hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Takarékbank elnöke venné meg a TV2-t

Vida József az MTI-nek beszélt róla, hogy júniusban zárnák le a tranzakciót. Update: Vajna igazából már három éve eladhatta a TV2-t.

hirdetés

Vida József venné meg a TV2 Média Csoport Zrt-t, erről az MTI-nek beszélt maga a bankár. A 14 csatornából álló hálózat ezzel az Abraham Goldmann Bizalmi Vagyonkezelőhöz kerülne. A tárgyalások júniusban zárulhatnak le.

Vida József a Takarébank elnök-vezérigazgatója, befektetései az ingatlan- és pénzügyi szektortól a banki informatikáig terjednek, a médiapiacon eddig nem volt jelen. Vida emellett Mészáros Lőrinc Opus Nyrt. vállalatának elnökségi tagja.

A TV2 Média Csoportot haláláig Andy Vajna a Delaware-ben bejegyzett Cinergi cégen keresztül tulajdonolta, de a teljes tulajdonosi kör nem (volt) ismert. Vajna halála után lecserélték lényegében a TV2 teljes vezetőségét, de pár nappal Vajna halála előtt már megjelent egy rejtélyes részvényes is a vállalatcsoportnál - minderről a kapcsolódó anyagainkban olvasható bővebben.

update: Időközben a G7 cikkéből az is kiderült, hogy Vajna valójában már 2016-ban eladta a TV2-t.

Vida József (fotó: Takarékbank)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ez pedig már csak azért is komoly probléma, mert a házaspár nagy energiákat és pénzeket fektetett a saját, „Sussex Royal” brandjébe.

A Drivingcamp meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

Monica Bickert, a Facebook tartalompolitikáért felelős alelnöke írt erről egy blogposztot.

Kína tiltakozik, szerinte az Egyesült Államok kettős mércét alkalmaz.

A bevásárlóközpont nem csak ügynökséget vált, de meg is újul 2020-ban.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés