hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Pixar-filmek producere mindenkit beavat a legrejtettebb utalásokba

Az Egy bogár élete óta hagyomány a stúdiónál, hogy az aktuális filmben már megvillantanak valamit a még csak készülő animációból. Jonas Rivera most egy videóban mesélte végig a pixaros hagyomány legjobb pillanatain.

hirdetés

A filmes easter eggek keresése, megosztásának felfutása a neten szinte pontosan egybeesett a Pixar-filmek hódításával, úgyhogy nem csoda, hogy a rajongóknál talán csak maguk a készítők élvezik jobban a rejtett utalásokat. Legalábbis a Fel vagy az Agymanók producere, Jonas Rivera lelkes sztorizása alapján, az Egy bogár élete óta az utalások minél ötletesebb elhelyezése amolyan házi versennyé vált a stúdion belül. Rivera már csak tudja, hiszen már az első Pixar-mozikon is dolgozott különböző beosztásban, úgyhogy neki elhihetjük a különböző rejtett utalások kulisszatitkait.

A Wired felkérésére felvett videóban a producer az összes Pixar-filmen végigmegy, hiszen az Egy bogár életétől kezdve minden egyes moziban felfedezhető egy, vagy több utalás a még készülő, következő animációs filmre.

Egy-egy egészestés animáció elkészítése akár 6 évet is igénybe vehet, így nem csoda, ha néha még csak nagyon felskiccelt verziót látunk a következő film karakteréből. Ilyen esetre példa, amikor a L'ecsóban csak Dug, a Fel beszélő kutyájának árnyékát tudták becsempészni, hiszen Dug részletein még nagyban dolgoztak a stúdión belül. De van, amikor Rivera konkrétan egy ilyen ester eggel elkotyogta a Toy Story 3 főgonoszát (Macó): történt ugyanis, hogy a producer elárulta, hogy a Fel egyik jelenetében érdemes figyelni az egyik jelenet előterében elrejtett plüssmackót.

Rajongóknak kötelező a videó, de aki csak néhány Pixar-filmet szeret, annak is elég szórakoztató lesz az egész:

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Mostantól a Red Lemonnal repül tovább a légitársaság.

Edukációs hónapot indít a magyar keresőmarketing szakmát összefogni kívánó DIMSZ Keresőmarketing tagozata, cikkekkel és ingyenes kutatási anyaggal.

Az Egyesült Államokban zajló tüntetésekről tudósítva eddig 140 riportert bántalmaztak a rendőrök, illetve néhol a tüntetők is.

Az ötvenes éveket idéző grafikákkal ünneplik, hogy lassan vége a korlátozásoknak.

Sportfive néven folytatja a Groupama Arénát is üzemeltető cég.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés