hirdetés
hirdetés
hirdetés

A résztvevők alakítják a konferencia programját

Az idei Web2.0 Symposium programján bárki tarthat előadást, csupán jelentkeznie kell egy témával, majd várni, hogy hány érdeklődőt gyűjt be az interneten. A BarCamp elnevezésű rendezvény lényege, hogy a résztvevők alakítják a programot.
hirdetés

A március 3-i Web2.0 Symposium: BarCamp Budapest rendezvényen bárki prezentálhat, aki regisztrált és elküldte a web2-es tematikájú előadásának szinopszisát a szervezőknek, valamint befizette a program részvételi díját.

Ezután az előadónak annyi dolga van, hogy megvárja, a témájára hányan szavaznak, így derül ki, hogy egy nagy konferenciatermet tölt meg, vagy egy tízfős asztalhoz ültetik le. A szervezők szabályai szerint az előadás nem lehet cégprezentáció és maximum húsz perc áll a rendelkezésére a kérdésekkel együtt.

Az önjelöltek mellett a symposiumon meghívott előadóként szerepel majd Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója, Drajkó László, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója és a Nextwebblog.com-tól Boris Veldhuijzen van Zanten befektető és Ernst-Jan Pfauth főszerkesztő is.

A rendezvény előadásának pontos terem- és időbeosztása csak március 2-án derül ki, addig ugyanis a konferencia honlapján a regisztrált látogatók szavazhatnak arról, hogy melyik prezentáció érdekli őket.

Az első BarCamp konferenciát négy évvel ezelőtt Kaliforniában rendezték meg, sikerének titkát pedig abban látják a szervezők, hogy az esemény a web2 filozófiájának megfelelően a résztvevők bevonásában, aktivizálásában rejlik. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

hirdetés
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.