hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Takarékbank elnöke venné meg a TV2-t

Vida József az MTI-nek beszélt róla, hogy júniusban zárnák le a tranzakciót. Update: Vajna igazából már három éve eladhatta a TV2-t.

hirdetés

Vida József venné meg a TV2 Média Csoport Zrt-t, erről az MTI-nek beszélt maga a bankár. A 14 csatornából álló hálózat ezzel az Abraham Goldmann Bizalmi Vagyonkezelőhöz kerülne. A tárgyalások júniusban zárulhatnak le.

Vida József a Takarébank elnök-vezérigazgatója, befektetései az ingatlan- és pénzügyi szektortól a banki informatikáig terjednek, a médiapiacon eddig nem volt jelen. Vida emellett Mészáros Lőrinc Opus Nyrt. vállalatának elnökségi tagja.

A TV2 Média Csoportot haláláig Andy Vajna a Delaware-ben bejegyzett Cinergi cégen keresztül tulajdonolta, de a teljes tulajdonosi kör nem (volt) ismert. Vajna halála után lecserélték lényegében a TV2 teljes vezetőségét, de pár nappal Vajna halála előtt már megjelent egy rejtélyes részvényes is a vállalatcsoportnál - minderről a kapcsolódó anyagainkban olvasható bővebben.

update: Időközben a G7 cikkéből az is kiderült, hogy Vajna valójában már 2016-ban eladta a TV2-t.

Vida József (fotó: Takarékbank)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés