hirdetés
hirdetés
hirdetés

A THM-et magyarázzák majd a Provident-szpotok

Hat napig sugározza majd országos tévékben a gyorskölcsönökről és THM-ekről szóló információs szpotokat a Provident, aztán visszatérnek a megszokott reklámok. A cég szerint a hitelfelvevők tisztában vannak azzal, mit és hogyan vesznek fel, de már korábban indított egy pénzügyi kultúra javítását célzó programot is.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Egyelőre csak az Egyesült Királyságot érinti a változás, de a cég a többi piacra is tervezi a kiterjesztését.

Szeptember óta már a magyar gyerekek is játszhatnak az új babákkal.

A sorozat a kerek évfordulóról egy tökéletesen összerakott kamuvideóval emlékezett meg.

Megérkeztek a fotók a digitális ügynökség szülinapi zsúrjáról.

A zenészlét pszichológiáját kutató professzor és norvég előadókat a világhírig segítő menedzser is a Budapest Showcase Hub vendége lesz.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Szerintem meg egy jó nagy étverés ez az egész... Figyeld ezt:
http://www.online-marketing-akademia.hu/blog/2009/02/gerillamarketing-provident/
#
A Provident megint hazudik, mint a vízfolyás. Hogy nem kétszer annyit kell visszafizetni? Na, és? Mi köze ennek a kamathoz? Ha felveszem az összeget, és egy év múlva
vissza kell fizetnem egy összegben a dupláját, az a 100%-os kamat. Ha fél év múlva kell visszafizetnem az 1,5-szeresét, az is 100%-os kamat, és ha egy hét múlva az
1,02-szeresét, az is kb. annyi. De ha tíz év múlva fizetek vissza kétszer annyit egy összegben, akkor évente csak kb. 8% kamatot fizettem.

Nem csak a részleteket kell összeadogatni, azt is nézni kell, az adott pillanatban fennálló tartozásra mennyi kamat rakódik. Ezek a mocskok hetente járnak ki a néphez a
törlesztőért, a kamatfizetés így 1 héten belül megkezdődik szóval tessék csak számolni! És ez a szemétláda Mikola meg úgy kommunikál, mintha a futamidő végéig
nem is kellene törleszteni! "jajj, ez nem azt jelenti, hogy kétszer annyit kell visszafizetni" Röhög a vakbelem. Nem is, azt jelenti, hogy 3-szor, 4-szer annyit!

Pontosan le kellene írniuk, hogy számolnak törlesztőt, mennyi megy abból a tartozás rendezésére, és mennyi az egyéb ktg., kamat stb., de ezt sem teszik meg a honlapon!
Nem számolják ki részletesen annuitásos képlettel a törlesztőt, ahogy a normális bankok! De ez nem jelenti azt, hogy nem lehet. Csak gondolkozni kell!

Szóval ne szopjátok be a hazugságaikat, annyi az a kamat, amennyi a thm, jó van az számolva.

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

Gera Marina Örök télben nyújtott alakítását, és a Trezor című tévéfilmet jelölték a rangos díjra.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés