hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Pop FM-ből Retro lesz, a Retróból pedig Magyar FM

A Class FM utódja hamar el is kezdheti a sugárzást.

hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A 24.hu értésülései szerint nevet vált és hamar el is indul az országos kereskedelmi rádiós pályázaton nyert (és egyedüliként induló) rádió. A pályázatot nyerű Hold Reklám Kft. tavaly levédette a Pop FM és a Pop Rádió neveket, ez persze nem kötelezte arra, hogy ezeket a neveket használja. A cég ügyvezetője, Bakai Mátyás egy éve még az Andy Vajna-féle Rádió 1 társ-ügyvezetője volt, ahogy a cég maga is Andy Vajna érdekeltségébe tartozott. A Holdat és a Rádió 1-et több körzeti megállapodás is összefűzi.

A pályázaton formai okokból kizárták a korábbi frekvenciahasználó Class FM-et, amelynek tulajdonosa perli az államot, mert szerintük jogtalanul mondták fel a frekvenciájukat.

Az fekvenciát elnyerő adó eddig Pop FM-ként szerepelt a hírekben, most azonban úgy néz ki, hogy Retro Rádió lenne belőle. Igen ám, de van már Retro Rádió egy nyíregyházi és budapesti frekvenciával, az várhatóan Magyar FM-mé lesz. 

"Úgy tudjuk várhatóan hamarosan, elméletileg már jövő kedden döntenek is a Retro Rádió Magyar FM-re történő váltásáról, valamint a pályázatot Pop FM néven megnyerő új, kormányközeli országos rádió Retróra történő átkeresztelésének engedélyéről" - írja a lap, és hozzáteszi, hogy a magyarfm.hu domaint regisztrálták, és a Magyar FM nevet is levédették a héten.

Az új országos Retro Rádió a régi arculatát is átvenné. A múlt héten elindították a tesztsugárzást, ám azt azóta lekapcsolták, engedély híján. A 24 szerint a rádió júniusban már elkezdené a sugárzást.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új film támogatja a nemrég piacra dobott Pöttyös Kakaós Tejet.

„Szeretünk élni!” szlogennel került a televízióba a márka idei reklámfilmje.

A Mitónak, az ACG-nek és a Wavemakernek került a legtöbb munkája shortlistre.

A brit szerkesztőség útmutatójában a klímakrízis, vagy a klímaösszeomlás kifejezéseket javasolja a lap munkatársainak.

A Humen Media gondozásában jelenik meg több környező országban is az ingyenes lap.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés