hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Rama margarin influencerekkel és Básti Julival célozza meg a fiatalokat

A Café Communications segített a márkának.

hirdetés

“Engedd, hogy a Rama inspiráljon, és süss ki valami jót!” - ösztönzi kampányában a fiatalokat a margarinmárka. "Nem kell, hogy azonnal minden sikerüljön, vagy olyan szép legyen a végeredmény, mint egy tökéletesre filterezett Instagram-fotón, a lényeg az igyekezet, és hogy közben élvezzük is, amit csinálunk" - mutatják be a kommunikációs hangvételt közleményükben.

A Rama Süti Challenge egy branded content sorozat, amely négy videóból áll, háziasszonya pedig Básti Juli színésznő. A négy videóban a következő influencerek szerepelnek, illetve állíttatnak kihívások elé: Dobó Ági, Wolf Eszter, Steiner Kristóf, illetve Papp Inez Hilda és Nagy Dani.

A tartalmakat a márka a saját és az influencerek Facebook- és Instagram-csatornáin teszi elérhetővé, továbbá a receptmuhely.hu-n is.

Az első videó lent tekinthető meg, alatt pedig az alkotók listája.

Alkotók listája

Megbízói oldal: Upfield Hungary Kft
Marketing vezető: Kós Nikolett
Márka manager: Soós Katalin

Ügynökségek
Reklámügynökség: Café Communications
Creative director: Csirke Dániel
Senior art director: Kórusz Bea
Senior copywriter: Tóth Zsófi
Art director: Nagy Veronika
Strategic planner: Heuthaler Orsolya
Account director: Balogh Renáta
Senior account manager: Rembeczki Tünde
Junior account manager: Orosz Flóra

Médiaügynökség: Mindshare Hungary
UL Business Director & Client Leader: Kaszonyi Alexandra
Digital group head: Blaumann Debora
Digital executive: Brezóczki Barbara

Produkció
Produkciós cég: Café Communications
Producer: Hutlassa Tamás
Rendező-operatőr-vágó: Bernáth “Cosmic Bunuel” Milán
Gyártásvezető: Beszta Nóra
Hangmérnök: Koch Simon
Smink: Pataky Ági
Colorist: Pere András

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés