hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Republic Group készítheti a Merci alkalmi kampányait

A márka három tavaszi kampányáért – Valentin, nőnap, anyák napja – felelnek.

hirdetés

A Storckhoz tartozó csokoládémárka a tavalyi év végén hirdetett többkörös tendert a tavaszi Valentin- és nőnapi, valamint Anyák napi promóciókra. Ezt a Republic Group nyerte meg az „Amennyire sokféle a szeretet, annyira sokszínű a merci” koncepciójával. A cél az volt, hogy az említett alkalmakhoz kapcsolódó aktivitások során átadott üzenet támogassa a márka pozicionálását – írja az ügynökség sajtóközleménye.

A fenti alkalmak idején kipróbálható, online borítótervezőt népszerűsítő időszakos kampányokat, ezekhez kreatív koncepciót és egyéb kreatív eszközöket tervez a Republic a megbízás részeként. Többek között instore megjelenéseket (wobbler, plakát, matrica, borítók), online felületekre animációs szpotokat, bannereket, eDM-eket és a hoszteszpromóciók kreatív anyagait.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés