hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Pixa gerjesztette hullámokon hirdet az állásportál

A Dreamjo.bs köztéri kampánya a munkahelyi elégedettségre épít.

hirdetés

Citylightokon és metróban hirdeti szolgáltatásait a Dreamjo.bs állásportál. "Főnököd is milyen", "Meetinged is mennyi", "Szabadidőd is mennyi", "Munkahelyed is milyen" - ezek a szlogenek jelennek meg október 16-tól a metróban például, amiről Pixa legutóbbi slágere, a Hajadismijen juthat sokak eszébe. Pixa számáról pedig értelemszerűen Sickratman tízéves kultikus és szatirikus trackje, a Buzi-e vagy. Utóbbinak a Pixa-szám igazából csak egy egészen ötlettelen és szellemtelen nyúlása, de ez egy másik téma.

A portál mindesetre ezekkel a szlogennek próbálja felhívni a figyelmet arra, hogy elsődleges szempont a munkakeresésnél, hogy jól érezze magát az ember a munkahelyén, illetve az, hogy "a munkavállalók is kritikusan gondolkodjanak, és felismerjék, hogy talán máshol találják meg álomcsapatukat és álommunkahelyüket" - ezzel pedig egy eléggé egyértelműen körülhatárolható társadalmi csoportot céloz meg.

Itt láthatók a plakátok, az első kettő citylight, némileg hagyományosabb szöveggel, az azt követőek a metrósok. Alattuk az alkotók listája.

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: Dreamjo.bs
Marketingigazgató: Németh Anna
Kreatív tervezés: a DreamJo.bs csapata

Ügynökségek

Insight: az NRC Marketingkutató Zrt. felmérése alapján
Médiaügynökség: Café Média
Médiatervező: Bujna András és Szalay György

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés