hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Rama margarin influencerekkel és Básti Julival célozza meg a fiatalokat

A Café Communications segített a márkának.

hirdetés

“Engedd, hogy a Rama inspiráljon, és süss ki valami jót!” - ösztönzi kampányában a fiatalokat a margarinmárka. "Nem kell, hogy azonnal minden sikerüljön, vagy olyan szép legyen a végeredmény, mint egy tökéletesre filterezett Instagram-fotón, a lényeg az igyekezet, és hogy közben élvezzük is, amit csinálunk" - mutatják be a kommunikációs hangvételt közleményükben.

A Rama Süti Challenge egy branded content sorozat, amely négy videóból áll, háziasszonya pedig Básti Juli színésznő. A négy videóban a következő influencerek szerepelnek, illetve állíttatnak kihívások elé: Dobó Ági, Wolf Eszter, Steiner Kristóf, illetve Papp Inez Hilda és Nagy Dani.

A tartalmakat a márka a saját és az influencerek Facebook- és Instagram-csatornáin teszi elérhetővé, továbbá a receptmuhely.hu-n is.

Az első videó lent tekinthető meg, alatt pedig az alkotók listája.

Alkotók listája

Megbízói oldal: Upfield Hungary Kft
Marketing vezető: Kós Nikolett
Márka manager: Soós Katalin

Ügynökségek
Reklámügynökség: Café Communications
Creative director: Csirke Dániel
Senior art director: Kórusz Bea
Senior copywriter: Tóth Zsófi
Art director: Nagy Veronika
Strategic planner: Heuthaler Orsolya
Account director: Balogh Renáta
Senior account manager: Rembeczki Tünde
Junior account manager: Orosz Flóra

Médiaügynökség: Mindshare Hungary
UL Business Director & Client Leader: Kaszonyi Alexandra
Digital group head: Blaumann Debora
Digital executive: Brezóczki Barbara

Produkció
Produkciós cég: Café Communications
Producer: Hutlassa Tamás
Rendező-operatőr-vágó: Bernáth “Cosmic Bunuel” Milán
Gyártásvezető: Beszta Nóra
Hangmérnök: Koch Simon
Smink: Pataky Ági
Colorist: Pere András

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

10 hónap kihagyás után újra nyomtatásba kerül az autós magazin. 

A hazai bevásárlóközpontok közül elsőként nyitott ingyenes közösségi irodateret a Westend.

Az ügyészség szerint az énekes véralkoholszintje a határérték alatt volt a letartóztatáskor.

Július 1-től minden kiadó egyéni problémája, hogyan jut el az újság az előfizetőhöz.

Március 9-ig lehet jelentkezni nonprofit szervezeteknek a hallgatói kezdeményezésként létrejött MOME Movement arculati pályázatára. 

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés
hirdetés