hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Pixa gerjesztette hullámokon hirdet az állásportál

A Dreamjo.bs köztéri kampánya a munkahelyi elégedettségre épít.

hirdetés

Citylightokon és metróban hirdeti szolgáltatásait a Dreamjo.bs állásportál. "Főnököd is milyen", "Meetinged is mennyi", "Szabadidőd is mennyi", "Munkahelyed is milyen" - ezek a szlogenek jelennek meg október 16-tól a metróban például, amiről Pixa legutóbbi slágere, a Hajadismijen juthat sokak eszébe. Pixa számáról pedig értelemszerűen Sickratman tízéves kultikus és szatirikus trackje, a Buzi-e vagy. Utóbbinak a Pixa-szám igazából csak egy egészen ötlettelen és szellemtelen nyúlása, de ez egy másik téma.

A portál mindesetre ezekkel a szlogennek próbálja felhívni a figyelmet arra, hogy elsődleges szempont a munkakeresésnél, hogy jól érezze magát az ember a munkahelyén, illetve az, hogy "a munkavállalók is kritikusan gondolkodjanak, és felismerjék, hogy talán máshol találják meg álomcsapatukat és álommunkahelyüket" - ezzel pedig egy eléggé egyértelműen körülhatárolható társadalmi csoportot céloz meg.

Itt láthatók a plakátok, az első kettő citylight, némileg hagyományosabb szöveggel, az azt követőek a metrósok. Alattuk az alkotók listája.

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: Dreamjo.bs
Marketingigazgató: Németh Anna
Kreatív tervezés: a DreamJo.bs csapata

Ügynökségek

Insight: az NRC Marketingkutató Zrt. felmérése alapján
Médiaügynökség: Café Média
Médiatervező: Bujna András és Szalay György

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés