hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Pop FM-ből Retro lesz, a Retróból pedig Magyar FM

A Class FM utódja hamar el is kezdheti a sugárzást.

hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A 24.hu értésülései szerint nevet vált és hamar el is indul az országos kereskedelmi rádiós pályázaton nyert (és egyedüliként induló) rádió. A pályázatot nyerű Hold Reklám Kft. tavaly levédette a Pop FM és a Pop Rádió neveket, ez persze nem kötelezte arra, hogy ezeket a neveket használja. A cég ügyvezetője, Bakai Mátyás egy éve még az Andy Vajna-féle Rádió 1 társ-ügyvezetője volt, ahogy a cég maga is Andy Vajna érdekeltségébe tartozott. A Holdat és a Rádió 1-et több körzeti megállapodás is összefűzi.

A pályázaton formai okokból kizárták a korábbi frekvenciahasználó Class FM-et, amelynek tulajdonosa perli az államot, mert szerintük jogtalanul mondták fel a frekvenciájukat.

Az fekvenciát elnyerő adó eddig Pop FM-ként szerepelt a hírekben, most azonban úgy néz ki, hogy Retro Rádió lenne belőle. Igen ám, de van már Retro Rádió egy nyíregyházi és budapesti frekvenciával, az várhatóan Magyar FM-mé lesz. 

"Úgy tudjuk várhatóan hamarosan, elméletileg már jövő kedden döntenek is a Retro Rádió Magyar FM-re történő váltásáról, valamint a pályázatot Pop FM néven megnyerő új, kormányközeli országos rádió Retróra történő átkeresztelésének engedélyéről" - írja a lap, és hozzáteszi, hogy a magyarfm.hu domaint regisztrálták, és a Magyar FM nevet is levédették a héten.

Az új országos Retro Rádió a régi arculatát is átvenné. A múlt héten elindították a tesztsugárzást, ám azt azóta lekapcsolták, engedély híján. A 24 szerint a rádió júniusban már elkezdené a sugárzást.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés