hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Samsung elég látványosan jelen lesz Goda Krisztina új filmjében

Az elektronikai cég támogatta a filmet, amely eleve az okostelefonokról szól. Geszti Péter volt az összekötő kapocs.

hirdetés

Decemberben jön a mozikba Goda Krisztina új filmje, amely egy két évvel ezelőtti olasz film, a Teljesen idegenek magyar remake-je lesz. Az eredeti film az okostelefonok, az emberi kapcsolatok és a titkok viszonyát boncolgatja egy baráti vacsorába helyezve a történetet, amely annyira univerzális és sikeres lett, hogy több (nagyjából 10) európai remake is készül jelenleg belőle. A magyar verziót, amelynek BUÉK a címe, a Nemzeti Filmalap támogatta 350 millióval.

És a Samsung is, olyannyira, hogy a film plakátján is elég látványos a termékelhelyezés, ezek után, feltehetően, a filmben sem finomkodnak majd. A BUÉK egyik producere Geszti Péter, ő kereste meg a Samsungot és építette fel a film kommunikációját. A filmet december 6-án mutatják be.

 

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés