hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Sose halunk meg és a Pogány Madonna voltak a legnézettebbek a Filmalap Vimeo-oldalán

420 ezer kattintást hozott a Filmarchívum ünnepi akciója. Idén rövidebb idei futott az akció, de több filmmel. Többen kattintottak mint egy évvel korábban.

hirdetés

Hasonlóan egy évvel korábbi akciójához, a Magyar Nemzeti Filmalap a karácsonyi időszakban ingyenesen streamelhetővé tett egy csomó magyar klasszikus filmet. Egészen pontosan: december 21-től január 4-ig száz filmet tettek szabadon elérhetővé a Filmarchívum Vimeo-csatornáján, 54 rendező alkotásait 1912-től 1998-ig.

Több mint 420 ezren kattintottak a filmekre, elsősorban a játékfilmek, ahogy a Filmalap közleménye rámutat. A három legnépszerűbb film a Sose halunk meg, a Pogány Madonna és az animációs János vitéz.

"Az élmezőnyben végzett a Cha-cha-cha, a Falfúró, Az én XX. századom, valamint az első, részben színes nyersanyagra forgatott magyar film, a Radványi Géza rendezésében készült A beszélő köntös, amely 15 éve a Filmarchívum első kísérlete volt a digitális restaurálásra" - írják.

A filmek egy része angol felirattal volt megtekinthető, a határon túl is nézték az alkotásokat, főleg az Egyesült Államokban, Romániában, az Egyesült Királyságban, illetve Németországban.

2017-ben egy héttel tovább futott az akció (december 22-től január 12-ig, és kevesebb filmet tettek hozzáférhetőve (60-at), akkor mindez 380 ezer kattintást hozott. A Filmarchívum Vimeo-oldalán egyébként év közben is elérhető egy csomó minden, többnyire filmrészletek, előzetesek. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Átfogó stratégiát várnak a Be Socialtől.

A különböző almárkák megszűnnek áprilistól.

Ezúttal nem politikai kampányről van szó, hanem a Magyar Lelki Elsősegély Telefonszolgálatok Szövetségének videójáról.

Élő adásban közvetítették, ahogy elérik az egymillió feliratkozót.

Egy biztonsági figyelmezetetés az utakon, amely miatt nem kell az útról levenni a szemünket.  

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Meghosszabbított nevezési határidő: március 19.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés