hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Sziget kommunikátorai viszik a Lupát is

Vető Viktória és Marinka Csaba eddig is kapcsolatban voltak Gerendai Károly budapesti strandprojektjével, de mostantól fixen ők viszik a sajtót és a külső-belső kommunikációt.

hirdetés

„A Sziget Szervezőiroda két munkatársa, Vető Viktória és Marinka Csaba mostantól nagyobb szerepet vállal a Gerendai Károly érdekeltségébe tartozó LUPA-tó kommunikációjában is” – írja a szakemberek Kreatívhoz eljuttatott közleménye. Vető Viktória, mint ahogy a Sziget esetében továbbra is, a sajtókapcsolatokért felelős, míg Marinka Csaba a LUPA belső és külső kommunikációját fogja egybe.

A két szakember mintegy 20 éve dolgozik a szigetes rendezvények sajtókommunikációján (ez ezután is így marad), emellett cégük, a Presspresso számos egyéb megbízónak vállal sajtókommunikációs feladatokat, beleértve a kulturális szcéna széles palettáját, rádiókat, éttermeket, konferenciákat és kiadókat.

Marinka elmondta, hogy a külső kommunikációban a látogatók megszólítása mellett erősítik a különböző partneri kapcsolatokat. „Kiemelt célunk, hogy a szponzori érdeklődéseket is maximálisan kiszolgáljuk, valamint felhívjuk a cégek, ügynökségek figyelmét, hogy a LUPA több helyszínén is egyedi lehetőségeket kínál különböző rendezvények szervezésére.” Az új felállásban ezekhez a szponzorrendezvényekhez is teljes körű kommunikációt tudnak kapcsolni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés