hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Telekom 40 méter magasan keresi a hangot a fiatalokkal

A Mito segít neki egy daruval.

hirdetés

Kampányt készített a Mito a Telekom "millenialokra szabott" új csomagjához. Ennek lényege, mármint a csomagnak, hogy az új előfizetők a tévé és a nagy sebességű otthoni net mellé korlátlan mobilinternetet is választhatnak, és vezetékes telefont sem tartalmaz a csomag. A fiatalokat megcélzó reklámvideók sorvezetőjéről amúgy pont múlt héten írtunk. És ebben is meg fog jelenni egy ukulele.

A Telekom kampányához készült videóban van egy nagy mutatvány: egy daru egy hatalmas magenta színű óriási 1-est lógat a városban, aminek a tetején, mármint a magenta színű óriási 1-es tetején, 40 méter magasan egy nappali van, amiben fiatalok szelfiznek háttérben a budapesti panorámával. Ez nem trükkfelvétel! Amúgy a videó életképeket mutat, amikben fiatalok csinálnak hétköznapi dolgokat.

"Ebben a kampányban bemutatjuk, hogyan változott meg a millennialok otthonképe. Míg a régebbi felfogás szerint az otthon a külvilágtól elszigetelt burok, ahol az ember teljesen kikapcsol, számukra egy pörgős, dinamikus hely lett, ahol életüket talán még aktívabban élik. Ráadásul a határai is elmosódtak: bárhová mennek, mindenhol otthon tudják érezni magukat, ha jó a net" - olvasható a hivatalos kampányleírásban.

A kampányban a Telekom természetesen együtt dolgozik influencerekkel is, ők: Szalay Isti, Szirmai Gergő, Unfield és Viszkok Fruzsi. Ők Kormos Villővel, Kozma Dominikkal és Marsalkó Dáviddal együtt apróbb szerepekben, cameókban jelennek meg a kampányt összefoglaló online filmben.

Itt láthatók a videók, és alattuk a werkfilm, aztán pedig az alkotók listája.

Alkotók listája

Megbízói oldal: Magyar Telekom

Marketingkommunikációs vezető: Juhász Péter Tibor
Marketing kommunikációs szakértő, kampány lead: Moldván Ákos
Marketingkommunikációs senior menedzser: Barta Emese, Kulinyi Zsófia
Média stratgéia: Kapus Zsuzsanna, Kovács Krisztina
PR és social stratégia: Zoltai Ildikó, Katus Krisztina, Ivády Gábor

Kreatív ügynökség: Mito
Creative director: Pőcze Balázs
Creative director: Marosi Gergely
Lead creative: Babucs Péter
Senior creative: Endrődy Szabolcs

Art director: Tánczos Korinna
Art director: Beke Veronika
Art director: Böszörményi Gábor
Senior DTP operator: Magyar Beatrix
Senior graphic designer: Bezzegh Levente
Senior graphic designer: Hegyi Krisztián
Senior graphic designer: Domán Rajmund
Graphic designer: Jónás Csongor
Senior interactive designer: Wetzel András

Lead strategic planner: Csurgó Brigi
Strategic planner: Kovács Andrea

Account director: Szandi Gergely
Senior account manager: Daróczi Réka
Account manager: Takács Alexandra
Account manager: Vass Dávid

Development team lead: Dubravszky József

Senior Production Manager: László Csaba
Production Manager: Soós Enikő

Gyártóház: Focus Fox
Producer: Szabó Edit
Gyártásvezető: Násztor Bence
Utómunka supervisor: Deimanik Balázs
Colorist: Vándor Ádám
Vágó: Gothár Márton
Látványtervező: Vinnai Petra

Rendező: Lőrincz Nándor, Nagy Bálint
DOP: Nagy Bálint

Médiaügynökség: MEC Hungary
Integrated Strategic planner: Darabont Kata
Communication manager: Bak Béla

PR ügynökség: Uniomedia
Creative Director: Pálfai Domokos
Creative Content Director: Rényi Ádám
Account Director: Szabó Hedvig

Multi-channel network: Special Effects Media
CEO, Co-Founder: Szabó Gergő
Account Director: Ferenczi Szoni
Account manager: Márkus Ádám
Creator Lead: Benkő Lilla
YouTube Specialist: Pinczés Réka
Multi-channel network: Star Network
Key account manager: Sátori Karolina
Értékesítési manager: Sápi Márton

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Négy új szenior szakemberrel bővült a nyáron az Insomnia kommunikációs ügynökség csapata. Új lendületet adnának az adott területeknek.

A kultúra és a videórovat is új vezetőt kap október közepétől.

A Facebookon jelentette be. Kihangsúlyozta, hogy ő kérte a szerződés felbontását.

A Glix alapítói végezték eddig a 123RF.com magyarországi képviseletét.

Idén másodszor rendezik meg a világzenei fesztivált a fővárosban.

hirdetés

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Október 12-én ismét Youtube hajó a Google és a Kreatív szervezésében!

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés