hirdetés
hirdetés
hirdetés

A piac már a múlté!

Az AsiaCenter Budapest és az ország egyik legnagyobb család- és állatbarát bevásárló-, rendezvény- és irodaközpontja, amely az elmúlt három évben brand- és funkcióváltáson esett át. Varga Kornélia, az AsiaCenter marketing- és kommunikációs vezetője mesélt a megújult arculatról, az egyedülálló szolgáltatásokról és a rengeteg látogatót vonzó rendezvényekről. (X)

hirdetés

Varga Kornélia
Varga Kornélia
Melyek voltak a legfontosabb változások az elmúlt években?

Az AsiaCenter nem bevásárlóközpontnak épült, az volt a célja, hogy az ázsiai kereskedők kiállítsák és bemutassák itt a termékeiket, így találva maguknak európai partnereket. Az e-kereskedelem térhódítása után azonban a kiállítások szervezésére már nem volt igény, ezért négy évvel ezelőtt az AsiaCenter új menedzsmenttel és új funkcióval, egy különleges, feng shui alapelvek szerint tervezett épületbe zárt bevásárlóközpontként született újjá. Megújítottuk a hely arculatát is: az eredeti színeket egy fiatalosabb pirosra és pinkre cseréltük, de a logó is megváltozott, a betűk vékonyabbak, szögletesebbek lettek. Ázsiára az origami motívum utal, ami minden promóciós termékünkön látható.

Mi jelenti a legnagyobb kihívást a bevásárlóközpont kommunikációjában?

Az AsiaCenter egyedülálló Magyarországon: a legtöbb bevásárlóközpontban kevesebb üzlet van nagy márkákkal, amelyeknek van saját kommunikációjuk. Itt közel 400 kisebb üzlet található saját brand nélkül, a látogatók bevonzása pedig az AsiaCenter kommunikációján múlik, és azon, hogy utána hogyan érzik magukat a vendégeink.

Asia Center - További képekért kattins!
Asia Center - További képekért kattins!

Milyen szolgáltatásokért érdemes felkeresni az AsiaCentert?

A Keleti szárnyban éttermek, gyermekszínház, játszóház és egy több ezer négyzetméteres játéküzlet kapott helyet. A Nyugati szárnyban egy 3500 négyzetméteres, tetőkertkapcsolatos fitneszterem van. A 0-24 óráig nyitva tartó gyógyszertár és hagyományos kínai orvosi rendelő is a különleges szolgáltatások közé tartozik, a Vet For Pet Kisállat Szakrendelő állatorvosai pedig nyitvatartási időn kívül is fogadják a sürgős ellátásra szoruló házi kedvenceket és az Állatmenő Liga speciálisan felszerelt állatmentő autóit. Az AsiaCenterben van Magyarország legnagyobb fedett gokartpályája és virtuálisvalóság-terme, valamint teniszpályákkal is várjuk a látogatóinkat. Ezen kívül ingyenes a parkolás, a szaklapok szerint pedig itt van Magyarország legszebb elektromosautó-töltőállomása.

További képekért kattins!
További képekért kattins!

Évente 4-5 nagy rendezvényünk van, ilyen például az állatbarát tematikájú AsiaCenter Állati Kölyöknap, az Asia GasztroFesztivál, ahová híres fellépőket hívunk meg, és nagyon sok látogatót vonz a Halloweenre időzített Éjszakai Vásárlás is, amikor éjfélig nyitva vannak az üzletek.

További képekért kattins!
További képekért kattins!

Az AsiaCenter Budapest egyik legismertebb kutyabarát helyévé vált.

2017-ben és 2018-ban is elnyertük Az év kutyabarát üzletközpontja címet, 2018-ban pedig a kutyabarát munkahely kategóriában is elhoztuk a különdíjat. Az AsiaCenter minden üzlete beengedi a házikedvenceket, természetesen a megfelelő szabályok betartásával. Matricákkal és piktogrammokkal jelöljük azokat a helyiségeket, ahová a kisállatok az egészségügyi előírások miatt nem léphetnek be.

Varga Kornélia és Mokka kutya - További képekért kattins!
Varga Kornélia és Mokka kutya - További képekért kattins!

Hogyan fogadták a változásokat a látogatók?

Vásárlóink és látogatóink már régóta nem azt gondolják, hogy egy szép épületbe zárt kínai piacra jönnek, hanem tudják és értékelik, hogy egy különleges, család- és állatbarát bevásárló- és irodaközpont várja őket. A bérlőink összetétele is megváltozott az elmúlt években, az egykor főleg ázsiai kereskedőknek otthont adó bevásárlóközpontban az elmúlt évek során az ázsiai bérlők száma csökkent, a magyar tulajdonú, főleg egyéni vállalkozások aránya pedig folyamatosan nő. Míg sok évvel ezelőtt főleg az olcsóbb termékekért jöttek ide a vásárlók, és több órát töltöttek itt évente néhány alkalommal, ma már a folyamatosan bővülő szolgáltatásainknak és az új, nagyobb területeken fekvő üzleteknek és különleges kínálatnak köszönhetően akár naponta és hosszabb időre is visszatérő vendégeink vannak.

Az AsiaCenter számokban:
  • A 125 000 m2-es bevásárlóközpontban évente közel 5 millió látogató fordul meg.
  • A közel 400 üzlethelyiség hasznos alapterülete 33 000 m²
  • A raktárak alapterülete: 10 000 m²
  • Az irodák alapterülete: 10 000 m²
  • A parkolóhelyek száma: 1 500
  • Az elektromosautó-töltőállomások száma: 12

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés