hirdetés
hirdetés
hirdetés

A piac már a múlté!

Az AsiaCenter Budapest és az ország egyik legnagyobb család- és állatbarát bevásárló-, rendezvény- és irodaközpontja, amely az elmúlt három évben brand- és funkcióváltáson esett át. Varga Kornélia, az AsiaCenter marketing- és kommunikációs vezetője mesélt a megújult arculatról, az egyedülálló szolgáltatásokról és a rengeteg látogatót vonzó rendezvényekről. (X)

hirdetés

Varga Kornélia
Varga Kornélia
Melyek voltak a legfontosabb változások az elmúlt években?

Az AsiaCenter nem bevásárlóközpontnak épült, az volt a célja, hogy az ázsiai kereskedők kiállítsák és bemutassák itt a termékeiket, így találva maguknak európai partnereket. Az e-kereskedelem térhódítása után azonban a kiállítások szervezésére már nem volt igény, ezért négy évvel ezelőtt az AsiaCenter új menedzsmenttel és új funkcióval, egy különleges, feng shui alapelvek szerint tervezett épületbe zárt bevásárlóközpontként született újjá. Megújítottuk a hely arculatát is: az eredeti színeket egy fiatalosabb pirosra és pinkre cseréltük, de a logó is megváltozott, a betűk vékonyabbak, szögletesebbek lettek. Ázsiára az origami motívum utal, ami minden promóciós termékünkön látható.

Mi jelenti a legnagyobb kihívást a bevásárlóközpont kommunikációjában?

Az AsiaCenter egyedülálló Magyarországon: a legtöbb bevásárlóközpontban kevesebb üzlet van nagy márkákkal, amelyeknek van saját kommunikációjuk. Itt közel 400 kisebb üzlet található saját brand nélkül, a látogatók bevonzása pedig az AsiaCenter kommunikációján múlik, és azon, hogy utána hogyan érzik magukat a vendégeink.

Asia Center - További képekért kattins!
Asia Center - További képekért kattins!

Milyen szolgáltatásokért érdemes felkeresni az AsiaCentert?

A Keleti szárnyban éttermek, gyermekszínház, játszóház és egy több ezer négyzetméteres játéküzlet kapott helyet. A Nyugati szárnyban egy 3500 négyzetméteres, tetőkertkapcsolatos fitneszterem van. A 0-24 óráig nyitva tartó gyógyszertár és hagyományos kínai orvosi rendelő is a különleges szolgáltatások közé tartozik, a Vet For Pet Kisállat Szakrendelő állatorvosai pedig nyitvatartási időn kívül is fogadják a sürgős ellátásra szoruló házi kedvenceket és az Állatmenő Liga speciálisan felszerelt állatmentő autóit. Az AsiaCenterben van Magyarország legnagyobb fedett gokartpályája és virtuálisvalóság-terme, valamint teniszpályákkal is várjuk a látogatóinkat. Ezen kívül ingyenes a parkolás, a szaklapok szerint pedig itt van Magyarország legszebb elektromosautó-töltőállomása.

További képekért kattins!
További képekért kattins!

Évente 4-5 nagy rendezvényünk van, ilyen például az állatbarát tematikájú AsiaCenter Állati Kölyöknap, az Asia GasztroFesztivál, ahová híres fellépőket hívunk meg, és nagyon sok látogatót vonz a Halloweenre időzített Éjszakai Vásárlás is, amikor éjfélig nyitva vannak az üzletek.

További képekért kattins!
További képekért kattins!

Az AsiaCenter Budapest egyik legismertebb kutyabarát helyévé vált.

2017-ben és 2018-ban is elnyertük Az év kutyabarát üzletközpontja címet, 2018-ban pedig a kutyabarát munkahely kategóriában is elhoztuk a különdíjat. Az AsiaCenter minden üzlete beengedi a házikedvenceket, természetesen a megfelelő szabályok betartásával. Matricákkal és piktogrammokkal jelöljük azokat a helyiségeket, ahová a kisállatok az egészségügyi előírások miatt nem léphetnek be.

Varga Kornélia és Mokka kutya - További képekért kattins!
Varga Kornélia és Mokka kutya - További képekért kattins!

Hogyan fogadták a változásokat a látogatók?

Vásárlóink és látogatóink már régóta nem azt gondolják, hogy egy szép épületbe zárt kínai piacra jönnek, hanem tudják és értékelik, hogy egy különleges, család- és állatbarát bevásárló- és irodaközpont várja őket. A bérlőink összetétele is megváltozott az elmúlt években, az egykor főleg ázsiai kereskedőknek otthont adó bevásárlóközpontban az elmúlt évek során az ázsiai bérlők száma csökkent, a magyar tulajdonú, főleg egyéni vállalkozások aránya pedig folyamatosan nő. Míg sok évvel ezelőtt főleg az olcsóbb termékekért jöttek ide a vásárlók, és több órát töltöttek itt évente néhány alkalommal, ma már a folyamatosan bővülő szolgáltatásainknak és az új, nagyobb területeken fekvő üzleteknek és különleges kínálatnak köszönhetően akár naponta és hosszabb időre is visszatérő vendégeink vannak.

Az AsiaCenter számokban:
  • A 125 000 m2-es bevásárlóközpontban évente közel 5 millió látogató fordul meg.
  • A közel 400 üzlethelyiség hasznos alapterülete 33 000 m²
  • A raktárak alapterülete: 10 000 m²
  • Az irodák alapterülete: 10 000 m²
  • A parkolóhelyek száma: 1 500
  • Az elektromosautó-töltőállomások száma: 12

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés