hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Spar nem akar élelmiszert kidobni

Plakátokkal kampányol a Spar tíz budapesti üzletében az Európai Hulladékcsökkentési Héthez csatlakozva, hogy a vásárlók ne azokat a termékeket válasszák, amelyeknek később jár le a minőség megőrzési idejük, hiszen a közelebbi dátumok is még minőséget garantálnak.

hirdetés

A Spar is csatlakozott az Európai Hulladékcsökkentési Héthez, ennek során arra ösztönzi vásárlóit, hogy válasszanak közeli lejáratú termékeket. Az áruházlánc tapasztalatai szerint sokan a polcokon a legutolsó terméket választják, mert annak távolabbi időben van a minőségmegőrzési ideje, így a fogyasztó úgy gondolja, hogy időt nyer az élelmiszer elfogyasztásához. Az áruházi plakátkampány arra kívánja felhívni a figyelmet, hogy a későbbi dátum választása többnyire élelmiszerpazarláshoz vezet. Ha ugyanis mindenki a távolabbi időpontot választja, akkor a termékek egy jelentős része a polcokon marad, s hiába a készletkisöprő árakció, a sok lejárt élelmiszer végül a hulladékok között landol.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés