hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Pop FM-ből Retro lesz, a Retróból pedig Magyar FM

A Class FM utódja hamar el is kezdheti a sugárzást.

hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A 24.hu értésülései szerint nevet vált és hamar el is indul az országos kereskedelmi rádiós pályázaton nyert (és egyedüliként induló) rádió. A pályázatot nyerű Hold Reklám Kft. tavaly levédette a Pop FM és a Pop Rádió neveket, ez persze nem kötelezte arra, hogy ezeket a neveket használja. A cég ügyvezetője, Bakai Mátyás egy éve még az Andy Vajna-féle Rádió 1 társ-ügyvezetője volt, ahogy a cég maga is Andy Vajna érdekeltségébe tartozott. A Holdat és a Rádió 1-et több körzeti megállapodás is összefűzi.

A pályázaton formai okokból kizárták a korábbi frekvenciahasználó Class FM-et, amelynek tulajdonosa perli az államot, mert szerintük jogtalanul mondták fel a frekvenciájukat.

Az fekvenciát elnyerő adó eddig Pop FM-ként szerepelt a hírekben, most azonban úgy néz ki, hogy Retro Rádió lenne belőle. Igen ám, de van már Retro Rádió egy nyíregyházi és budapesti frekvenciával, az várhatóan Magyar FM-mé lesz. 

"Úgy tudjuk várhatóan hamarosan, elméletileg már jövő kedden döntenek is a Retro Rádió Magyar FM-re történő váltásáról, valamint a pályázatot Pop FM néven megnyerő új, kormányközeli országos rádió Retróra történő átkeresztelésének engedélyéről" - írja a lap, és hozzáteszi, hogy a magyarfm.hu domaint regisztrálták, és a Magyar FM nevet is levédették a héten.

Az új országos Retro Rádió a régi arculatát is átvenné. A múlt héten elindították a tesztsugárzást, ám azt azóta lekapcsolták, engedély híján. A 24 szerint a rádió júniusban már elkezdené a sugárzást.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A BelVita kampányvideójának kreatív fejlesztését a HPS, a gyártást a Kickass Factoryval közösen csinálta. A Mondelez először gyártott itthon reklámfilmet.

A Phantom focicipőt vezetik be a látványos, horror és fantasy-elemekkel átszőtt filmben.

B. Tóth Lászlóval a Retro Rádión.

Az új hirdetési modellt egyelőre Ausztráliában teszteli a cég.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés