hirdetés
hirdetés
hirdetés

A T szponzorálja a Filmszemlét

A Telekom lesz a 42. Magyar Filmszemle egyik főtámogatója, ezzel párhuzamosan filmes pályázat kiírásával és a T-Home IPTV Videotékából kikölcsönözhető szemlefilmekkel vállal részt a kortárs magyar film népszerűsítésében. A versenyfilmek beérkezésének határideje 2011. június 30.

hirdetés

A tavalyi évhez hasonlóan az idei 42. Magyar Filmszemle egyik főtámogatója újra a Telekom lesz. Emellett az infokommunikációs szolgáltató pályázatot ír ki a magyar filmalkotások elkészítésének támogatására.

A tenderre azok a filmkészítők jelentkezhetnek, akik megfelelnek a Filmtörvényben előírt feltételeknek és a vállalat által kialakított pályázati feltételeknek, amelyek a Telekom oldalán lesznek olvashatóak május 2-ától. Az első pályázati határidő 2011. június 30. A beérkezett műveket ezután egy szakmai zsűri bírálja el.

Emellett a Telekom folytatja a tavalyi filmszemle ideje alatt indított kezdeményezését, így számos szemlére nevezett filmet tesz elérhetővé az interaktív tévézést kínáló T-Home IPTV szolgáltatásán keresztül 2011. május 5. és 8. között. Az IPTV szolgáltatás Videotékájából ingyenesen vagy kedvezményes áron lesznek kikölcsönözhetők a szemle alatt vetített filmek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés