hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Soundon kiemelkedőek a szponzorok

Az értékes közönségű, de kis területű Balaton Soundon jut a legjöbb márka egy négyzetméterre a magyar fesztiválok között, ám a főszervező szerint az ottani megjelenések színvonalban is kiemelkednek. Videóinterjú Gerendai Károllyal.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az Alfahír és a Mindmegette a két nagy győztese a májusi Lájkbajnokságnak. 

Az Apák napjára időzített videót a Mito fejlesztette. A kampány bejelentőjét olvashatjátok.

A Kreatív online videós díjára 64 nevezés érkezett.

2,3 milliárd forintos veszteséggel zárta 2018-at a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap.

Művészeti vezető és account igazgató is érkezett az ügynökséghez.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nekem is ez tűnt fel, hogy hihetetlenül sok szponzor jelent meg kint. Volt egy-két egészen jó ötlet, például a MOL Feltöltőállomása, vagy a már említett talicskás
megoldás. Zwackék ugye már előtte teleplakátolták a fővárost: http://grafter.blog.hu/2009/07/15/edes_iz_tele_izgalommal_unicum_next
De a legkomolyabb plakát az volt, amivel a csapvizet reklámozták. Asszem ezzel kicsit pályát tévesztettek itt :-)

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

A Karc FM-re is bírságot szabott ki az NMHH.

A multifunkciós dobozt az E3 játékkiállításon mutatták be.

Dobrosi Eszter utódja házon belülről érkezik.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés