hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Rama margarin influencerekkel és Básti Julival célozza meg a fiatalokat

A Café Communications segített a márkának.

hirdetés

“Engedd, hogy a Rama inspiráljon, és süss ki valami jót!” - ösztönzi kampányában a fiatalokat a margarinmárka. "Nem kell, hogy azonnal minden sikerüljön, vagy olyan szép legyen a végeredmény, mint egy tökéletesre filterezett Instagram-fotón, a lényeg az igyekezet, és hogy közben élvezzük is, amit csinálunk" - mutatják be a kommunikációs hangvételt közleményükben.

A Rama Süti Challenge egy branded content sorozat, amely négy videóból áll, háziasszonya pedig Básti Juli színésznő. A négy videóban a következő influencerek szerepelnek, illetve állíttatnak kihívások elé: Dobó Ági, Wolf Eszter, Steiner Kristóf, illetve Papp Inez Hilda és Nagy Dani.

A tartalmakat a márka a saját és az influencerek Facebook- és Instagram-csatornáin teszi elérhetővé, továbbá a receptmuhely.hu-n is.

Az első videó lent tekinthető meg, alatt pedig az alkotók listája.

Alkotók listája

Megbízói oldal: Upfield Hungary Kft
Marketing vezető: Kós Nikolett
Márka manager: Soós Katalin

Ügynökségek
Reklámügynökség: Café Communications
Creative director: Csirke Dániel
Senior art director: Kórusz Bea
Senior copywriter: Tóth Zsófi
Art director: Nagy Veronika
Strategic planner: Heuthaler Orsolya
Account director: Balogh Renáta
Senior account manager: Rembeczki Tünde
Junior account manager: Orosz Flóra

Médiaügynökség: Mindshare Hungary
UL Business Director & Client Leader: Kaszonyi Alexandra
Digital group head: Blaumann Debora
Digital executive: Brezóczki Barbara

Produkció
Produkciós cég: Café Communications
Producer: Hutlassa Tamás
Rendező-operatőr-vágó: Bernáth “Cosmic Bunuel” Milán
Gyártásvezető: Beszta Nóra
Hangmérnök: Koch Simon
Smink: Pataky Ági
Colorist: Pere András

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az augusztusban elhunyt színészre születésnapján emlékezett a Disney.

Az itthoni kampány üzenete: „idén légy te magad az ajándék, hiszen veled teljes az ünnep”. 

A Bertelsmann a ViacomCBS-től veszi meg a Simon & Schustert.

Túlzó eredményeket mutattak a hirdetőknek, akik emiatt még több pénzt öntöttek a platformba. 

Novembertől Sol Montis néven folytatja tovább borászat. A brandváltást a Progressive végezte.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés