hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Liu fivérekkel erősít az Ázsia Expressz, a Katona színésze tehetségkutatóban tűnik fel

Augusztus utolsó hetében indítja őszi műsorstruktúráját a TV2 az Ázsia Expressz új évadával és a Kapd el ha tudsz című vetélkedővel.

hirdetés

Bemutatta őszi műsorstruktúrájának alapelemeit a TV2, ahol kiderült, hogy a főműsoridős sávban egyértelműen az Ázsia Expressz új, második hazai évadára épít a csatorna.

Az augusztus 26-án induló új évadban a Liu testvérek mellett feltűnik majd többek között Gáspár Zsolt és Gáspár Evelin duója, Janicsák Veca és férje, illetve Demcsák Zsuzsa és Kandász Andrea kettőse is. A műsorral párhuzamosan a műsorvezető Ördög Nóra és családja a műsor kulisszái mögött forgatott vlogja, az Ázsia vlog  is újra követhető lesz majd. Az Ázsia Expressz főként Srí Lankán és Indiában forgatott új évadát az IKO Műsorgyártó készítette.

A Tények és az Ázsia Expressz után a főműsoridőben kap helyet a Kasza Tibor által vezetett Kapd el ha tudsz című új gameshow is. A műsor a BBC Catch Point formátumán alapszik, amely Fischer Gábor, a TV2 programigazgatója szerint a cannes-i tévés vásár egyik legizgalmasabb tétele volt.

Szeptember 1-én pedig elindul a tehetségkutatóvá átalakuló Sztárban sztár leszek is, amelynek zsűrijében Tóth Gabi, Pápai Joci, Horváth Tamás és Bereczki Zoltán ítéli meg a produkciókat. Az már a rövid előzetesből kiderült, hogy a műsorban még a Katona József Színház színésze, Tasnádi Bence is kipróbálja magát, amely a magyar kereskedelmi tévék történetében a mainstream és a belvárosi kultúra ritka találkozását hozhatja.

Fischer Gábor még annyit árult el a TV2 őszi terveiről, hogy a Majka ötletéből megszülető gameshow felhívására eddig hatezren jelentkeztek, mint ahogy az is kiderült, hogy egy, a fogócskát új szintre emelő gameshow is érkezik még a csatornára ősszel sportolókkal, és atletikus hírességekkel.

 

 

 

 

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés