hirdetés
hirdetés
hirdetés

A szokatlanság inspirálja Madalina Ritát

„Leginkább az egyértelműen érdekes és az érdektelen, nehezebben befogadható dolgok határterületéről érkező élmények és tartalmak inspirálnak. Szeretek olyan képekkel, zenékkel és információkkal találkozni, amelyek befogadása kihívást jelent. Alapvetően tehát a másság, szokatlanság inspirál” – mondta el Madalina Rita, a Flow Pr újmédia stratégája, vezető tanácsadója sorozatunk újabb részének szereplője.

hirdetés

„Leginkább az egyértelműen érdekes és az érdektelen, nehezebben befogadható dolgok határterületéről érkező élmények és tartalmak inspirálnak. Szeretek olyan képekkel, zenékkel és információkkal találkozni, amelyek befogadása kihívást jelent. Alapvetően tehát a másság, szokatlanság inspirál” – mondta el Madalina Rita, a Flow Pr újmédia stratégája, vezető tanácsadója sorozatunk újabb részének szereplője.

Madalina Rita
Madalina Rita

Budapest New Tech Meetup
Nagyon szeretek geekek között lenni, és tetszik a meetupok közvetlensége is. Itt nincs idő és befogadókészség a mellébeszélésre, konkrétnak és ütősnek kell lenni. Azt szeretem legjobban, ha teljesen ismeretlen, nehezen felfogható, és a szakmámhoz semmilyen formában nem kapcsolódó témákkal találkozom. Példák: PhoneGap a gyakorlatban, a Masat-1 kliens szoftvere, vagy mondjuk a naplózás a nyílt forráskódú nxlog rendszerrel.
 
Utazás

A jól sikerült utazások évekig hatnak. Ezt felerősíti, hogy általában mindig ugyanoda utazunk el: az elmúlt tíz évben többnyire Marseilles-be vagy Párizsba mentünk, két kivétellel. Marseilles-ben a kikötő és a Brigitte Bardot-s pincérlányok, Párizsban az öltönyösök parfümje és az ételek a legmaradandóbb élmények. Az utcák hangulata is bármikor bevillan. Nem tudok franciául.

Marseilles, kikötő - Forrás: Wikipédia

 
Kiállítások, fotóalbumok

Érdemes minél több kiállításra elmenni, még akkor is, ha egyáltalán nem értjük, amit látunk. Sok-sok keresgélés után kivédhetetlen, hogy kedvenceink legyenek. Nekem az egyik például Uglár Csaba, és Kokesch Ádám munkáit is szeretem.

Kokesch Ádám munkája

Ha nem tudunk kiállításokra elmenni, talán még jobb élményt tudnak nyújtani a fotóalbumok. Rinko Kawauchi esetében például nagyon fontos megfigyelni a képpárok használatát. 
 
Történetek

Lehet könyv, lehet film, blogposzt, bármi. Ha jó a történet, hónapokig felbukkan a mindennapjaimban. Még az is elég, ha csak egy részlet tetszik. Jó története van például a Rhye egyik videóklipjének, ami sokáig elkísért. 

 
Youtube

A szabadidőmet döntő részben videóklipek nézegetésével töltöm. Új és érdekes zenéket keresek, közben pedig a szememet is nyitva tartom. Az utóbbi években a nyávogós női énekesek zenekarait szeretem hallgatni. A Bat for Lashes és a Grimes a két legfontosabb.

A Youtube legalja is nagyon inspiráló. A fiamnak köszönhetően például mindent tudok a ventilátorokról és Elvisről, és a traktormárkák közül a Claas a kedvencem. Tényleg sokat lehet belőle tanulni.

 

 
Tumblr és Flipboard

A Tumblr instant tartalomrobbanása folyamatosan stimulálja az agyamat, és éppen ezért nem szűröm meg nagyon. Kicsit vad, kicsit koszos – éppen ez a jó benne. 

Tinemezeketarobotokatkeresitek.tumblr.com/ 

Budun-archivum.tumblr.com/ 

Accountsfromhell.tumblr.com/         

Ihurtiaminfashion.com/

A Flipboard viszont épp a nyugalomról szól: motiváló, ismeretterjesztő, olvasós és szép feedeket kötöttem bele.

Slate – ott is leginkább az Explainer

Garance Doré

(forrás: Kreatív)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés