hirdetés

A Soproni van az M+ Listás új Kreatív címlapján

Az év kreatív- és pr ügynökségével dolgozó sörmárka az első 2018-as Kreatív címlapsztorija. Plusz interjúk, top kampányok, nézettségi adatok, képregénybiznisz!

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Jeffrey Toobin online szerkesztőségi hívás alatt maszturbált, a kamerát pedig bekapcsolva hagyta a szünetben.

A palackok címkéjének tervezőjét idén is pályázaton keresték, a nyertes Győri Katinka Laura lett.

A Lions Live első vitáján a Facebook, az Edelman, a McCann és a WPP vezető kreatívjai fejtettek meg.

A nagy elérésű csatornákat eddig a MediaTime értékesítette. Az Atmedia ezze szinte teljesen leuralja a hazai rádiós piacot.

A |related| tartalomajánló és natív hirdetési rendszer kizárólagos partnere októberben csatlakozott az IAB Europe  keretrendszeréhez.(x)

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!