hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Republic és a White Rabbit is díjazott a Clio Awardson

Százszázalékos aránnyal zártak a magyar ügynökségek a Clio Awardson, abból a szempontból, hogy aki shortlistre került, az díjat is nyert. Néhány napja számolt be arról a Kreatív, hogy a Republic Group és a White Rabbit is shortlistre került a New York-i reklámversenyen: előbbi packaging/brand design kategóriában a Souldrops, magyar fejlesztésű mosószer csomagolásával, utóbbi pedig a WWF-nek a MOME-val közösen készített kisfilmmel animáció kategóriában.

hirdetés

A Souldrops csomagolása ezüstérmet ért a Republicnak és a gyártónak (az ügynökség felelt a piacra vezetésért is), a termék megjelenése idején ezt írtuk róla: Az ügynökség kommunikációs stratégiájának középpontjába az egyszerűség és a tisztaság gondolatát helyezte: egyben szakítani akartak a mosószereknél megszokott, hagyományos ábrázolásmóddal (koszos ruhából tiszta lesz), másrészt a igazodtak a termék elsődleges célcsoportját alkotó "urbánus, környezettudatos és trendi fiatalok és családok igényeihez". A termékről és a kampányról itt írtunk részletesen

A White Rabbit/MOME a WWF környezetvédő szervezetnek készített, We Are All Connected című animációs kisfilmjével nyert film technnique/animation kategóriában. A munka Cannes-ban már kiérdemelt egy bronz oroszlánt, a D&AD reklámversenyen pedig egy fa ceruzát, így eleve díjesélyesek voltak a kategóriájukban.

Ringeisen Dávid és Ruska László rendezők a MOME és a Vertigo Digital segítségével készítették el kisfilmjüket, amelyben az állat- és növényvilágot érintő problémákat dolgozták fel: a környezetszennyezést, az erdőirtást és az éghajlatváltozást irodai környezetbe helyezve mutatják be. A kisfilmet a WWF Magyarország reklámügynöksége és stratégiai partnere, a White Rabbit alakította kétperces reklámfilmmé, és gondoskodott arról, hogy a reklám üzenetében releváns kontextusban jusson el a mozinézőkhöz.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az NMHH a TV2, az RTL Klub és Duna Tévé, illetve 1-1 hónapra még hat másik csatorna műsorait vizsgálta.

Nessaj, a vlogger is ad majd tippeket.

Az egyiket nőknek szánják, a másikon filmek és sorozatok lesznek. Újrapozícionálja magát a Sony.

Az adatok használatáról, az okoseszközök szerepéről és a Budapest-márkáról is szó lesz.

Az Antré Akadémia az utánkövető rendszerben látja a megoldást.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés