hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Telekom 40 méter magasan keresi a hangot a fiatalokkal

A Mito segít neki egy daruval.

hirdetés

Kampányt készített a Mito a Telekom "millenialokra szabott" új csomagjához. Ennek lényege, mármint a csomagnak, hogy az új előfizetők a tévé és a nagy sebességű otthoni net mellé korlátlan mobilinternetet is választhatnak, és vezetékes telefont sem tartalmaz a csomag. A fiatalokat megcélzó reklámvideók sorvezetőjéről amúgy pont múlt héten írtunk. És ebben is meg fog jelenni egy ukulele.

A Telekom kampányához készült videóban van egy nagy mutatvány: egy daru egy hatalmas magenta színű óriási 1-est lógat a városban, aminek a tetején, mármint a magenta színű óriási 1-es tetején, 40 méter magasan egy nappali van, amiben fiatalok szelfiznek háttérben a budapesti panorámával. Ez nem trükkfelvétel! Amúgy a videó életképeket mutat, amikben fiatalok csinálnak hétköznapi dolgokat.

"Ebben a kampányban bemutatjuk, hogyan változott meg a millennialok otthonképe. Míg a régebbi felfogás szerint az otthon a külvilágtól elszigetelt burok, ahol az ember teljesen kikapcsol, számukra egy pörgős, dinamikus hely lett, ahol életüket talán még aktívabban élik. Ráadásul a határai is elmosódtak: bárhová mennek, mindenhol otthon tudják érezni magukat, ha jó a net" - olvasható a hivatalos kampányleírásban.

A kampányban a Telekom természetesen együtt dolgozik influencerekkel is, ők: Szalay Isti, Szirmai Gergő, Unfield és Viszkok Fruzsi. Ők Kormos Villővel, Kozma Dominikkal és Marsalkó Dáviddal együtt apróbb szerepekben, cameókban jelennek meg a kampányt összefoglaló online filmben.

Itt láthatók a videók, és alattuk a werkfilm, aztán pedig az alkotók listája.

Alkotók listája

Megbízói oldal: Magyar Telekom

Marketingkommunikációs vezető: Juhász Péter Tibor
Marketing kommunikációs szakértő, kampány lead: Moldván Ákos
Marketingkommunikációs senior menedzser: Barta Emese, Kulinyi Zsófia
Média stratgéia: Kapus Zsuzsanna, Kovács Krisztina
PR és social stratégia: Zoltai Ildikó, Katus Krisztina, Ivády Gábor

Kreatív ügynökség: Mito
Creative director: Pőcze Balázs
Creative director: Marosi Gergely
Lead creative: Babucs Péter
Senior creative: Endrődy Szabolcs

Art director: Tánczos Korinna
Art director: Beke Veronika
Art director: Böszörményi Gábor
Senior DTP operator: Magyar Beatrix
Senior graphic designer: Bezzegh Levente
Senior graphic designer: Hegyi Krisztián
Senior graphic designer: Domán Rajmund
Graphic designer: Jónás Csongor
Senior interactive designer: Wetzel András

Lead strategic planner: Csurgó Brigi
Strategic planner: Kovács Andrea

Account director: Szandi Gergely
Senior account manager: Daróczi Réka
Account manager: Takács Alexandra
Account manager: Vass Dávid

Development team lead: Dubravszky József

Senior Production Manager: László Csaba
Production Manager: Soós Enikő

Gyártóház: Focus Fox
Producer: Szabó Edit
Gyártásvezető: Násztor Bence
Utómunka supervisor: Deimanik Balázs
Colorist: Vándor Ádám
Vágó: Gothár Márton
Látványtervező: Vinnai Petra

Rendező: Lőrincz Nándor, Nagy Bálint
DOP: Nagy Bálint

Médiaügynökség: MEC Hungary
Integrated Strategic planner: Darabont Kata
Communication manager: Bak Béla

PR ügynökség: Uniomedia
Creative Director: Pálfai Domokos
Creative Content Director: Rényi Ádám
Account Director: Szabó Hedvig

Multi-channel network: Special Effects Media
CEO, Co-Founder: Szabó Gergő
Account Director: Ferenczi Szoni
Account manager: Márkus Ádám
Creator Lead: Benkő Lilla
YouTube Specialist: Pinczés Réka
Multi-channel network: Star Network
Key account manager: Sátori Karolina
Értékesítési manager: Sápi Márton

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ügyesen brandelt, egyetlen franciaágyas szoba és recepció a Minipoliszban található.

Hogy mit jelent pontosan ez a szó, azt is elmesélik.

Egy év alatt 60 milliárdot költöttünk macska- és kutyaeledelre, ez 160 tonna állateledelt jelent.

Egy lány táncolja végig a várost különböző férfiakkal.

A Sirius Rádió úgy promózta a Rádió1-gyel való összekapcsolódását, hogy az NMHH még napirendre sem tűzte a kérdést.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés