hirdetés
hirdetés
hirdetés

A résztvevők alakítják a konferencia programját

Az idei Web2.0 Symposium programján bárki tarthat előadást, csupán jelentkeznie kell egy témával, majd várni, hogy hány érdeklődőt gyűjt be az interneten. A BarCamp elnevezésű rendezvény lényege, hogy a résztvevők alakítják a programot.
hirdetés

A március 3-i Web2.0 Symposium: BarCamp Budapest rendezvényen bárki prezentálhat, aki regisztrált és elküldte a web2-es tematikájú előadásának szinopszisát a szervezőknek, valamint befizette a program részvételi díját.

Ezután az előadónak annyi dolga van, hogy megvárja, a témájára hányan szavaznak, így derül ki, hogy egy nagy konferenciatermet tölt meg, vagy egy tízfős asztalhoz ültetik le. A szervezők szabályai szerint az előadás nem lehet cégprezentáció és maximum húsz perc áll a rendelkezésére a kérdésekkel együtt.

Az önjelöltek mellett a symposiumon meghívott előadóként szerepel majd Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója, Drajkó László, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója és a Nextwebblog.com-tól Boris Veldhuijzen van Zanten befektető és Ernst-Jan Pfauth főszerkesztő is.

A rendezvény előadásának pontos terem- és időbeosztása csak március 2-án derül ki, addig ugyanis a konferencia honlapján a regisztrált látogatók szavazhatnak arról, hogy melyik prezentáció érdekli őket.

Az első BarCamp konferenciát négy évvel ezelőtt Kaliforniában rendezték meg, sikerének titkát pedig abban látják a szervezők, hogy az esemény a web2 filozófiájának megfelelően a résztvevők bevonásában, aktivizálásában rejlik. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Szép nagy kötött Lidl-logó virít rajta sárgán.

A hírportál arról ír, hogy a részvényeket egyszerűen lehívták, mivel az Indexet működtető Magyar Fejlődésért Alapítvány jelentős összeggel tartozott az Indamedia-csoportnak.

Médiatervezéssel és -vásárlással bízta meg a fagyasztott ételeket árusító Aviko a Cafét.

A Diageo 2030-ig egyebek mellett el szeretné érni a zéró szén-dioxid kibocsátást is.

A kampánnyal arra szeretnék felhívni a figyelmet, hogy a gyerekek számára nem a szüleik neme fontos, hanem az, hogy szeressék egymást. Rendhagyó kampánybejelentő. 

hirdetés
hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!