hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

A pufi emberek világában madár szeretne lenni egy kisfiú

Az EDEKA egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

hirdetés

A német szupermarketláncnál hagyomány, hogy nem szokványos reklámmal támadják le a vásárlóik figyelmét. Valóságtól elrugaszkodott képi világ és extrém szereplők jellemzik a szinte videoklip hosszúságú szpotjaikat, mindezek ellenére azok tökéletes üzenetközvetítők maradnak.

Így volt ez két éve, mikor egy ismert német énekes-komikus az egész reklám alatt mindenhez hozzábiggyesztette a szuper jelzőt, és az egész ötlet remekül működött. (A Supergeilt erre keressétek.) Vagy a másik nagy kedvencünk az EDEKA-tól, mikor Scooter frontembere, H.P. Baxxter dalra fakadt egy boltjukban.

A mostani reklámot sztárok nélkül megúszták, cserébe viszont valami csodálatos mikovilágot teremtettek. Van egy kisváros, ahol mindenki nagyon túlsúlyos. Aránytalanul felfújt emberekről van szó, akiknek saját termetük teljesen természetes, és az sem zavarja őket, hogy egész nap, a nap minden szakaszában egy nagyon gusztustalan zöld pépet falatoznak. Ide születik egy kisfiú, akinek ez az életforma mégsem jön be. Mikor meglát az ablakban egy csóka, rá is talál az életének nagy feladatára, de a poént azért nem lőnénk le. 

Amúgy már a nyitókép, a dagi bulldoggal is zseniális. Az "All I Can Do" című számot Ben Kendric feldolgozásában hallhatjuk. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

A remek content marketingből az is kiderül, hogy a nagydolog közben inkább papíron olvasunk újságot, mint okostelefonon.

hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés