hirdetés
hirdetés
hirdetés

A te célcsoportodat sem csak tinik alkotják?

Akkor neked szól legújabb konferenciánk, a Golden Age, ahol a 49 fölöttieknek szóló kommunikáció rejtelmeiről lesz szó.

hirdetés

Júniusi 4-én első alkalommal rendezzük meg a Golden Age konferenciát, mivel egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó a piacon - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

A Golden Age konferencia azt a kérdést járja körül, hogy a fizetőképes kereslet ma már nem korlátozódik a 18-49-es korcsoportra. Mivel a lakosság egyre öregszik, az életszínvonal és az átlagélettartam nő, megjelent a jó egzisztenciális körülmények között élő, aktív, fizetőképes 50-es, 60-as korosztály. „Az 50 az új 30!” – hangzik el mostanában sokszor és sokféleképp a gondolat, de vajon hogyan lehet őket megszólítani? Milyen médiafelületekkel, milyen reklámokkal, milyen hangvételben érdemes hozzájuk szólni?

Az eseményről itt találsz további részleteket, itt pedig a legérdekesebb témák:

  • A celebek lettek az idősebb célcsoportok influencerei? Kik a meghatározó véleményvezérek a 49 fölötti célcsoportokban? Milyen platformokon és milyen termékek számára alkalmas ez a fajta „senior influencer marketing”?
  • Fiatal vagy fiatalos? – hatékony Facebook posztok és videók 49 fölött. Hiszen ők is ott vannak a Facebookon, Instagramon, Youtube-on, de nem ugyanazt, és nem ugyanúgy fogyasztják, mint a huszonévesek.
  • Tévében vagy Facebookon érd el őket? A 49 fölöttiek médiafogyasztása, a hagyományos és a social media lehetőségei. Előadás az ötvenes-hatvanas generáció médiafogyasztásának átalakulásáról, a TV és a digitális csatornák elérésének változásáról, a reach építés és csatorna-kötődés lehetőségeiről, és arról, hogy milyen eszközök állnak rendelkezésre ezek mérésére, mik a korlátok és dilemmák.
  • Hogyan alakult át a fogyasztás az ezredforduló óta, milyen a 49 fölöttiek vásárlóereje?
  • Így szólj a nyelvükön, avagy milyen tartalmak jönnek be az 50 pluszosoknak? Témák, érdeklődési területek és hangvétel kérdései.
  • Lehet a biztosításról és a gyógyszerekről is szórakoztatóan beszélni, avagy milyen a vicces egészségügyi kommunikáció, üde pénzügyi reklám? Menő külföldi és hazai példák az 50 pluszosoknak való marketing és pr világából.
  • Hogyan szólítsd meg reklámodban az idősebb korosztályt, hogy ne érezzék magukat öregnek, de ne legyen életidegen se a tartalom?
  • Amikor pénzben mérhető érték a kor, avagy kihívások és lehetőségek az 50 pluszos kommunikációban.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés