hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Ringiernél a Microsoft online portfóliója

A Ringier Magyarországhoz került a Microsoft Advertising online portfólió. Az értékesítést az Adaptive Media látja el, a céggel most kötött együttműködést a kiadó. 

hirdetés

Szeptemberben a Ringier Magyarországhoz került a Microsoft Advertising online portfólió, ezen belül a Windows Live Messenger magyarországi hirdetésértékesítésének joga. Ezzel egyidejűleg a Ringier és az Adaptive Media stratégiai együttműködési megállapodást kötött.

Ennek értelmében a Microsoft portfólió értékesítési feladatait továbbra is az Adaptive Media intézi. A sales house 2009 második fele óta látja el az értékesítési feladatokat. A közlemény szerint a Microsoft és a Ringier egyetértésben döntött az Adaptive Media megbízásáról. A Ringier és az Adaptive Media együttműködése a jövőben várhatóan további Ringier portfólió elemekre is kiterjed.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés