hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Soproni kapta a Platina Effie-t

A reklámhatékonysági verseny hazai megmérettetésén 11 Bronz, 3 Ezüst, és 6 Arany Effie született.

hirdetés

A Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége által fémjelzett 18. magyarországi Effie Díjátadó Gálaesten további 42 elismerést adtak át, valamint kihirdették a Microsoft Innovációs Különdíj nyertesét, az Év Megbízóját és az Év Ügynökségét.

Az Effie reklámhatékonysági verseny hazai megmérettetésén 2019-ben 11 Bronz, 3 Ezüst, és 6 Arany Effie született, valamint 22 Finalista is elismerést kapott november 4-én este a Várkert Bazárban.

Ebben az évben nemcsak új kategóriákat, de új díjakat is bevezettek a szervezők, és a Platina Effie odaítélése sem az eddigi formában zajlott.

Az egyik új elismerés a Microsoft Innovációs Különdíj, amelyet azok az alkotók kapnak, akik az új infokommunikációs technológiák innovatív, úttörő módon való alkalmazásával példaértékűen valósítottak meg sikeres marketing aktivitást. Az Innovációs különdíj független elismerés, elkülönül a hagyományos Effie hatékonyságért kapott díjaktól. Ez a díj az innovatív megoldások ösztönzésére született meg, az Effie és a Microsoft ezzel az elismeréssel kívánja jutalmazni a marketingkommunikációs szakma sikeres újító, kísérletező, bátor alkotóközösségeit, megbízót és ügynökséget.

A díj odaítéléséről külön zsűri döntött, Csanak Gabriella, a Microsoft Magyarország marketing- és operatív igazgatójának vezetésével. Az Innovációs különdíjat megosztva kapta a UPC „Digitális finomhangolás az online értékesítés növelése érdekében” és az Erste Bank „A személyi kölcsön személyiségűek (személyiség alapú mikroszegmentáció)” kampány. Alkotók az előbbi esetében a Reprise Digital Hungary és az OMD Hungary, utóbbi esetében a Wavemaker Hungary és a Datalyze Research voltak.

Szintén újdonság, hogy mostantól a Platina Effie odaítéléséről is külön szakmai testület dönt. A kétfordulós zsűrizés során kiemelkedő pontszámot elérő pályaművek közül a Platina-zsűri tagjai határozzák meg a győztest, a leghatékonyabbnak ítélt marketingkommunikációs aktivitást. Idén a Platina Effie-t a Heineken Hungária Sörgyárak Soproni márkájának, a Hosszútávú hatékonyság kategóriában aranyat nyert, „Ami közös bennünk” platform alatt futó kommunikációja kapta. Az alkotók az ACG, a PublicisGroupe Hungary/Starcom, a Bistro és az Uniomedia volt.

A Platina – mint a legértékesebb Effie-díj - elnyerése meghatározónak számít a legeredményesebb pályázók (megbízó és ügynökség) rangsorának kialakulásában. A nemzetközi Effie Index pontrendszerét alkalmazva mostantól a hazai Effie-n is összegzik a versenyen elért eredményeket és az elért pontszámok alapján kihirdetik az Év Megbízója és az Év Ügynöksége elismeréseket is.

2019-ben az Év Megbízója a Vodafone Magyarország, az Év Ügynöksége az ACG lett.

A díjazottak (kampány/megbízó/pályázó/társügynökség) részletes listája ITT megtalálható. Itt pedig a zsűritagok listáját lehet megnézni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés