hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Soproni van az M+ Listás új Kreatív címlapján

Az év kreatív- és pr ügynökségével dolgozó sörmárka az első 2018-as Kreatív címlapsztorija. Plusz interjúk, top kampányok, nézettségi adatok, képregénybiznisz!

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Önálló irodaházba költözik San Franciscóban a Magyarországról indult Prezi.

A BBC autósmagazinja ősztől jelenik meg magyarul. A hirdetéseket a LifeTime Media Sales House viszi.

Legutóbb az HBO régiós marketing alelnöke volt. A tulajdonos Soós Gergely a jövőben a piacépítésre összpontosít.

Mármint nem csak főzdék és főzőmesterek, de kóstolni vágyó kraftsör-turisták is. Exkluzív tételek és Facebook-promó adják el a fesztivált.

Meddig marketing és honnan társadalomlélektan a könyvkiadás? Weyer Balázs beszélget Kuczogi Szilviával, Nyáry Krisztiánnal és Valuska Lászlóval a Kreatívban.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!