hirdetés
hirdetés
hirdetés

A szokatlanság inspirálja Madalina Ritát

„Leginkább az egyértelműen érdekes és az érdektelen, nehezebben befogadható dolgok határterületéről érkező élmények és tartalmak inspirálnak. Szeretek olyan képekkel, zenékkel és információkkal találkozni, amelyek befogadása kihívást jelent. Alapvetően tehát a másság, szokatlanság inspirál” – mondta el Madalina Rita, a Flow Pr újmédia stratégája, vezető tanácsadója sorozatunk újabb részének szereplője.

hirdetés

„Leginkább az egyértelműen érdekes és az érdektelen, nehezebben befogadható dolgok határterületéről érkező élmények és tartalmak inspirálnak. Szeretek olyan képekkel, zenékkel és információkkal találkozni, amelyek befogadása kihívást jelent. Alapvetően tehát a másság, szokatlanság inspirál” – mondta el Madalina Rita, a Flow Pr újmédia stratégája, vezető tanácsadója sorozatunk újabb részének szereplője.

Madalina Rita
Madalina Rita

Budapest New Tech Meetup
Nagyon szeretek geekek között lenni, és tetszik a meetupok közvetlensége is. Itt nincs idő és befogadókészség a mellébeszélésre, konkrétnak és ütősnek kell lenni. Azt szeretem legjobban, ha teljesen ismeretlen, nehezen felfogható, és a szakmámhoz semmilyen formában nem kapcsolódó témákkal találkozom. Példák: PhoneGap a gyakorlatban, a Masat-1 kliens szoftvere, vagy mondjuk a naplózás a nyílt forráskódú nxlog rendszerrel.
 
Utazás

A jól sikerült utazások évekig hatnak. Ezt felerősíti, hogy általában mindig ugyanoda utazunk el: az elmúlt tíz évben többnyire Marseilles-be vagy Párizsba mentünk, két kivétellel. Marseilles-ben a kikötő és a Brigitte Bardot-s pincérlányok, Párizsban az öltönyösök parfümje és az ételek a legmaradandóbb élmények. Az utcák hangulata is bármikor bevillan. Nem tudok franciául.

Marseilles, kikötő - Forrás: Wikipédia

 
Kiállítások, fotóalbumok

Érdemes minél több kiállításra elmenni, még akkor is, ha egyáltalán nem értjük, amit látunk. Sok-sok keresgélés után kivédhetetlen, hogy kedvenceink legyenek. Nekem az egyik például Uglár Csaba, és Kokesch Ádám munkáit is szeretem.

Kokesch Ádám munkája

Ha nem tudunk kiállításokra elmenni, talán még jobb élményt tudnak nyújtani a fotóalbumok. Rinko Kawauchi esetében például nagyon fontos megfigyelni a képpárok használatát. 
 
Történetek

Lehet könyv, lehet film, blogposzt, bármi. Ha jó a történet, hónapokig felbukkan a mindennapjaimban. Még az is elég, ha csak egy részlet tetszik. Jó története van például a Rhye egyik videóklipjének, ami sokáig elkísért. 

 
Youtube

A szabadidőmet döntő részben videóklipek nézegetésével töltöm. Új és érdekes zenéket keresek, közben pedig a szememet is nyitva tartom. Az utóbbi években a nyávogós női énekesek zenekarait szeretem hallgatni. A Bat for Lashes és a Grimes a két legfontosabb.

A Youtube legalja is nagyon inspiráló. A fiamnak köszönhetően például mindent tudok a ventilátorokról és Elvisről, és a traktormárkák közül a Claas a kedvencem. Tényleg sokat lehet belőle tanulni.

 

 
Tumblr és Flipboard

A Tumblr instant tartalomrobbanása folyamatosan stimulálja az agyamat, és éppen ezért nem szűröm meg nagyon. Kicsit vad, kicsit koszos – éppen ez a jó benne. 

Tinemezeketarobotokatkeresitek.tumblr.com/ 

Budun-archivum.tumblr.com/ 

Accountsfromhell.tumblr.com/         

Ihurtiaminfashion.com/

A Flipboard viszont épp a nyugalomról szól: motiváló, ismeretterjesztő, olvasós és szép feedeket kötöttem bele.

Slate – ott is leginkább az Explainer

Garance Doré

(forrás: Kreatív)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

Gera Marina Örök télben nyújtott alakítását, és a Trezor című tévéfilmet jelölték a rangos díjra.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés