hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Synetiq nyert a Google akcelerátorprogramján

A Forbes figyelt fel először arra, hogy a Synetiq neurmarketing alapú médiakutatással foglalkozó magyar cég támogatást nyert a Google Launchpad akcelerátorprogramtól. 

hirdetés

Ottlik Dávid, a Synetiq társalapítója a Kreatív kérdésére elmondta, hogy 100 ezer dollárnyi Google-kreditet kapnak, 4 fő számára fizetik a 2 hetes San Franciscó-i képzést, és további 6 hónapig részesülnek mentorálásban, amibe beletartoznak a régióban történő személyes találkozók és Skype-beszélgetések is. 

A Launchpad programba ajánlás alapján kerülnek be a startupok, ebben a körben Európából összesen 4 cég, a közép-európai régióból ketten kerültek be a programba, a Synetiq mellett a lengyel Szopi.pl házhozszállítással foglalkozó cég.

"Az elbírálás során interjúztunk a Launchpad vezetőivel, és rengeteg infót kellett megadnunk, amelyek alapján átvilágították a céget" - mondta Ottlik Dávid.

A Forbes cikkében olvasható, hogy a jelentkezők 50 ezer dollár készpénzt is kapnak, ugyanakkor a Launchpad hivatalos oldalán ebben a körben nem találtunk nyomot arra, hogy kiosztanának 50 ezer dollárt, a Google magyarországi sajtóirodája által kiküldött közleményben pedig csak annyi szerepel, hogy a résztvevők vissza nem térítendő támogatásban részesülnek. A sajtóiroda további tájékoztatást ígért a támogatás pontos összegéről. 

Duplázott a Synetiq

A Synetiq az elmúlt időszakban megduplázta munkatársainak számát, így jelenleg már 20-an dolgoznak a cégnél, és nemrég költöztek át egy nagyobb irodába is. Az érkezők többek között a Nielsentől, a Sonytól, az Ipsostól, a GfK-tól és a Publicis Groupe-tól érkeztek. A csapat új technológiai vezetőt is igazolt, aki korábban a dán Tradeshift machine learningért felelős vezetője volt.

A Synetiqnek jelenleg 40 ügyfele van 7 országban, két hete pedig sikeresen zártak egy újabb kört egy amerikai befektetővel, amely eddig is jelen volt a Synetiqben, ám Ottlik Dávid nem árult el további részleteket, ahogy az online videós fejlesztésükről sem, amelyet várhatóan jövő év elején vezetnek piacra. 

A Synetiqet nemrég 5 másik magyar "innovátor" mellett beválasztották a New Europe 100-as listájára. Ezt negyedik alkalommal állította össze a lengyel Res Publica, a Google, a Nemzetközi Visegrádi Alap és a Financial Times. A közép-európai régió "innovátorait", illetve innovatív csapatait és projektjeit összegyűjtő, és azok között régiós hálózatot megteremteni próbáló listán tavaly 10, idén 6 magyar projekt/vállalkozás szerepelt.

(forrás: Kreatív Online, Forbes)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

A Central European Startup Awards egyetemi partnere lett az iskola.

A telekommunikációs szolgáltató átnevezte a hazugságvizsgálót.

Mostantól szombaton is hallható az "egyik legkarakteresebb műsor".

A Vermis összeszedte, mi minősül reklámnak és mit kell tennie egy véleményvezérnek.

hirdetés

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

hirdetés
hirdetés