
A csatorna két új heti műsora a humorról szól: az XXL című élő showban a zenén kívül nagy szerepet kap a Bagi-Nacsa páros és az Irigy Hónaljmirigy, míg a 10! című produkcióban a magyar és külföldi sztárvilágon lehet nevetni, a szereplőket pedig rangsorolják majd.

A sajtóban már nagy visszhangot vert Hargitai Bea playmate főszereplésével készült valóságshow is elindul, bár a műsor logója még nem volt kész, és a főhősnőt sem láttuk sehol. Ahogy a sztárokat sanyargató beígért Frei Tamás által jegyzett valóságshow-ról sem tudtunk meg többet – mindössze Frei Tamás volt jelen fehér öltönyben, almazöld nyakkendőben és sötét cipőben.

Ahogy az korábban már kiderült, lesz Megasztár negyedik széria, az augusztus 30-án startoló tehetségkutató sorozat zsűrijében Eszenyi Enikő színművész, Fenyő Miklós és Mester Tamás zenész-énekes szerepel.

A zenekar
A zenekar
A kereskedelmi tévén a híralapú műsorok is új arcokat kaptak, például a hétfőn megújult Mokkában új műsorvezető párosok tűnnek fel: Azurák Csaba partnere Demcsák Zsuzsa, Liptai Claudiáé pedig Kárász Róbert lett. Megújult az Aktív is, ahol Gombos Edina és Szebeni István önálló műsorvezetését Czippán Anett és Somogyi Zoltán duójára cserélték. A Magellánban Váczi Gergő váltótársa Szekeres Nóra.

A csatornán folytatódik a Hal a tortán, a Jóban Rosszban, míg a Popdaráló és Kovács Áron ősszel újra énekelteti a jelentkezőket. Új részekkel tér vissza a Született feleségek, az NCIS, a Gyilkos számok és a Dr. House.

És az új arc

Új logó
Új logó
Az est második fő attrakciója volt az új logó és csatorna-arculat bemutatása. Kicsit árnyalta a bejelentést, hogy az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) még nem bólintott az új logóra: a döntéséig még biztos, hogy a régi azonosító marad a képernyő sarkában. A csatorna korábban elküldte jóváhagyásra a testületnek az új piros-fehér logót – amin csupán stilizált 2-es látható –, valamint eljuttatta a logóval és a www.tv2.hu webcímmel készült wisheket is. Az ORTT ülésén az kavart vitát, hogy a testületi tagoknak nem volt egyértelmű, hogy a televízió a logóban feltünteti-e a webcímet, vagy sem. A hatóság szerdán dönt, a csatorna pedig bízik a kedvező ítéletben, hiszen az azonosítóban nem tűnik fel a kifogásolt honlapcím.

A Tv2 egyébként tenderen választotta ki az arculati feladatokkal megbízott KGB nevű ügynökséget. Az első körbe tíz ügynökséget hívtak meg, végül öten prezentáltak, a nevüket nem közölték velünk. A változás érinti a csatorna website-ját is, amely – mint beharangoztuk – nemcsak új arculattal, hanem új struktúrával is jelentkezik, a munkálatokat a Tv2 házon belül végezte.
 

Elhappolták a Sonyt – mire mennek vele?
Az őszi műsorstruktúra és az új arculat prezentálásához időzítette a Tv2 azt a bejelentést is, hogy három éves megállapodást írt alá a Sony film- és tévéműsor-terjesztő cégével, a Sony Pictures Television Internationallal. A megvásárolt csomag értelmében az országos, földi sugárzású csatornák közül a Tv2 sugározhatja először tévében a Sony stúdió mozipremierjeit, illetve 2004 után készült filmjeit, és a csatorna válogathat először a Sony sorozatai közül is. Ez a jog korábban az RTL Klubot illette – Várdy Zoltán, a TV2 vezérigazgatója a csatorna sajtóközleményében úgy fogalmazott, „ezzel még egy – hatalmas - lépéssel közelebb kerültünk piacvezetői törekvéseink megvalósításához”.

„Az RTL Klub saját döntése volt, hogy a szerződés lejártával nem állapodik meg ismét a Sonyval” – kommentálta a váltást Rényi Ádám, a konkurens csatorna sajtófőnöke. „A Sony valóban erős filmekben, de sorozatokban kimondottan gyenge, nincs főműsoridőben bevethető szériája. A programming szempontjából viszont ma már a sorozatok a meghatározóak, így a néhány nagyobb filmcímért nem érte volna meg megvenni a kínált, hatalmas Sony-csomagot.”

A Tv2-nek a Sony mellett a Universal stúdióval, és a Paramount-Dreamworksszel van szerződése, míg az RTL Klub a Disney, a Warner és a Fox kezelte alkotásokból válogathat. A Tv2-n a Sony-szerződés révén ősszel többek között a Pókember 2., Az 50 első randi és a Hihetetlen 30, illetve a korábbi filmsikerek közül A ravasz, az agy és két füstölgő puskacső, a Jeanne D’Arc és az Amerikai Psycho kerülhet műsorra, a vetíteni szánt sorozatokról egyelőre nem született döntés. Az RTL Klub műsorán maradnak viszont például olyan szériák, mint a Lost vagy a Grace klinika – ezek jogait a Disney kezeli.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Monica Bickert, a Facebook tartalompolitikáért felelős alelnöke írt erről egy blogposztot.

Kína tiltakozik, szerinte az Egyesült Államok kettős mércét alkalmaz.

A bevásárlóközpont nem csak ügynökséget vált, de meg is újul 2020-ban.

A márka helyett az újrahasznosításé lesz a főszerep a kupakokon.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók