hirdetés
hirdetés
hirdetés

A tiniket célozza a Fanta új kampánya

Új csomagolással és logóval jött ki a Fanta, ehhez egy marketingkommunikációs kampány is kapcsolódik. A márkatulajdonos Coca-Cola Magyarország három véleményvezért, Szabyestet, Bánki Benit és Fodor Évit kérte fel a kampányhoz.

hirdetés

A kampány első lépéseként bevezették a Fanta új globális termékdizájnját, a spirál formájú, csavart palackot, valamint a felfrissített logót és márkaarculatot. A háromfős véleményvezér-csapatot a „Fanta Elnöki Főnökség” névre keresztelték. A cég közleménye szerint az említett influencerek segítségével egy új ízt is be fognak vezetni a magyar piacra a Fanta globálisan meglévő több száz ízvariánsa közül. Íme a három fiatal véleményvezér:

A kampány része egy pályázat is, melyben a „Fanta Elnöki Főnökséget” szeretnék bővíteni egy lány és egy fiú fogyasztóval.

Az „Ettől befacsarodsz” fősorral futó kampánnyal tévében, köztéren (országszerte citylightokon, építési hálókon és buszmegállókban), valamint online találkozhatnak a fogyasztók. Az új palack bevezetését roadshow is támogatja három budapesti és három vidéki plázában, ahol telefonnal lehet irányítani egy óriási Pac-Man játékot.

A kampány plakátjai:

A kampány tévés kreatívjai:

A „Fanta Elnöki Főnökség” pályázati felhívás:

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyereményjáték is kapcsolódik hozzá, a nyertesek közösen edzhetnek a legendával.

Tartalommarketing és pr lesz a feladatuk.

Május 1-ig várják a szavazatokat.

Családi okokra hivatkozik.

Az ingatlanfejlesztő csoport meghívásos tenderen a Person munkáját találta a legmeggyőzőbbnek.

hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Díjátadó: május 17-én, az A38 Hajón.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

hirdetés
hirdetés