hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Takarékbank elnöke venné meg a TV2-t

Vida József az MTI-nek beszélt róla, hogy júniusban zárnák le a tranzakciót. Update: Vajna igazából már három éve eladhatta a TV2-t.

hirdetés

Vida József venné meg a TV2 Média Csoport Zrt-t, erről az MTI-nek beszélt maga a bankár. A 14 csatornából álló hálózat ezzel az Abraham Goldmann Bizalmi Vagyonkezelőhöz kerülne. A tárgyalások júniusban zárulhatnak le.

Vida József a Takarébank elnök-vezérigazgatója, befektetései az ingatlan- és pénzügyi szektortól a banki informatikáig terjednek, a médiapiacon eddig nem volt jelen. Vida emellett Mészáros Lőrinc Opus Nyrt. vállalatának elnökségi tagja.

A TV2 Média Csoportot haláláig Andy Vajna a Delaware-ben bejegyzett Cinergi cégen keresztül tulajdonolta, de a teljes tulajdonosi kör nem (volt) ismert. Vajna halála után lecserélték lényegében a TV2 teljes vezetőségét, de pár nappal Vajna halála előtt már megjelent egy rejtélyes részvényes is a vállalatcsoportnál - minderről a kapcsolódó anyagainkban olvasható bővebben.

update: Időközben a G7 cikkéből az is kiderült, hogy Vajna valójában már 2016-ban eladta a TV2-t.

Vida József (fotó: Takarékbank)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

Október első hetében a Hegyvidéki Sirály sétányra, a MOMkult elé kerül a vásár.

Idén hibrid formában érkezik a rendezvény.

Wéber Kata a Pieces of a Woman bemutatója után került fel a rangos listára.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés