hirdetés
hirdetés
hirdetés

A rádió napja van

Február 13-a a Nemzetközi Rádió Nap. Az UNESCO ünneplésre szólít fel.

hirdetés

Egy 66 évvel ezelőtti napra emlékezve február 13-át hirdette ki a nemzetközi rádió napnak (World Radio Day - WRD) az UNESCO: 1946-ban pontosan ezen a napon indult el az ENSZ rádiója, a United Nations Radio.

Az UNESCO szerint a világnap jó alkalom arra, hogy a rádió értékeit hangsúlyozzák, hiszen ez az a médium, amelyik a hallgatók széles körét tudják elérni, ráadásul új technológiai megoldásokat is bevet.

A WRD-vel fel akarja hívni a figyelmet a rádiótársaságokra, azok nemzetközi együttműködésének fejlesztésére, és arra bátorítja a döntéshozókat, hogy álljanak elő információikkal, amiket a rádiókon– köztük a közösségi rádiókon – keresztül juttassanak el a hallgatókhoz.

A szervezet arra szólítja fel országok különböző nemzetközi, régiós és helyi rádiós-, civil- és médiaszervezeteit, hogy foglalkozzanak ezzel az eseménnyel.

Az UNESCO aloldala alaposan körüljárja a rádiótémát, például néhány történeti adatot közöl, statisztikákat mutat be, és rádiós idézeteket szedett össze. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolása is Red Dot-díjat nyert.

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a járványhelyzethez igazított RGB-re. A zsűri elnöke idén is Vargha Balázs, a MOME Tervezőgrafika tanszékének vezetője lesz.

A műsor producere Máté Krisztina, az adások heti rendszerességgel lesznek láthatóak.  

A Business Class csütörtökönként érkezik a legfontosabb kereskedelmi témákkal.

Beleznai Márk METU-s vizsgafilmje, az Agapé is ott szerepel az idei Cinéfondation válogatásában.

hirdetés
hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!