hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Siemens barátkozni kezd a lakossággal

Biztos mindenki mosolygott már életében, amikor egy vonatra nézett. Nem véletlenül.

hirdetés

A Siemens, ahogy a vállalat közleménye is rámutat, 130 éve van jelen Magyarországon, de kommunikációja inkább üzleti jellegű, a lakosság kevésbé van tisztában a tevénységével. Na persze, a mosógépről már hallottak, de a Siemens elsősorban az energiatermelés, az ipari automatizálás, az épülettechnológia, a közlekedés területén jelenik meg.

A Siemens jubileumi kampányt indít, amellyel jobban tudatosítaná a lakosság körében a tevékenységét, illetve a vállalat technológiájának mindennapokban játszott szerepét. Az üzenet az, hogy a Siemens szolgáltatásai és megoldásai jobbá teszik az ember életét. Nem gondolnánk például, de előfordul: a Siemensnek köszönhetjük, hogy valami miatt mosolyogni kezdünk, gitárral a kezünkben, integetve.

Három videó készült mindennek keretében, illetve szeptemberben integrált kampányt folytatott a vállalat print és online felületeken is. A kreatív koncepciót a Café Communications, a médiatervezést és vásárlási feladatokat a MediaCom , a filmgyártást a Smartfilm csinálta. A kommunikációt a Café PR, többek között feldolgozták a Siemens fő stratégiai területeinek elmúlt 130 éves fejlődéstörténetét. A kampánnyal párhuzamosan megújult a vállalat honlapja, a közösségi médiában is erősítenek, a Facebook mellett magyar Instagramon és Twitteren is.

A videók:

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: Siemens Zrt.
Kommunikációs vezető: Virágh Adrienn
Kampány koordináció: Kőmíves Judit

Ügynökségek

PR ügynökség: Café PR
Account: Császár Zsombor
PR-tanácsadók: Szűcs Péter, Gergely András
Reklámügynökség: Café Communications
Szöveg: Café Communications és Siemens
Account director: Virovecz Vanda
Account manager: Balázs Bettina
Gyártásvezető: May Gábor
Fotós: Sárosi Zoltán

Médiaügynökség: MediaCom
Médiatervező: Köves Gabriella

Produkció

Produkciós cég: Smartfilm
Producer: Juhász Bálint
Rendező: Baross András
Operatőr: Mentes Mátyás
Utómunka: Smartfilm

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tíz nappal az amerikai premier után Magyarországon is látható lesz Stephen Colbert sorozata.

A videó a témában már korábban kampányt készítő Deepinsight munkája.

Aki csak egy-egy modulra szeretne beiratkozni, mostantól arra is van lehetősége.

Jászai Gellért szerint a Konzum stratégiájának része, hogy ha eladó lesz, akkor érdekli őket a Telenor.

De a volt momentumos Pottyondy Edina is csatlakozott a szerkesztőséghez. 

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés