hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Tungsram egy titokzatos kockában keresi új dolgozóit

Az interaktív kockát a Laboratory Group fejlesztette a cégnek. A válaszadók közül néhányan időpontot kapnak egy állásinterjúra.

hirdetés

A rendszerváltás óta a GE részeként működő Tungsram 2018-ban saját talpra állt és eredeti márkaneve alatt folytatja már ismert termékei gyártását és új, innovatív világítótestek és technológiai megoldások kutatását és fejlesztését. Ehhez a cég fiatal, friss diplomás szakemberek segítségét is szeretné bevonni, ezért toborzó kampányt indított.

Kampánycél

Mivel a Tungsram szlogenje az „Örökségünk az innováció”, olyan toborzási megoldásra volt szükség, ami újszerűbb, meglepőbb és szerethetőbb, mint egy nyomtatott kérdőív. Fontos volt, hogy a célcsoport (a BME hallgatói) meglepő és izgalmas élményként éljék meg a megszólítást.

Kreatív koncepció

A Tungsram a Budapesti Műszaki Egyetem területén elhelyezett egy nagy, interaktív kockát, mindenféle előkommunikáció nélkül. A tárgyból furcsa sci-fi zene szűrődik ki, élein futurisztikus fények futnak végig, az interaktív oldalán pedig egy rugalmas, érintésérzékeny felület egy teszt kitöltésére invitál. A Trojan Cube nevet viselő kockán nincsenek gombok, a válaszokat a felület benyomásával lehet megadni. A toborzókocka öt kérdést tesz fel a kíváncsi hallgatónak, önmagáról és arról, mennyire kreatívan és innovatívan gondolkodik. Nincs jó és rossz válasz, de a teszt végén a Tungsram elképzeléseinek leginkább megfelelő válaszadók időpontot kapnak egy állásinterjúra.

A Tungsram Trojan Cube akciója
A Tungsram Trojan Cube akciója

A cég a kampány koncepciójának kitalálásával és kivitelezésével az ügynökségét, a Laboratory Group-ot bízta meg.

„Olyan megoldást akartunk kitalálni és megvalósítani, ami a toborzó kampányok megszokott folyamatát interaktívra és élvezetesre cseréli. Ami meglepi az egyetemistákat, először kellően titokzatos, végül pedig egy modern felfogású cég képét mutatja nekik. Ehhez egy alternatívan alkotó mérnökpáros adott technikai segítséget. A megálmodott koncepciónkat IR-szenzorokkal, LED szalagokkal, egy nagyteljesítményű projektorral és egy egyedi, rugalmas felületű mobil fémvázzal valósítottuk meg”  - mondta el Haszon Sándor, a Laboratory Group New Business kreatívigazgatója:

Alkotók
Megbízó: Tungsram
Chief Information Officer: Joseph Vajda
HR Director: Bárány Katalin
O&TD Specialist & Junior EHRM: Werger Szandra

Kommunikációs ügynökség: Laboratory Group
New Business kreatívigazgató: Haszon Sándor
Art director: Barna Zoltán
Copywriter: Mészáros P. Dániel
Account executive: Kemenesi Dóra
Account assistant: Nánássy Flóra
Technológiai fejlesztés:
Cseh Dániel
Halák László András
Tóth Márton
Animáció: Samuel Vangerven

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés