hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Takarékbank elnöke venné meg a TV2-t

Vida József az MTI-nek beszélt róla, hogy júniusban zárnák le a tranzakciót. Update: Vajna igazából már három éve eladhatta a TV2-t.

hirdetés

Vida József venné meg a TV2 Média Csoport Zrt-t, erről az MTI-nek beszélt maga a bankár. A 14 csatornából álló hálózat ezzel az Abraham Goldmann Bizalmi Vagyonkezelőhöz kerülne. A tárgyalások júniusban zárulhatnak le.

Vida József a Takarébank elnök-vezérigazgatója, befektetései az ingatlan- és pénzügyi szektortól a banki informatikáig terjednek, a médiapiacon eddig nem volt jelen. Vida emellett Mészáros Lőrinc Opus Nyrt. vállalatának elnökségi tagja.

A TV2 Média Csoportot haláláig Andy Vajna a Delaware-ben bejegyzett Cinergi cégen keresztül tulajdonolta, de a teljes tulajdonosi kör nem (volt) ismert. Vajna halála után lecserélték lényegében a TV2 teljes vezetőségét, de pár nappal Vajna halála előtt már megjelent egy rejtélyes részvényes is a vállalatcsoportnál - minderről a kapcsolódó anyagainkban olvasható bővebben.

update: Időközben a G7 cikkéből az is kiderült, hogy Vajna valójában már 2016-ban eladta a TV2-t.

Vida József (fotó: Takarékbank)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

A két rajzfilmhős a Death Stranding világában bolyong, és azon gondokodnak, mi legyen a lombikban lakó csecsemővel.

A 5martstudio kampánya a 2019-es Arany Pengén megnyerte a JCDecaux innovációs alversenyét, most valósították meg.

Az EU és az egyes országok döntéshozóinak gyorsan újra kell gondolni az iparág szabályozását – mondta Incze Kinga a párizsi GovTech Summiton.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés