hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Transparency ismét elindítja mentorprogramját

A Transparency International Magyarország Alapítvány pályázatot hirdet oknyomozói tapasztalattal rendelkező újságírók részére mentori pozícióra. A felhívással a legfőbb törekvésünk az, hogy sikeres szakmai együttműködést építsenek a mentorok és az újságírás iránt érdeklődő, de tapasztalattal még nem rendelkező hallgatók, mentoráltak között. Jelentkezési határidő: 2017. szeptember 25.

hirdetés

A mentori pozícióra benyújtott pályázatokat a Transparency International Magyarország az alábbi szempontok alapján értékeli:

- Tapasztalat oknyomozó újságírás és szerkesztés terén;

- Jártasság a fiatalok oktatásában;

- Elegendő rendelkezésre álló idő, amit a mentor a projektre, illetve a személyes munkára tud fordítani. Fontos megjegyezni, hogy ez a munka más jellegű, mint a már gyakorlatot szerzett kollégákkal való együttműködés;

- Saját (vagy szerkesztőségi) témajavaslat, amelynek feldolgozásában a mentorált közreműködhet. A munka esetenként átfoghat több újságírót, így a mentorált dolgozhat párban a mentorral vagy tagja lehet egy csapatnak.

- Középfokú angol nyelvtudás.

A pályázati anyagot This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. várják. Beküldési határidő: 2017. szeptember 25.  A pályázatok eredményéről legkésőbb 2017. szeptember 29-ig írásban értesítik a jelentkezőket. További információk a TI honlapján találhatók.

2017 októberében kezdődő program során nyolc mentor és nyolc mentorált párban dolgozik két és fél hónapon keresztül. Közös munkájuk eredménye egy-egy tényfeltáró anyag elkészítése és publikálása lesz. A pályázati felhívás olyan történetek feldolgozását ösztönzi, amelyek az oknyomozás eszköztárának felhasználásával megalapozott és új információkat tárnak fel korrupciós esetekkel kapcsolatban. A témák lehetnek helyi és országos vonatkozásúak egyaránt.

A mentor és a mentorált együtt alakítja ki a munkatervet és közösen határozza meg a munkamódszereket, a határidőket és a felelősségi köröket. A folyamatos online kapcsolattartás mellett kéthetente legalább egyszer személyesen találkoznak, továbbá mindketten részt vesznek a projektindító, a projektzáró workshopon és a program során megrendezésre kerülő szakmai kerekasztal-beszélgetésen, amelyre a korábbi mentorok és mentoráltak is meghívást kapnak.

A program során elkészülő nyolc tényfeltáró anyagot a mentorok és a mentoráltak együtt jegyzik. Minden mentor a Transparency International 160 ezer forint + áfás honoráriumában részesül. Ezen kívül a legjobb cikk szerzőpárosa kétnapos franciaországi tanulmányúton vesz részt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az NMHH a TV2, az RTL Klub és Duna Tévé, illetve 1-1 hónapra még hat másik csatorna műsorait vizsgálta.

Nessaj, a vlogger is ad majd tippeket.

Az egyiket nőknek szánják, a másikon filmek és sorozatok lesznek. Újrapozícionálja magát a Sony.

Az adatok használatáról, az okoseszközök szerepéről és a Budapest-márkáról is szó lesz.

Az Antré Akadémia az utánkövető rendszerben látja a megoldást.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.