hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Pénzcentrum a legolvasottabb magyar oldalak között

A Pénzcentrum felkerült a leglátogatottabb magyar honlapok 50-es toplistájára. Az oldal a következő hónapokban a családok karácsonyi pénzügyeivel kiemelten foglalkozik – mindezt érthetően, a hétköznapok nyelvén. (x)

hirdetés

Továbbra is rekordszámokat mutat a Portfolio Csoport hírportáljainak olvasottsága. A mérések szerint havonta az 1 milliót is meghaladja a valós felhasználók száma.

Ez azt jelenti, hogy már nem csak a Portfolio, hanem a Pénzcentrum is szerepel a legolvasottabb magyar oldalak 50-es toplistáján. Az IAB Hungary szakmai szervezet által publikált lista a Gemius - DKT hivatalos adatain alapszik, és azt mutatja, hogy a médiacsoport mindkét nagy hírportálja komoly növekedést tudott elérni az elmúlt időszakban.

A TOP 50 oldal között mindössze három olyan található, amely kifejezetten gazdasági tartalommal foglalkozik. A Pénzcentrum ráadásul még itt is különleges, hiszen csak a családi pénzügyekre fókuszál, a mindennapokban felmerülő anyagi kérdésekre ad válaszokat, tanácsokat, ötleteket, és a legnehezebb gazdasági kérdésekről beszél - mindezt hétköznapi nyelvezettel, izgalmas infografikákkal, blog-tartalmakkal és videókkal kiegészítve.

Nagy Bálint

Nagy Bálint, a Pénzcentrum vezető szerkesztője a friss számokat értékelve elmondta, hogy már a hivatalos olvasottsági statisztikák is azt támasztják alá, hogy az elmúlt évek szisztematikus építkezése, a speciális munkamódszerek mellett, a lakosság pénzügyi döntéseit segítő szolgáltatások is beváltották a hozzájuk fűzött reményeket.

A vezető szerkesztő beszélt arról is, hogy a Pénzcentrumnál a következő hónapokban is fejlesztések várhatók. Bővítik az Akciókereső alkalmazást, ami az olvasók kedvencévé vált. Itt egy helyen megtalálhatják az üzletláncok aktuális akciós kiadványait: a következő hetekben még több bolt kínálata kerül be a rendszerbe.

November közepétől érkezik karácsonyi mellékletük, amely nem csak a tudatos vásárlásban, hanem a spórolós ünnepi készülődésben is segít.

A vásárlás mellett fókuszba kerülnek a személyi kölcsönök, az áruhitelek, és az év végi megtakarítások is.

Élen a gazdasági hírversenyben

Havonta több mint 1 millió valós felhasználó (real user - RU) éri el a Portfolio Csoport hírportáljait az auditált mérések szerint (Gemius - DKT 2017/07 - 15+ belföldi közönség, Total (PC, mobil, tablet). Az IAB listája azt mutatja, hogy a médiacsoport zászlóshajója, a Portfolio is folyamatosan tudja növelni olvasói számát, jelenleg a 30. leglátogatottabb magyar oldalnak számít. (x)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Az Instagram nagyot megy, miközben a nagy márkák összefognak Zuckerberg közösségimédia-óriása ellen. 

A június 29-i Design Világnap, mint oly sok minden más, szintén online valósult meg. Itthon az alkalomból három minivideó mutatja be, hogy a design mennyire beleivódott a hétköznapjainkba. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés