hirdetés
hirdetés
hirdetés

„A pengenyelés főpróbáján elvágtam a nyelvemet"

Gyertyán Balázs ügynökségi állását hagyta ott, hogy minden idejét a bűvészkedés új, szabadabb verziójára fordíthassa. Ma már tele a hete a fellépésekkel, de azért még előfordul, hogy a szervező megkéri, ne üssön több szöget az orrába, mert betiltják a rendezvényt. Az Újraterveztem.hu újabb portréja a Kreatívon.

hirdetés

„20 évesen meghatározó élményt jelentett a Tökéletes trükk c. film, ennek hatására kezdtem újból érdeklődni a régi hobbim iránt. Fel is mentem a Youtube-ra,  így aztán rátaláltam a különböző oktató anyagokra, ahol leleplezték, hogyan kell egy-egy trükköt megcsinálni. Aztán rájöttem, hogy ezeket a mutatványokat én is meg tudnám csinálni. Nekiálltam otthon gyakorolni, és először csak az akkori barátnőm, ismerőseim előtt tartottam bemutatót" – így indult Gyertyán Balázs bűvészkarrierje, amit ma már teljes állású vállakozóként űz a Posterscope egykori accountja.

Gyertyán először csak szabadidejében, vagy az ügynökségi munka mellett gyakorolt és lépett fel, végül profi bűvészek tanácsára hagyta ott korábbi karrierjét. Már kezdetektől biztos volt benne, hogy nem a gyerekzsúros piacon képzeli el a jövőjét, hanem a bűvészet modernebb irányában próbálja ki magát, ahol nincsen sétapálca, öltöny, és az előadás sem távolságtartó, inkább hétköznapi szituációkat vesz alapul.

Fotó: Túri Márton
Fotó: Túri Márton

Trükkjei azonban elég veszélyesek, hiszen volt már, hogy nem tökéletesen sült el egy-egy mutatványa. „Például a pengenyelés főpróbáján elvágtam a nyelvemet, de volt, hogy a műsor közben, amikor a szöget vertem be az orromba, éreztem, hogy túlütöttem, és elkezdtem vért nyelni" – mesélt baleseteiről Gyertyán.

De néha provokatívabb stílusa miatt is stresszel bizonyos fellépések előtt. „Ilyenkor ezt úgy élem meg, hogy nem a produkcióval van gondjuk, hanem a személyemmel vagy a megjelenésemmel. Ez nagyon frusztráló tud lenni. (...) Előfordult, hogy megkért a szervező, ne üssek be több szöget az orromba, mert a helyiek ki fogják otthon próbálni és betiltják emiatt a fesztivált. Ezért teszek be a kiajánlókba minél több képet magamról és a mutatványaimról, hogy lássák, kit kérnek fel és passzol-e a közönség ízléséhez."

Gyertyán Balázs karrierváltásáról, az elhatározás nehézségeiről és terveiről az ujraterveztem.hu-nak adott interjújában mesél többet.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

Az Otto webshopnak készült egy kissé nyugtalanító képi világú reklám.

Az ugytudjuk.hu-t kiadó céget az LMP-s képviselő és korábban a Nyugat.hu-nál dolgozó újságírok alapították.

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés