hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Reputation Rating idei első helyezettje a Richter Gedeon

Idén is elkészítette a Braun & Partners Reputation a legnagyobb magyarországi vállalatok reputációs rangsorát. A Richter Gedeon lett az első.
hirdetés

A Braun&Partners Reputations által másodszorra elkészített reputációs lista szerint javult a magyar cégek elismertsége, hiszen míg tavaly nem volt az első háromban magyar cég, most kettőt is ott találunk: a Richter Gedeon végzett az első helyen (igaz, a magyar tulajdonosi hányad csak 17,5 százalékos), a tavaly győztes Audi lett a második, míg a Mol került a harmadik helyre. A nemzetközi trend egyébként hasonló vonást mutat, Svédországban az IKEA, Finnországban a Nokia áll a lista első helyén.

A tavalyi éllovas Audi összességében még javított is egy pontot reputációs indexén, ám a 2010-es rangsorban ötödik Richter bő négypontos erősödéssel az élre tudott állni. Az előző évben nyolcadik helyezett Mol három pontot javítva ért be a harmadik helyre. A Pannon (most már Telenor) lett a lista negyedik, a Vodafone az ötödik helyezettje, a Magyar Telekom viszont csak a 19. míg az Invitel a 35. helyen végzett.

Megállapítható, hogy a válság által meghatározott környezetben alig romlott a Magyarországon működő nagyvállalatok megítélése. A negyven vizsgált cégre számított átlag 29,3 pontról mindössze 28,7 pontra csökkent. A pénzügyi válság ellenére a bankszektor is nagyot tudott javítani a hitelességi mutatóján.

A kutatás alapját képező öt dimenzió (hitelesség, leadership, vállalati polgárság, elismertség és érzelmi közelség) közül idén is a hitelesség bizonyult a legfontosabbnak egy vállalat megítélésénél. Sőt, 28 százalékkal magasan ez a leginkább meghatározó tényező, míg az érzelmi közelség dimenziója a tavalyinál is csekélyebb jelentőséggel bír a kutatásban részt vevők szerint. Mindez azt jelenti, hogy a gazdasági válság hatására az emberek még inkább szilárd, hiteles fellépést várnak el egy vállalattól, és a legkevésbé (10 százalék mértékéig) fontos számukra az, hogy érzelmileg tudjanak azonosulni a céggel.

Amint arról a Kreatív már beszámolt, nemrég jött ki a B&P CSR 24/7 kutatása is a vállalatok társadalmi felelősségvállalásáról. A közép-európai százas rangsor első helyezettje az OMV lett 90 százalékkal (a kutatás módszertana a link alatt olvasható), a második a Magyar Telekom 88, a harmadik pedig a Mol lett 83 százalékkal.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A gasztromarketing ügynökség felel az új étterem és bár social media felületeiért. 

A gyógyszert nem ők fogják feltalálni, de igyekeznek megakadályozni, hogy tévesen más azt állítsa magáról, hogy nála van a gyógyír.

A régi játékok rajongóinak óriási csemege a könyv.

A Veszprém-Balaton Filmpiknik direkt a koranyári időszakban csábítaná a filmrajongókat.

A Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. (BVA) vezetése mellett látja ezt a feladatot.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A Kreatív szaklap április 2-án először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés