hirdetés
hirdetés
hirdetés

A THM-et magyarázzák majd a Provident-szpotok

Hat napig sugározza majd országos tévékben a gyorskölcsönökről és THM-ekről szóló információs szpotokat a Provident, aztán visszatérnek a megszokott reklámok. A cég szerint a hitelfelvevők tisztában vannak azzal, mit és hogyan vesznek fel, de már korábban indított egy pénzügyi kultúra javítását célzó programot is.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az előadó és a prezentált elemek egyszerre látszódhatnak a Prezi új, Budapesten fejlesztett eszközével, amihez sem greenbox, sem utómunka nem kell.

Egy jó karakter megválasztása kulcsszerepet játszik a reklámozott márka megkülönböztethetőségében, visszaidézhető és egyedi. Adatbázisba rendeztük a színészek legjavát! (X)

A Peugeot új, elektromos e-208 modelljéhez ötletes kültéri reklámot készített a francia BETC és a Clear Channel közterületi reklámcég.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Szerintem meg egy jó nagy étverés ez az egész... Figyeld ezt:
http://www.online-marketing-akademia.hu/blog/2009/02/gerillamarketing-provident/
#
A Provident megint hazudik, mint a vízfolyás. Hogy nem kétszer annyit kell visszafizetni? Na, és? Mi köze ennek a kamathoz? Ha felveszem az összeget, és egy év múlva
vissza kell fizetnem egy összegben a dupláját, az a 100%-os kamat. Ha fél év múlva kell visszafizetnem az 1,5-szeresét, az is 100%-os kamat, és ha egy hét múlva az
1,02-szeresét, az is kb. annyi. De ha tíz év múlva fizetek vissza kétszer annyit egy összegben, akkor évente csak kb. 8% kamatot fizettem.

Nem csak a részleteket kell összeadogatni, azt is nézni kell, az adott pillanatban fennálló tartozásra mennyi kamat rakódik. Ezek a mocskok hetente járnak ki a néphez a
törlesztőért, a kamatfizetés így 1 héten belül megkezdődik szóval tessék csak számolni! És ez a szemétláda Mikola meg úgy kommunikál, mintha a futamidő végéig
nem is kellene törleszteni! "jajj, ez nem azt jelenti, hogy kétszer annyit kell visszafizetni" Röhög a vakbelem. Nem is, azt jelenti, hogy 3-szor, 4-szer annyit!

Pontosan le kellene írniuk, hogy számolnak törlesztőt, mennyi megy abból a tartozás rendezésére, és mennyi az egyéb ktg., kamat stb., de ezt sem teszik meg a honlapon!
Nem számolják ki részletesen annuitásos képlettel a törlesztőt, ahogy a normális bankok! De ez nem jelenti azt, hogy nem lehet. Csak gondolkozni kell!

Szóval ne szopjátok be a hazugságaikat, annyi az a kamat, amennyi a thm, jó van az számolva.
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés