hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Rama margarin influencerekkel és Básti Julival célozza meg a fiatalokat

A Café Communications segített a márkának.

hirdetés

“Engedd, hogy a Rama inspiráljon, és süss ki valami jót!” - ösztönzi kampányában a fiatalokat a margarinmárka. "Nem kell, hogy azonnal minden sikerüljön, vagy olyan szép legyen a végeredmény, mint egy tökéletesre filterezett Instagram-fotón, a lényeg az igyekezet, és hogy közben élvezzük is, amit csinálunk" - mutatják be a kommunikációs hangvételt közleményükben.

A Rama Süti Challenge egy branded content sorozat, amely négy videóból áll, háziasszonya pedig Básti Juli színésznő. A négy videóban a következő influencerek szerepelnek, illetve állíttatnak kihívások elé: Dobó Ági, Wolf Eszter, Steiner Kristóf, illetve Papp Inez Hilda és Nagy Dani.

A tartalmakat a márka a saját és az influencerek Facebook- és Instagram-csatornáin teszi elérhetővé, továbbá a receptmuhely.hu-n is.

Az első videó lent tekinthető meg, alatt pedig az alkotók listája.

Alkotók listája

Megbízói oldal: Upfield Hungary Kft
Marketing vezető: Kós Nikolett
Márka manager: Soós Katalin

Ügynökségek
Reklámügynökség: Café Communications
Creative director: Csirke Dániel
Senior art director: Kórusz Bea
Senior copywriter: Tóth Zsófi
Art director: Nagy Veronika
Strategic planner: Heuthaler Orsolya
Account director: Balogh Renáta
Senior account manager: Rembeczki Tünde
Junior account manager: Orosz Flóra

Médiaügynökség: Mindshare Hungary
UL Business Director & Client Leader: Kaszonyi Alexandra
Digital group head: Blaumann Debora
Digital executive: Brezóczki Barbara

Produkció
Produkciós cég: Café Communications
Producer: Hutlassa Tamás
Rendező-operatőr-vágó: Bernáth “Cosmic Bunuel” Milán
Gyártásvezető: Beszta Nóra
Hangmérnök: Koch Simon
Smink: Pataky Ági
Colorist: Pere András

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Fördős Zé vezette gasztrocsapat elindítja a kezdőknek szóló Street Kitchen Instantot.

A Netflix, ahogy korábban a Golden Globe-on is, messze elmaradt a Watchmennel és Utódlással vezető HBO mögött.

A rendezvény- és a digitális ügynökség egy ernyő alatt, holding formában folytatja közösen RaconteurXtrm néven.

Az ÖRT kísérleti jelleggel egy 13 éves gyerek profiljával vizsgálta a gyerekeknek megjelenő reklámokat.

Indulhat a pitchelés ezerrel a hazai zenekarok és kiadók részéről.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés