A Thinkdigital értékesíti a Shazam hirdetéseket

A Thinkdigital lett a Shazam hirdetési-megoldásait értékesítő partnere Magyarországon és Bulgáriában. (x)

A Shazam a mobil piac egyik legfelkapottabb applikációja több, mint 600 millió letöltéssel. A zenefelismerő program összeköti a dalokat felfedező és megosztó felhasználóit. Magyarországon eddig 1,9 milliószor töltötték le az alkalmazást. 

A magyar és bolgár hirdetőknek végre lehetőségük nyílik a Shazam felhasználók elérésére. 

A Thinkdigital a Shazam olyan speciális megoldásait kínálja, mint a zenefelismerő applikáción belüli hirdetések, illetve a TV hirdetéseket alapjaiban megújító “Shazam for TV”, mely segítségével a nézők azonnali interakcióba léphetnek a hagyományos televíziós hirdetésekkel. Az alábbi képre kattintva a Shazam for TV megoldásról egy demó videó is megtekinthető. 

Josh Partridge-et, a Shazam európai, közel-keleti, afrikai és latin-amerikai régiós igazgatóját idézve: “Nagy örömünkre szolgál, hogy a Thinkdigital-al együtt dolgozhatunk a magyar és bolgár piacokon, a vezető márkáknak megoldásokat biztosítva a Shazam több millió felhasználójának eléréséhez. Mindezt a legszemélyesebb eszközökön, az okostelefonjaikon keresztül tesszük, egy teljesen új, innovatív módon.” 

Alex Karageorgis-t, a ThinkDigital nemzetközi ügyvezető igazgatóját idézve: “A Shazam hozzáadása a Thinkdigital portfóliójához nagymértékben kiszélesíti az általunk kínált mobilhirdetési lehetőségeket. A “Shazam for TV” pedig egy valódi többképernyős megoldás, ami egyedülálló a régiónkban. A Shazam segítségével a hirdetők egy értékes célcsoportot érhetnek el, és növelhetik márkáik teljesítményét.” 

A ThinkDigitalról:

A Thinkdigital dél-kelet európa egyik legszélesebb internetes hirdetési hálózatát kezeli. Célunk, hogy a hirdetők számára olyan szolgáltatásokat nyújtsunk, melyek révén célcsoportjaikat hatékonyan érjék el, partnerkiadóink pedig maximalizálják bevételeiket.  

2006-os megalakulása óta a Thinkdigital nemzetközi és regionális szereplők exkluzív partnerévé vált. Ma a Thinkdigital Network olyan minőségi kiadókat tudhat partnerének, mint a Facebook, a Dailymotion, Görögországban és Romániában az MSN és a Skype, valamint vezető helyi kiadók.   

A Shazamról:

A Shazam a mobil piac egyik legfelkapottabb applikációja, mely egyedülálló módon köti össze a dalokat felfedező és megosztó felhasználóit. A Shazam úttörő megoldása egy olyan zenefelismerő technológia, aminek segítségével azonosítani tudja a felhasználó a számára ismeretlen zenéket. A Shazam hihetetlen fejlődésen ment keresztül, felhasználóit sikeresen köti össze előadókkal, márkákkal, TV sorozatokkal, hirdetésekkel, rádiókkal. 

További információkért keressen minket: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

(x)

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.