hirdetés
hirdetés
hirdetés

A színészi játékra építenek az új Fundamenta szpotok

A három szpot ugyanarra a koncepcióra épül: ügyes színészi játékkal, abszurdba hajló minimalista párbeszédeket hallunk. Szerintem működik, a kazános a legviccesebb. A szpotok előtt jöjjön az ügynökség, az Artificial Group kampány leírása.

hirdetés

Kampánycél:

A kampány célja a Fundamenta lakáscélú megtakarítási forma népszerűségének tovább növelése, a termékek mélyebb megismertetése a mass célcsoporttal, mindezt egy friss és a versenytársaktól jól megkülönböztethető kommunikációval.

Kreatívkoncepció:

Sokan nem tudják, hogy a lakásvásárlás mellett még mennyi mindenre használható fel a Fundamenta. Ha jól megnézzük, lényegében minden, az otthonunkba beépített vagy ahhoz fizikailag is hozzákapcsolt eszközre, tárgyra felhasználhatjuk a megtakarított összeget. A reklámfilmek egyszerű nyelvezettel adják át az üzenetet: hogy mi kell az otthonteremtéshez? Pár dolog + Fundamenta! A koncepció nyitva hagyja az utat a további folytatásokra is, hiszen a Fundamenta képletbe bármi belefér, amelyre a lakáscélú megtakarítást fordíthatjuk.

Érdekesség, behind the scenes:

A kétszereplős reklámfilmeket már az első koncepció prezentációjára leforgattuk, mert a kivitelezés legerősebb eleme a színészi játék, amelyet sem scriptben, sem storyboard-ban nem lehet teljes mértékben átadni. A prezentációra készült kisfilmekben van olyan színész, aki az adásba került, újraforgatott verziókban is játszik, annyira meggyőző volt az első pillanattól fogva.

ALKOTÓK LISTÁJA:

Megbízó: Fundamenta-Lakáskassza Zrt.

Marketing és kommunikációs vezető: Böröczi Péter

Marketing csoportvezető: Barna Tímea

Marketing manager: Felegyi Tímea

 

Ügynökség: Artificial Group

Creative Concept: Nagy Dezső, Ávéd István

Strategic Director: Simon Andreas

Head of Visual: Ávéd István

Client Service and Production Director: Kovács Tímea

Head of Production: Englert Zsófi

Account Director: Széni Károly

 

Production House: Artificial Craft

Production House: Artificial Craft

Gyártásvezető: Englert Zsófia

Rendező: Freund Ádám

Operatőr: Gyuricza Mátyás

Vágó: Szabó Tamás

Látványtervező: Tasnádi Zsófia

Colorist: Gaál Lacó

 

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés