hirdetés
hirdetés
hirdetés

A történelem legjobb asszisztensi álláshirdetése

Zseniális álláshirdetést adott fel a Goodby, Silverstein & Partners társalapítója, Rich Silverstein, aki személyi asszisztenst keres, miután korábbi titkára távozott az ügynökségtől - tudósít az Adweek.

hirdetés

A Work4rich.com oldalon egy hat pontból álló tesztet tölthetünk ki, ahol felmérik, mennyire jól tudunk rendezkedni (Rich zöld és kék ceruzáit kell árnyalat szerint elrendezni), üzenetet átadni, felmérni a VIP-k erőviszonyait és hogy mennyire figyelünk a részletekre.

Azonban nemcsak a tesztoldal, hanem a Craiglisten közzétett álláshirdetés szövege is zsenialitásról tanúskodik, amiből röviden idéznénk is (de semmiképp sem szabad kihagyni az egészet): "Néztél már valaha a nagyság szemébe - és sírtad el magad, mert annyira szép volt, hogy már szinte bántott? Ha nem, ideje megismerkedned Rich Silversteinnel."

Az érdeklődők (már ha ezek után valakinek még nem ment el a kedve a munkától) szeptember 6-ig adhatják be jelentkezésüket a Work4rich.com oldalon keresztül. Rich maga választja majd ki a jelentkezők közül azokat, akiknek lehetőségük nyílhat vele dolgozni, és a "történelem legnagyobb Google Hangoutja" során dönt majd a győztesről. Kétféle ember nem lesz szívesen látott: az ipari kémek, és a poéngyilkosok. Az egyetlen ember, aki poéngyilkos lehet, az Rich. Kellemes ceruzarendezgetést mindenkinek!

(forrás: Adweek.com)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
A “zseniális” jelzőt nem azért kell leírni, mert manapság olyan nagy a divatja, hanem azért, mert valami indokolttá teszi.

Nem akarok poéngyilkos lenni, de ez az asszisztensi hirdetés a GS&P-től minden, csak nem zseniális (mondom ezt úgy, hogy a Goodby–Silverstein páros élő legendái a
reklámcsinálásnak). Napnál világosabb, hogy csak egyet szolgál: Silverstein nevét fényezni, és esetleg díjat nyerni vele egy reklámfesztiválon, amit a haverok harsány
röhögése és hátbaveregetése kísér. (Pedig: ez az a Silvestein, aki annak idején Howard Gossage szellemiségét követve alapította meg a saját ügynökségét. Hogy
kicsoda Howard Gossage? Utána kell nézni gyorsan. Például itt: http://www.howard-gossage.blogspot.hu)

Félreértés ne essék: díjat nyerni szép, díjat nyerni jó. Kreatívdíjat még inkább. De ez az álláshirdetés egy ritka öncélú, ritka értelmetlen megoldás hozzá.
Nem gondolhatták komolyan. Gyanítom, Jeff éppen nyaralt, mikor az ötlet kipattant valakinek a fejéből. Ellenkező esetben sokáig hüppögnék, és kénytelen volnék
tudomásul venni, hogy a digitális világ a “Got Milk” alkotóinak is elvette az eszét.

Mert tegyük fel a kérdést, barátaim. Mire is keres Mr. Silverstein asszisztenst? Idétlen és mihaszna feladatok elvégzésére? És akkor most mi alapján is szűri az
embereket? Azt választja ki, aki jól rakta sorba a ceruzáit – vagy azt, aki rosszul? Bármely feladat bármit is elárul-e a leendő jelöltről, ami érdemessé teszi a
személyes interjúra? Ez alapján Mr. Silversteinnek mindenkivel – vagy senkivel sem kéne találkoznia. Bár nem lepődnék meg rajta, ha stílszerűen nem is találkozna
senkivel, miként azt a weboldal első mondatában ígéri (“Rich Silverstein answers to nobody”).

Vegyük hát ezt egy nem túl szerencsés imázsépítő reklámnak a GS&P számára; vegyük észre, hogy több sebből vérzik; esetleg méltányoljuk a megvalósítását –
de ne nevezzük zseniálisnak, kérem tisztelettel. Mert akkor valamit nagyon benézünk, szakmailag.

Legyünk igazságosak: tanulni mindenképp tudunk Mr. Silverstein önimázsépítő hirdetéséből. Helyből több ötlet, humor és könnyedség van benne, mint nálunk,
mondjuk, egy "év ügynöksége" cím birtokosa összes munkájában.

Na, a végén csak killjoy lettem.
Bocs.

A dollármilliárdokat kicsengető nagy globális szponzorok mindegyike kivár az Adweek körképe szerint.

"Rohadtul ideje volt", mondja a reklámkampány.

A The Guardian és testvérlapja, a The Observer két teljesen ellentétes kritikát hozott ki a friss King Krule albumról. A művész megörökítette a ritka pillanatot.

A gasztromarketing ügynökség felel az új étterem és bár social media felületeiért. 

A gyógyszert nem ők fogják feltalálni, de igyekeznek megakadályozni, hogy tévesen más azt állítsa magáról, hogy nála van a gyógyír.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A Kreatív szaklap április 2-án először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés