hirdetés
hirdetés
hirdetés

A THM-et magyarázzák majd a Provident-szpotok

Hat napig sugározza majd országos tévékben a gyorskölcsönökről és THM-ekről szóló információs szpotokat a Provident, aztán visszatérnek a megszokott reklámok. A cég szerint a hitelfelvevők tisztában vannak azzal, mit és hogyan vesznek fel, de már korábban indított egy pénzügyi kultúra javítását célzó programot is.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Omar Jimenez jogszerűen tudósított az összecsapások helyszínéről

Az Ad World Masters 200 ügynökégi vezetőt interjúvolt meg 55 országból, amely alapján a reklámpiac várakozásait vázolták fel. 

A Pornhub szerint otthon is érdemes biztonságossá tenni a munkakörnyezetet.

A szaklap szerint a KESMA és a UPC-Vodafone fúzió okozta a legnagyobb változásokat a rangsorban.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Szerintem meg egy jó nagy étverés ez az egész... Figyeld ezt:
http://www.online-marketing-akademia.hu/blog/2009/02/gerillamarketing-provident/
#
A Provident megint hazudik, mint a vízfolyás. Hogy nem kétszer annyit kell visszafizetni? Na, és? Mi köze ennek a kamathoz? Ha felveszem az összeget, és egy év múlva
vissza kell fizetnem egy összegben a dupláját, az a 100%-os kamat. Ha fél év múlva kell visszafizetnem az 1,5-szeresét, az is 100%-os kamat, és ha egy hét múlva az
1,02-szeresét, az is kb. annyi. De ha tíz év múlva fizetek vissza kétszer annyit egy összegben, akkor évente csak kb. 8% kamatot fizettem.

Nem csak a részleteket kell összeadogatni, azt is nézni kell, az adott pillanatban fennálló tartozásra mennyi kamat rakódik. Ezek a mocskok hetente járnak ki a néphez a
törlesztőért, a kamatfizetés így 1 héten belül megkezdődik szóval tessék csak számolni! És ez a szemétláda Mikola meg úgy kommunikál, mintha a futamidő végéig
nem is kellene törleszteni! "jajj, ez nem azt jelenti, hogy kétszer annyit kell visszafizetni" Röhög a vakbelem. Nem is, azt jelenti, hogy 3-szor, 4-szer annyit!

Pontosan le kellene írniuk, hogy számolnak törlesztőt, mennyi megy abból a tartozás rendezésére, és mennyi az egyéb ktg., kamat stb., de ezt sem teszik meg a honlapon!
Nem számolják ki részletesen annuitásos képlettel a törlesztőt, ahogy a normális bankok! De ez nem jelenti azt, hogy nem lehet. Csak gondolkozni kell!

Szóval ne szopjátok be a hazugságaikat, annyi az a kamat, amennyi a thm, jó van az számolva.
hirdetés
hirdetés

A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés