hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Pénzcentrum a legolvasottabb magyar oldalak között

A Pénzcentrum felkerült a leglátogatottabb magyar honlapok 50-es toplistájára. Az oldal a következő hónapokban a családok karácsonyi pénzügyeivel kiemelten foglalkozik – mindezt érthetően, a hétköznapok nyelvén. (x)

hirdetés

Továbbra is rekordszámokat mutat a Portfolio Csoport hírportáljainak olvasottsága. A mérések szerint havonta az 1 milliót is meghaladja a valós felhasználók száma.

Ez azt jelenti, hogy már nem csak a Portfolio, hanem a Pénzcentrum is szerepel a legolvasottabb magyar oldalak 50-es toplistáján. Az IAB Hungary szakmai szervezet által publikált lista a Gemius - DKT hivatalos adatain alapszik, és azt mutatja, hogy a médiacsoport mindkét nagy hírportálja komoly növekedést tudott elérni az elmúlt időszakban.

A TOP 50 oldal között mindössze három olyan található, amely kifejezetten gazdasági tartalommal foglalkozik. A Pénzcentrum ráadásul még itt is különleges, hiszen csak a családi pénzügyekre fókuszál, a mindennapokban felmerülő anyagi kérdésekre ad válaszokat, tanácsokat, ötleteket, és a legnehezebb gazdasági kérdésekről beszél - mindezt hétköznapi nyelvezettel, izgalmas infografikákkal, blog-tartalmakkal és videókkal kiegészítve.

Nagy Bálint

Nagy Bálint, a Pénzcentrum vezető szerkesztője a friss számokat értékelve elmondta, hogy már a hivatalos olvasottsági statisztikák is azt támasztják alá, hogy az elmúlt évek szisztematikus építkezése, a speciális munkamódszerek mellett, a lakosság pénzügyi döntéseit segítő szolgáltatások is beváltották a hozzájuk fűzött reményeket.

A vezető szerkesztő beszélt arról is, hogy a Pénzcentrumnál a következő hónapokban is fejlesztések várhatók. Bővítik az Akciókereső alkalmazást, ami az olvasók kedvencévé vált. Itt egy helyen megtalálhatják az üzletláncok aktuális akciós kiadványait: a következő hetekben még több bolt kínálata kerül be a rendszerbe.

November közepétől érkezik karácsonyi mellékletük, amely nem csak a tudatos vásárlásban, hanem a spórolós ünnepi készülődésben is segít.

A vásárlás mellett fókuszba kerülnek a személyi kölcsönök, az áruhitelek, és az év végi megtakarítások is.

Élen a gazdasági hírversenyben

Havonta több mint 1 millió valós felhasználó (real user - RU) éri el a Portfolio Csoport hírportáljait az auditált mérések szerint (Gemius - DKT 2017/07 - 15+ belföldi közönség, Total (PC, mobil, tablet). Az IAB listája azt mutatja, hogy a médiacsoport zászlóshajója, a Portfolio is folyamatosan tudja növelni olvasói számát, jelenleg a 30. leglátogatottabb magyar oldalnak számít. (x)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Olasz ügynökség felelt a netet már novemberben meghódító reklámért.

A telekommunikációs márka egy új szó létrehozásával is igyekszik erősíteni identitását. A Mito segített neki.

A könyvterjesztő-kiadó csatlakozott a Movember Mozgalomhoz.

Májusban hagyta jóvá a Gazdasági Versenyhivatal, hogy a Digi felvásárolja az Invitelt. Félrevezető közlés miatt vonták vissza a döntést ideiglenesen.

hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés