hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Tisza-tóra is koncentrál a Magyar Turizmus

Előszezoni forgalomélénkítő kampány indul a Tisza-tavi üdülések népszerűsítésére. A Magyar Turizmus logót és arculatot terveztetett a május 14-i Tisza-tó Napja rendezvénynek.
hirdetés

A Tisza-tó Napja május 14-én lesz és az előkészületeket már megkezdte a Magyar Turizmus (MT): idén önálló logót és arculatot kap az esemény, valamint elkészült egy rádiószpot is. A rendezvényen lesz környezetismereti vetélkedő iskolásoknak, vízszintavató váltófutás, szemétszedési akció, de várható szakmai kerekasztal-beszélgetés is.

Az MT a Tisza-tó Napja alkalmából, országos médiakampányt szervez a Tisza-tavi előszezoni üdülések népszerűsítésére. A kampány április 14-e és május 14-e között, országos lapokban hívja fel a legalább 20 százalékos kedvezményt biztosító előszezoni üdülésekre, programokra a figyelmet.

A kampány során az MT a Kiskegyed, Hölgyvilág, Kiskegyed Fitt és a TVR-Hét újságokban mutatja be az akció lényegét, valamint egy kupont is elhelyez, az akcióhoz csatlakozó szolgáltatók nevével. A Tisza-tavi kuponok várhatóan 1,5 millió emberhez jutnak el az említett újságokon keresztül.

Az MT Tisza-tavi Regionális Marketing Igazgatósága a médiafeladatokon a MediaCommal dolgozik együtt, az arculati- és kreatívfeladatokat pedig az ügynökségen keresztül a miskolci Lézer Pont Stúdió látta el.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Arra buzdítják az étterembe járó közösséget, hogy fogjanak össze, és ételrendeléssel támogassák a vendéglátóhelyek fennmaradását.

A díjat a 2018-ban meggyilkolt szlovák újságíró, Jan Kuciak emlékére alapították. A zsűriben ott ül Věra Jourová, az Európai Bizottság alelnöke és Lech Wałęsa, Lengyelország volt elnöke és demokráciapárti aktivista is.

Az Apor Vilmos Katolikus Főiskola arculati, kommunikációs stratégiai megújulását, sajtó- és social kommunikációját támogatja az ügynökség.

Nonprofit szervezetek és cégek is jelentkezhetnek, a határidő március 31.

A tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok hatékonyabb kiszűrése érdekében.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

hirdetés
hirdetés