hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Tisza-tóra is koncentrál a Magyar Turizmus

Előszezoni forgalomélénkítő kampány indul a Tisza-tavi üdülések népszerűsítésére. A Magyar Turizmus logót és arculatot terveztetett a május 14-i Tisza-tó Napja rendezvénynek.
hirdetés

A Tisza-tó Napja május 14-én lesz és az előkészületeket már megkezdte a Magyar Turizmus (MT): idén önálló logót és arculatot kap az esemény, valamint elkészült egy rádiószpot is. A rendezvényen lesz környezetismereti vetélkedő iskolásoknak, vízszintavató váltófutás, szemétszedési akció, de várható szakmai kerekasztal-beszélgetés is.

Az MT a Tisza-tó Napja alkalmából, országos médiakampányt szervez a Tisza-tavi előszezoni üdülések népszerűsítésére. A kampány április 14-e és május 14-e között, országos lapokban hívja fel a legalább 20 százalékos kedvezményt biztosító előszezoni üdülésekre, programokra a figyelmet.

A kampány során az MT a Kiskegyed, Hölgyvilág, Kiskegyed Fitt és a TVR-Hét újságokban mutatja be az akció lényegét, valamint egy kupont is elhelyez, az akcióhoz csatlakozó szolgáltatók nevével. A Tisza-tavi kuponok várhatóan 1,5 millió emberhez jutnak el az említett újságokon keresztül.

Az MT Tisza-tavi Regionális Marketing Igazgatósága a médiafeladatokon a MediaCommal dolgozik együtt, az arculati- és kreatívfeladatokat pedig az ügynökségen keresztül a miskolci Lézer Pont Stúdió látta el.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés