hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Pepsi új kreatív platformot vezet be, és a Szörnyecskék előtt tiszteleg

Hét év után vált, és kap új szlogent a Pepsi. Dél-Amerikában és Kelet-Európában vezetik be először az új elemeket.

hirdetés

For the love of it - ez lesz a Pepsi új, globális szlogenje, amely a 2012-ben bevezetett Live for Now helyére lép. A teljes új kreatív platformot évközben vezetik be fokozatosan 2019-ben, elsőként Dél-Amerikában és Kelet-Európában.

Az új mottó mellé új palackdesign és videós tartalmak is kapcsolódnak, amiket a Pepsi vezető amerikai kreatív ügynöksége, a Goodby Silverstein & Partners fejlesztett.

A Pepsi emellett folytatja azt a hagyományt is, hogy nagy popformációkkal állapodik meg, hiszen a cég ezúttal a 14 különböző nemzetiségű tagból álló gigaprodukcióval, a Spice Girls menedzsere, Simon Fuller által futtatott Now Uniteddel dolgozik majd együtt a kampányban.

Now United
Now United

A Pepsi ezzel párhuzamosan a Golden Globe-gálára is különleges reklámmal készült, amelyben egyszerre idézték meg az Érkezés c. sci-fi cselekményét, vizuális elemeit és a Szörnyecskék c. klasszikust. A reklám főszerepét William H. Macy (talán a Fargóból lehet sokaknak ismerős) kapta, a videót szintén a Goodby jegyzi.

 

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés