hirdetés
hirdetés
hirdetés

A történelem legjobb asszisztensi álláshirdetése

Zseniális álláshirdetést adott fel a Goodby, Silverstein & Partners társalapítója, Rich Silverstein, aki személyi asszisztenst keres, miután korábbi titkára távozott az ügynökségtől - tudósít az Adweek.

hirdetés

A Work4rich.com oldalon egy hat pontból álló tesztet tölthetünk ki, ahol felmérik, mennyire jól tudunk rendezkedni (Rich zöld és kék ceruzáit kell árnyalat szerint elrendezni), üzenetet átadni, felmérni a VIP-k erőviszonyait és hogy mennyire figyelünk a részletekre.

Azonban nemcsak a tesztoldal, hanem a Craiglisten közzétett álláshirdetés szövege is zsenialitásról tanúskodik, amiből röviden idéznénk is (de semmiképp sem szabad kihagyni az egészet): "Néztél már valaha a nagyság szemébe - és sírtad el magad, mert annyira szép volt, hogy már szinte bántott? Ha nem, ideje megismerkedned Rich Silversteinnel."

Az érdeklődők (már ha ezek után valakinek még nem ment el a kedve a munkától) szeptember 6-ig adhatják be jelentkezésüket a Work4rich.com oldalon keresztül. Rich maga választja majd ki a jelentkezők közül azokat, akiknek lehetőségük nyílhat vele dolgozni, és a "történelem legnagyobb Google Hangoutja" során dönt majd a győztesről. Kétféle ember nem lesz szívesen látott: az ipari kémek, és a poéngyilkosok. Az egyetlen ember, aki poéngyilkos lehet, az Rich. Kellemes ceruzarendezgetést mindenkinek!

(forrás: Adweek.com)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
A “zseniális” jelzőt nem azért kell leírni, mert manapság olyan nagy a divatja, hanem azért, mert valami indokolttá teszi.

Nem akarok poéngyilkos lenni, de ez az asszisztensi hirdetés a GS&P-től minden, csak nem zseniális (mondom ezt úgy, hogy a Goodby–Silverstein páros élő legendái a
reklámcsinálásnak). Napnál világosabb, hogy csak egyet szolgál: Silverstein nevét fényezni, és esetleg díjat nyerni vele egy reklámfesztiválon, amit a haverok harsány
röhögése és hátbaveregetése kísér. (Pedig: ez az a Silvestein, aki annak idején Howard Gossage szellemiségét követve alapította meg a saját ügynökségét. Hogy
kicsoda Howard Gossage? Utána kell nézni gyorsan. Például itt: http://www.howard-gossage.blogspot.hu)

Félreértés ne essék: díjat nyerni szép, díjat nyerni jó. Kreatívdíjat még inkább. De ez az álláshirdetés egy ritka öncélú, ritka értelmetlen megoldás hozzá.
Nem gondolhatták komolyan. Gyanítom, Jeff éppen nyaralt, mikor az ötlet kipattant valakinek a fejéből. Ellenkező esetben sokáig hüppögnék, és kénytelen volnék
tudomásul venni, hogy a digitális világ a “Got Milk” alkotóinak is elvette az eszét.

Mert tegyük fel a kérdést, barátaim. Mire is keres Mr. Silverstein asszisztenst? Idétlen és mihaszna feladatok elvégzésére? És akkor most mi alapján is szűri az
embereket? Azt választja ki, aki jól rakta sorba a ceruzáit – vagy azt, aki rosszul? Bármely feladat bármit is elárul-e a leendő jelöltről, ami érdemessé teszi a
személyes interjúra? Ez alapján Mr. Silversteinnek mindenkivel – vagy senkivel sem kéne találkoznia. Bár nem lepődnék meg rajta, ha stílszerűen nem is találkozna
senkivel, miként azt a weboldal első mondatában ígéri (“Rich Silverstein answers to nobody”).

Vegyük hát ezt egy nem túl szerencsés imázsépítő reklámnak a GS&P számára; vegyük észre, hogy több sebből vérzik; esetleg méltányoljuk a megvalósítását –
de ne nevezzük zseniálisnak, kérem tisztelettel. Mert akkor valamit nagyon benézünk, szakmailag.

Legyünk igazságosak: tanulni mindenképp tudunk Mr. Silverstein önimázsépítő hirdetéséből. Helyből több ötlet, humor és könnyedség van benne, mint nálunk,
mondjuk, egy "év ügynöksége" cím birtokosa összes munkájában.

Na, a végén csak killjoy lettem.
Bocs.

A színész ismét egy Lincoln ülésén elmélkedik a teljesítményről.

A Budapest Park akciójából befolyó összeg a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségéhez vándorol.

Vegán ételeket főz és beszélget a vendégeivel és a párjával.

A MyTime-mal akár egyik hónapról a másikra lehet váltani a csomagok között.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés