hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Republic Group készítheti a Merci alkalmi kampányait

A márka három tavaszi kampányáért – Valentin, nőnap, anyák napja – felelnek.

hirdetés

A Storckhoz tartozó csokoládémárka a tavalyi év végén hirdetett többkörös tendert a tavaszi Valentin- és nőnapi, valamint Anyák napi promóciókra. Ezt a Republic Group nyerte meg az „Amennyire sokféle a szeretet, annyira sokszínű a merci” koncepciójával. A cél az volt, hogy az említett alkalmakhoz kapcsolódó aktivitások során átadott üzenet támogassa a márka pozicionálását – írja az ügynökség sajtóközleménye.

A fenti alkalmak idején kipróbálható, online borítótervezőt népszerűsítő időszakos kampányokat, ezekhez kreatív koncepciót és egyéb kreatív eszközöket tervez a Republic a megbízás részeként. Többek között instore megjelenéseket (wobbler, plakát, matrica, borítók), online felületekre animációs szpotokat, bannereket, eDM-eket és a hoszteszpromóciók kreatív anyagait.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Property Market meghívásos tenderén három ügynökség indult, a két körös kiválasztási folyamat végén pedig a Black Page Consulting nyert.

Mint kiderült, a kiadóvállalat fiókjait azért zárolta a Facebook mert egyikük megsértette a reklámszabályzatot.

A kerek évfordulót a cég új imázsvideóval ünnepli, amiben van szalámieső, rugózó párizsi és kiderül, milyen belülről egy rakott krumpli. A kampánybejelentőt itt olvashatod.

Pintér Dániel Gergő, a Media 2.0 alapítója, az MTA SZTAKI kommunikációs vezetőjét választotta a taggyűlés.

Az eseményen a reklámszakma több mint 500 képviselője volt jelen.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés