hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Rama margarin influencerekkel és Básti Julival célozza meg a fiatalokat

A Café Communications segített a márkának.

hirdetés

“Engedd, hogy a Rama inspiráljon, és süss ki valami jót!” - ösztönzi kampányában a fiatalokat a margarinmárka. "Nem kell, hogy azonnal minden sikerüljön, vagy olyan szép legyen a végeredmény, mint egy tökéletesre filterezett Instagram-fotón, a lényeg az igyekezet, és hogy közben élvezzük is, amit csinálunk" - mutatják be a kommunikációs hangvételt közleményükben.

A Rama Süti Challenge egy branded content sorozat, amely négy videóból áll, háziasszonya pedig Básti Juli színésznő. A négy videóban a következő influencerek szerepelnek, illetve állíttatnak kihívások elé: Dobó Ági, Wolf Eszter, Steiner Kristóf, illetve Papp Inez Hilda és Nagy Dani.

A tartalmakat a márka a saját és az influencerek Facebook- és Instagram-csatornáin teszi elérhetővé, továbbá a receptmuhely.hu-n is.

Az első videó lent tekinthető meg, alatt pedig az alkotók listája.

Alkotók listája

Megbízói oldal: Upfield Hungary Kft
Marketing vezető: Kós Nikolett
Márka manager: Soós Katalin

Ügynökségek
Reklámügynökség: Café Communications
Creative director: Csirke Dániel
Senior art director: Kórusz Bea
Senior copywriter: Tóth Zsófi
Art director: Nagy Veronika
Strategic planner: Heuthaler Orsolya
Account director: Balogh Renáta
Senior account manager: Rembeczki Tünde
Junior account manager: Orosz Flóra

Médiaügynökség: Mindshare Hungary
UL Business Director & Client Leader: Kaszonyi Alexandra
Digital group head: Blaumann Debora
Digital executive: Brezóczki Barbara

Produkció
Produkciós cég: Café Communications
Producer: Hutlassa Tamás
Rendező-operatőr-vágó: Bernáth “Cosmic Bunuel” Milán
Gyártásvezető: Beszta Nóra
Hangmérnök: Koch Simon
Smink: Pataky Ági
Colorist: Pere András

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés