hirdetés
hirdetés
hirdetés

A szokatlanság inspirálja Madalina Ritát

„Leginkább az egyértelműen érdekes és az érdektelen, nehezebben befogadható dolgok határterületéről érkező élmények és tartalmak inspirálnak. Szeretek olyan képekkel, zenékkel és információkkal találkozni, amelyek befogadása kihívást jelent. Alapvetően tehát a másság, szokatlanság inspirál” – mondta el Madalina Rita, a Flow Pr újmédia stratégája, vezető tanácsadója sorozatunk újabb részének szereplője.

hirdetés

„Leginkább az egyértelműen érdekes és az érdektelen, nehezebben befogadható dolgok határterületéről érkező élmények és tartalmak inspirálnak. Szeretek olyan képekkel, zenékkel és információkkal találkozni, amelyek befogadása kihívást jelent. Alapvetően tehát a másság, szokatlanság inspirál” – mondta el Madalina Rita, a Flow Pr újmédia stratégája, vezető tanácsadója sorozatunk újabb részének szereplője.

Madalina Rita
Madalina Rita

Budapest New Tech Meetup
Nagyon szeretek geekek között lenni, és tetszik a meetupok közvetlensége is. Itt nincs idő és befogadókészség a mellébeszélésre, konkrétnak és ütősnek kell lenni. Azt szeretem legjobban, ha teljesen ismeretlen, nehezen felfogható, és a szakmámhoz semmilyen formában nem kapcsolódó témákkal találkozom. Példák: PhoneGap a gyakorlatban, a Masat-1 kliens szoftvere, vagy mondjuk a naplózás a nyílt forráskódú nxlog rendszerrel.
 
Utazás

A jól sikerült utazások évekig hatnak. Ezt felerősíti, hogy általában mindig ugyanoda utazunk el: az elmúlt tíz évben többnyire Marseilles-be vagy Párizsba mentünk, két kivétellel. Marseilles-ben a kikötő és a Brigitte Bardot-s pincérlányok, Párizsban az öltönyösök parfümje és az ételek a legmaradandóbb élmények. Az utcák hangulata is bármikor bevillan. Nem tudok franciául.

Marseilles, kikötő - Forrás: Wikipédia

 
Kiállítások, fotóalbumok

Érdemes minél több kiállításra elmenni, még akkor is, ha egyáltalán nem értjük, amit látunk. Sok-sok keresgélés után kivédhetetlen, hogy kedvenceink legyenek. Nekem az egyik például Uglár Csaba, és Kokesch Ádám munkáit is szeretem.

Kokesch Ádám munkája

Ha nem tudunk kiállításokra elmenni, talán még jobb élményt tudnak nyújtani a fotóalbumok. Rinko Kawauchi esetében például nagyon fontos megfigyelni a képpárok használatát. 
 
Történetek

Lehet könyv, lehet film, blogposzt, bármi. Ha jó a történet, hónapokig felbukkan a mindennapjaimban. Még az is elég, ha csak egy részlet tetszik. Jó története van például a Rhye egyik videóklipjének, ami sokáig elkísért. 

 
Youtube

A szabadidőmet döntő részben videóklipek nézegetésével töltöm. Új és érdekes zenéket keresek, közben pedig a szememet is nyitva tartom. Az utóbbi években a nyávogós női énekesek zenekarait szeretem hallgatni. A Bat for Lashes és a Grimes a két legfontosabb.

A Youtube legalja is nagyon inspiráló. A fiamnak köszönhetően például mindent tudok a ventilátorokról és Elvisről, és a traktormárkák közül a Claas a kedvencem. Tényleg sokat lehet belőle tanulni.

 

 
Tumblr és Flipboard

A Tumblr instant tartalomrobbanása folyamatosan stimulálja az agyamat, és éppen ezért nem szűröm meg nagyon. Kicsit vad, kicsit koszos – éppen ez a jó benne. 

Tinemezeketarobotokatkeresitek.tumblr.com/ 

Budun-archivum.tumblr.com/ 

Accountsfromhell.tumblr.com/         

Ihurtiaminfashion.com/

A Flipboard viszont épp a nyugalomról szól: motiváló, ismeretterjesztő, olvasós és szép feedeket kötöttem bele.

Slate – ott is leginkább az Explainer

Garance Doré

(forrás: Kreatív)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Több európai országban koordinálják majd a márka influenszer marketingjét.

Szegedi kézilabdásokkal és az ORFK szakmai részvételével készített közlekedésbiztonsági kampányt a Groupama biztosító.

A Telekom Race TV és a Media Markt Akcióhősök című vígjátéksorozata esélyes a győzelemre.

Nem tudták igazolni, hogy 455 ezer ingatlanhirdetés érhető el náluk. A GVH lecsapott.

Az újonnan kialakított stratégiai terjesztési igazgatói pozíciót 2019 májusától Tóbiás Andrea tölti be a kiadóban.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés