hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Pénzcentrum a legolvasottabb magyar oldalak között

A Pénzcentrum felkerült a leglátogatottabb magyar honlapok 50-es toplistájára. Az oldal a következő hónapokban a családok karácsonyi pénzügyeivel kiemelten foglalkozik – mindezt érthetően, a hétköznapok nyelvén. (x)

hirdetés

Továbbra is rekordszámokat mutat a Portfolio Csoport hírportáljainak olvasottsága. A mérések szerint havonta az 1 milliót is meghaladja a valós felhasználók száma.

Ez azt jelenti, hogy már nem csak a Portfolio, hanem a Pénzcentrum is szerepel a legolvasottabb magyar oldalak 50-es toplistáján. Az IAB Hungary szakmai szervezet által publikált lista a Gemius - DKT hivatalos adatain alapszik, és azt mutatja, hogy a médiacsoport mindkét nagy hírportálja komoly növekedést tudott elérni az elmúlt időszakban.

A TOP 50 oldal között mindössze három olyan található, amely kifejezetten gazdasági tartalommal foglalkozik. A Pénzcentrum ráadásul még itt is különleges, hiszen csak a családi pénzügyekre fókuszál, a mindennapokban felmerülő anyagi kérdésekre ad válaszokat, tanácsokat, ötleteket, és a legnehezebb gazdasági kérdésekről beszél - mindezt hétköznapi nyelvezettel, izgalmas infografikákkal, blog-tartalmakkal és videókkal kiegészítve.

Nagy Bálint

Nagy Bálint, a Pénzcentrum vezető szerkesztője a friss számokat értékelve elmondta, hogy már a hivatalos olvasottsági statisztikák is azt támasztják alá, hogy az elmúlt évek szisztematikus építkezése, a speciális munkamódszerek mellett, a lakosság pénzügyi döntéseit segítő szolgáltatások is beváltották a hozzájuk fűzött reményeket.

A vezető szerkesztő beszélt arról is, hogy a Pénzcentrumnál a következő hónapokban is fejlesztések várhatók. Bővítik az Akciókereső alkalmazást, ami az olvasók kedvencévé vált. Itt egy helyen megtalálhatják az üzletláncok aktuális akciós kiadványait: a következő hetekben még több bolt kínálata kerül be a rendszerbe.

November közepétől érkezik karácsonyi mellékletük, amely nem csak a tudatos vásárlásban, hanem a spórolós ünnepi készülődésben is segít.

A vásárlás mellett fókuszba kerülnek a személyi kölcsönök, az áruhitelek, és az év végi megtakarítások is.

Élen a gazdasági hírversenyben

Havonta több mint 1 millió valós felhasználó (real user - RU) éri el a Portfolio Csoport hírportáljait az auditált mérések szerint (Gemius - DKT 2017/07 - 15+ belföldi közönség, Total (PC, mobil, tablet). Az IAB listája azt mutatja, hogy a médiacsoport zászlóshajója, a Portfolio is folyamatosan tudja növelni olvasói számát, jelenleg a 30. leglátogatottabb magyar oldalnak számít. (x)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Átfogó stratégiát várnak a Be Socialtől.

A különböző almárkák megszűnnek áprilistól.

Ezúttal nem politikai kampányről van szó, hanem a Magyar Lelki Elsősegély Telefonszolgálatok Szövetségének videójáról.

Élő adásban közvetítették, ahogy elérik az egymillió feliratkozót.

Egy biztonsági figyelmezetetés az utakon, amely miatt nem kell az útról levenni a szemünket.  

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Meghosszabbított nevezési határidő: március 19.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés