hirdetés

A Soproni van az M+ Listás új Kreatív címlapján

Az év kreatív- és pr ügynökségével dolgozó sörmárka az első 2018-as Kreatív címlapsztorija. Plusz interjúk, top kampányok, nézettségi adatok, képregénybiznisz!

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Ráéreztek arra, hogy most nem az arany karkötőre van igény.

Legalábbis erre hívja fel a figyelmet egy friss amerikai kampány.

Így hangsúlyozzák a szolidaritás és empátia fontosságát.

Március első hetei egyértelműen a vegyiáruk felhalmozásáról szóltak itthon a Nielsen kutatása szerint.

A tévétársaság is a távolságtartásra figyelmeztet.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!