hirdetés
hirdetés
hirdetés

Konferencia a csr méréséről

A parlamentet nem érdekli a fenntartható fejlődés?

A vállalati felelősségvállalás mérhető, de a cégek egyelőre különböző mutatószámokat használnak, és még abban sincs egyetértés, hogy szükség van-e egyáltalán a mérésre. A Mérhető Fenntartható Fejlődés konferencia fő tanulságai.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Gulyás Lídia, az Artificial Group influencer specialistája szerint ijesztően nem kreatív, ellenben számos hitelességi kérdést vet fel a kampány.

Juhász Péter Tibor elvesztett egy fogadást. Búcsúzik is a márkától, amivel reklámversenyeket nyertek.

100 óriásplakát- és 200 citylight helyet sikerült kibérelnie az ellenzéki összefogás főpolgármester-jelöltjének. Puzsérék egy plakátot sem vesznek.

A Miskolcon felnőtt szakember korábban is szerkesztette a klub tévés magazinműsorát.

A Stabilo népszerű magyar tiniinfluencereket vet be az új, Z-generációt célzó kampányában.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Köszönjük az észrevételt és a pontosítást.
#
De igen: a parlamentet érdekli a fenntartható fejlődés.

A fenntartható fejlődés mérhetőségéről szóló konferencián szólalt fel Katona Béla, az Országgyűlés és egyben a Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsának
elnöke, és azzal ellentétben, amit a cikk sugall, egyáltalán nem állította, hogy az országgyűlést nem érdekli a fenntartható fejlődés. Sőt, annyira érdeklik a
témával kapcsolatos társadalmi, gazdasági és környezetvédelmi kérdések, hogy egyhangú határozattal hozta létre 2008. október 10-én a tanácsot.

A tanács feladata, hogy a fenntartható fejlődést szem előtt tartva véleményezze a országgyűlés elé kerülő jogszabálytervezeteket, illetve hogy e kérdéskörben
saját javaslatokat tegyen. Az Európa-szerte, összetételében egyedülálló szervezet tagjait a parlamenti pártok, a Kormány, a Magyar Tudományos Akadémia, a gazdasági
kamarák, az egyházak, a szakszervezetek, a munkaadói szervezetek, az önkormányzati szövetségek, a MTESZ, a Rektori Konferencia és a civil szervezetek delegálják.

Az NFFT az elmúlt másfél évben elkészítette a Nemzeti Fenntarthatósági Stratégia alapjául szolgáló, a jelenlegi helyzetet komplexen vizsgáló Jövőkereső
jelentést, amelyet 2009. decemberében ismertetett meg az Országgyűléssel. A Jelentés elérhető az NFFT honlapjáról (www.nfft.hu).

A Tanács jelentős eredményt ért el azzal is, hogy 2010. január 29-én benyújtotta az Országgyűlésnek az Éghajlatvédelmi Kerettörvényt, amelynek elkészítésével
2009. júniusában konszenzusos országgyűlési határozattal bízták meg a testületet.

Bár a javaslattal kapcsolatos végszavazásra az elmúlt ciklusban nem került sor, ez csupán néhány képviselő, gazdasági érdekeket előtérbe helyező módosító
indítványának volt köszönhető és semmiképpen az Országgyűlés egyhangú elutasításának, érdektelenségének.

Katona Béla, a Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanács elnöke, a Mérhető Fenntartható Fejlődés konferencián elhangzott beszédében az éghajlatvédelmi kerettörvény
végszavazását hátráltató módosító indítványokkal kapcsolatban hangsúlyozta, hogy „a gazdasági és környezetvédelmi szakemberek szemlélete egyelőre milyen távol
esik egymástól, és mennyit kell még ezen dolgozni, ebben fejlődni.”

Ez így van. Ezért is hozta létre az Országgyűlés a Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsot, de sem az elhangzottak, sen az eddig elvégzett munka nem értelmezhető
úgy, hogy a parlamentet nem érdekli a fenntartható fejlődés.

2010. április 21.

a Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanács nevében a sajtómunkáért felelős Newsbreakers Communications

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés