hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Pelikán ügyirat újratöltve

A Reklámeszköz.hu több, mint négyezer ügyfelével évek óta meghatározó szerepet tölt be a kiállítási és promóciós mobil displayek piacán. 2015-től pedig kibővült választékkal és új szolgáltatásokkal várják az ügyfeleiket. De vajon milyen utat kellett bejárni a display kivitelezéstől a Kreatív Produkciós Iroda létrehozásáig? (x)

hirdetés

Minden a displayekkel kezdődött 2007-ben, és kezdetét vette egy folyamatos fejlesztés. Ennek eredményeként a ma már 11 fős, 100 százalékban magyar tulajdonú vállalkozás az évek során raktárbázissal, saját grafikai, nyomdai és gyártói kapacitással bővült. Így vált képessé a cég arra, hogy teljes körű kiszolgálást nyújtson a reklámdekorációs kivitelezések terén, az első látványtervtől a rendezvény utáni bontásig. Hogy miért vált szükségessé a profil frissítése, arról Molnár Bálint ügyvezetőt kérdeztük. 

Molnár Bálint
Molnár Bálint

Miért van szükség erre a váltásra?

Először a „szükség” helyett inkább az „időszerű” szót használnám. Ugyanis számos megrendelőnk kérésére a produkciós munka tervezői, szervezői és logisztikai tevékenységeit már hosszú ideje a tőlünk megszokott minőségben műveljük. Csupán annyi történt, hogy eddig nem erre helyeztük a hangsúlyt. Nem kommunikáltunk kifelé, csak „csendben” végeztük a produkciós szervezést. Tulajdonképpen a Kreatív Produkciós Irodával azt történt, hogy nevet adtunk a gyermeknek. 

Miért került ide a kreatív jelző?

Úgy gondolom két szempontból is releváns a Reklámeszköz.hu számára a kreatív szó. Egyrészt a 2011 óta nálunk dolgozó grafikus csapat mára három főre bővült. Nekik az utóbbi évben az arculattervezési, logótervezési és kampánytervezési feladatai exponenciálisan nőttek. Ez a kreatív szó elsődleges jelentéstartalma. Másrészt számunkra a kreativitás a feladatok ötletes és egyedi szemléletű megvalósítását jelenti. Előszeretettel alkalmazunk alternatív alapanyagokat vagy használunk a megszokottól eltérő megoldásokat.

Miben kapnak mást a meglévő ügyfelek?

A jövőben nagyobb választékot és új szolgáltatásokat érhetnek el, a tőlünk megszokott gondossággal és extra gyorsasággal. A mindennapi ügymenetben sem okoz fennakadást a Kreatív Produkciós Irodává válás. Az újdonságot valójában az jelenti, hogy a jövőben az ügyfeleink az aktivitásukhoz kötődő számos terméket vagy szolgáltatást meg tudnak vásárolni a Reklámeszköz.hu webshopban is. Így nem kell a reklámajándék vagy szórólap nyomtatás miatt újabb kapcsolatokat felkutatniuk, elegendő a kapcsolattartó személlyel kommunikálni. Ráadásul egységes szállítási és fizetési feltételekkel szerezhetik be mindazt, amire csak egy rendezvényen szükség lehet. Legyen szó konferenciáról, kiállításról, áruházi promócióról vagy éppen egy grandiózus szabadtéri fesztiválról. 

Szükség van ezekre az újításokra egyáltalán?

A tapasztalataink régóta azt mutatják, hogy igen. Erre az iparág számos képviselője is jó példával mutatott rá a múltban. Vannak, akik BTL ügynökségként végzik a tevékenységüket, mások a nyomdaipar irányába mozdultak.

Mi, bár a display piacra specializáltuk magunkat, azt tapasztaltuk, hogy az ügyfeleink gyakran teljes körű szolgáltatást várnak el tőlünk. Felméretik a rendezvény helyszínét. Látványt terveztetnek. A displayek mellett a rendezvény kiadványaira és egyedi kiegészítőire is árajánlatot kérnek tőlünk. Sőt, az utóbbi időben többen már a webdizájnt és a teljesen speciális reklámberendezések gyártását is tőlünk igényelték. De mondhatnám azt is, hogy naponta felmerülő kérdés, hogy vállalunk-e névjegykártyát, szórólap- vagy katalógusnyomtatást, és időről időre könyvek és csomagolások készítésébe is belecsöppenünk. 

Jól értem, akkor ezentúl ügynökség is lesztek?

Nem. Az iroda kifejezés jobban leír minket. Mi a produkció megvalósításával kívánunk foglalkozni a jövőben is. Célunk, hogy a rendezvénnyel foglalkozó ügyfelünk összes eszköz igényét (dekoráció, nyomtatott anyagok, reklámajándékok) egy helyen ki tudjuk elégíteni. Elsősorban azok számára hoz ez kedvező fordulatot, akik szeretik egy lendülettel, teljes körűen megoldani a feladataikat. Ugyanis már hetedik éve rövid határidővel garantált minőséget biztosítunk megrendelőink számára.

Tudnál olyan ügyfelet említeni, akivel az együttműködésetek már most túlmutat a dekorációs feladatokon?

Örömmel hozom szóba, hogy a Kreativ Csoport és partnere, a Protopmail minket bízott meg a III. Emailmarketing konferencia produkciós feladataival, ahol a dekorációs eszközökön kívül reklámajándékokkal is segítjük a rendezvény sikerét. 

Pontosan milyen újdonságok várhatóak 2015-től?

Nálunk 2015 rendhagyó módon már idén októberben elkezdődött. Folyamatosan töltjük fel az új termékeinket és Kreatív Produkciós Irodaként az új szolgáltatásaink körét a Reklámeszköz.hu honlapra. Ezek közül néhányat már megismerhettek az ügyfeleink. Új termékekkel bővítettük a display kínálatunkat is. Nevesítettük és beáraztuk a grafikai szolgáltatásainkat. Jelenleg pedig a produkciós területeket dolgozzuk fel. Mindehhez pedig országos dekorációs lefedettséget biztosítunk a megrendelőknek. 2015–től a Reklámeszköz.hu Kreatív Produkciós Irodában várjuk a kihívásokkal teli megbízásokat minden kedves ügyfelünktől.

(x)

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Artificial által készített kampányban.

Facebook Messengeren épp a célcsoportjukat remélik elérni.

Több különös médiatanácsi frekvenciadöntés mögött is a kormánybiztos médiapápát sejtik.

Az első és a második helyezett is Csoboth Edina lett. Hat év után nyert újból díjat a versenyen.

Bracsok István, a White Rabbit kreatívigazgatója a reklámfesztivál zsűrijében.

hirdetés

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés