hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Toyota szponzorálja idén a paralimpiai játékokat

A Toyota elindította a paralimpiához kapcsolódó kampányát Start Your Impossible címmel. A kampányt egy amsterdami reklámügynökség, az Etcetera készítette, az első spotban pedig a 19 éves paralimpikon, snowboard-bajnok Chris Vos tűnik fel. 

hirdetés

A másfél perces reklám Chris Vos valódi élettörténetét mutatja be, hogy hogyan küzdött meg a fizikai korlátaival és foglalta el helyét a lejtőkön, a Phjongcshangi Paralimpiai Játékokon.

A Start Your Impossible márkavonalat a tavalyi év végén mutatták be, idén ezzel ünneplik a Toyota olimpiaszponzorálását. A Toyota az első olyan autóipari márka, amely világszerte támogatja mind az olimpiai, mind a paralimpiai játékokat - és az első olyan márka, amely egyenlő támogatást és figyelmet kínál mindkét játék számára, nem különbözteti meg a kettőt. Ez a 2024-ig tervezett szponzorálás tükrözi a márka mélyreható elkötelezettségét a "Mobilitás mindenkiért" elnevezéssel, ami azt jelenti, hogy minden embernek képesnek kell lennie szabadon mozogni, korlátozás nélkül.

A snowboard egyébként idén, 2018-ban versenyszám először a paralimpián, amely március 9-én kezdődik. Magyar versenyző már biztosan indul: Balogh Zsolt alpesi síben, illetve Lőrincz Krisztina biatlonban fog képviselni minket.

Kemény Gabriella
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés