hirdetés
hirdetés
hirdetés

A T szponzorálja a Filmszemlét

A Telekom lesz a 42. Magyar Filmszemle egyik főtámogatója, ezzel párhuzamosan filmes pályázat kiírásával és a T-Home IPTV Videotékából kikölcsönözhető szemlefilmekkel vállal részt a kortárs magyar film népszerűsítésében. A versenyfilmek beérkezésének határideje 2011. június 30.

hirdetés

A tavalyi évhez hasonlóan az idei 42. Magyar Filmszemle egyik főtámogatója újra a Telekom lesz. Emellett az infokommunikációs szolgáltató pályázatot ír ki a magyar filmalkotások elkészítésének támogatására.

A tenderre azok a filmkészítők jelentkezhetnek, akik megfelelnek a Filmtörvényben előírt feltételeknek és a vállalat által kialakított pályázati feltételeknek, amelyek a Telekom oldalán lesznek olvashatóak május 2-ától. Az első pályázati határidő 2011. június 30. A beérkezett műveket ezután egy szakmai zsűri bírálja el.

Emellett a Telekom folytatja a tavalyi filmszemle ideje alatt indított kezdeményezését, így számos szemlére nevezett filmet tesz elérhetővé az interaktív tévézést kínáló T-Home IPTV szolgáltatásán keresztül 2011. május 5. és 8. között. Az IPTV szolgáltatás Videotékájából ingyenesen vagy kedvezményes áron lesznek kikölcsönözhetők a szemle alatt vetített filmek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Meghívásos tenderen választották ki az ügynökséget.

36 millió forint lesz a tét a tizedik évadban.

A híres olasz Képtár Black Presence projektje online túrát és más kapcsolódó eseményeket is tervez.

A vírus megtanított minket együttműködni, a Telekom szeretné, ha nem is felejtenénk el ezt. 

A METU 600 hallgatója vett részt saját kutatásukban, ami a kapcsolattartással, fogyasztással és szabadidővel kapcsolatos szokások változására kérdezett rá.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés