hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Toyota szponzorálja idén a paralimpiai játékokat

A Toyota elindította a paralimpiához kapcsolódó kampányát Start Your Impossible címmel. A kampányt egy amsterdami reklámügynökség, az Etcetera készítette, az első spotban pedig a 19 éves paralimpikon, snowboard-bajnok Chris Vos tűnik fel. 

hirdetés

A másfél perces reklám Chris Vos valódi élettörténetét mutatja be, hogy hogyan küzdött meg a fizikai korlátaival és foglalta el helyét a lejtőkön, a Phjongcshangi Paralimpiai Játékokon.

A Start Your Impossible márkavonalat a tavalyi év végén mutatták be, idén ezzel ünneplik a Toyota olimpiaszponzorálását. A Toyota az első olyan autóipari márka, amely világszerte támogatja mind az olimpiai, mind a paralimpiai játékokat - és az első olyan márka, amely egyenlő támogatást és figyelmet kínál mindkét játék számára, nem különbözteti meg a kettőt. Ez a 2024-ig tervezett szponzorálás tükrözi a márka mélyreható elkötelezettségét a "Mobilitás mindenkiért" elnevezéssel, ami azt jelenti, hogy minden embernek képesnek kell lennie szabadon mozogni, korlátozás nélkül.

A snowboard egyébként idén, 2018-ban versenyszám először a paralimpián, amely március 9-én kezdődik. Magyar versenyző már biztosan indul: Balogh Zsolt alpesi síben, illetve Lőrincz Krisztina biatlonban fog képviselni minket.

Kemény Gabriella
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Westendben és a Széna téren lehet szagolgatni.

Lengyel Tamás és Péterfy Bori segíti az alapítvány új termékeinek promócióját.

Németh S. Szilárd, a csatorna vezérigazgatója arról is beszélt, zavarja-e a csatorna nézettségét, ha Rogán Cecíliával fotózzák.

Az Operaház szfinxjével összeakaszkodó Ady Endréről, a csillebérci tündérekről, és a Lánchíd alagútba tolásáról is született már epizód.

 A Televíziós Film Mecenatúra az NMHH önálló szervezeti egységeként működik majd. 

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

hirdetés
hirdetés