hirdetés
hirdetés
hirdetés

Konferencia a csr méréséről

A parlamentet nem érdekli a fenntartható fejlődés?

A vállalati felelősségvállalás mérhető, de a cégek egyelőre különböző mutatószámokat használnak, és még abban sincs egyetértés, hogy szükség van-e egyáltalán a mérésre. A Mérhető Fenntartható Fejlődés konferencia fő tanulságai.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Többszörös díjnyertes rendezvényen dolgozott közösen a Deutsche Telekom és a Progressive. (X)

Mátrai Miklós távozása után Bósza Zsolt átalakította a vezetést.

Tóth Levente, a Népszabadság és a Világgazdaság egykori főszerkesztője, jelenleg a KNK PR&Média press evangelistje szállította az eheti Kultúrterrort.

Interjú Bojtár B. Endre főszerkesztővel.

18-23 évesek jelentkezését várják a Roger Hatchuel Academy 6 napos tréningjére.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Köszönjük az észrevételt és a pontosítást.
#
De igen: a parlamentet érdekli a fenntartható fejlődés.

A fenntartható fejlődés mérhetőségéről szóló konferencián szólalt fel Katona Béla, az Országgyűlés és egyben a Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsának
elnöke, és azzal ellentétben, amit a cikk sugall, egyáltalán nem állította, hogy az országgyűlést nem érdekli a fenntartható fejlődés. Sőt, annyira érdeklik a
témával kapcsolatos társadalmi, gazdasági és környezetvédelmi kérdések, hogy egyhangú határozattal hozta létre 2008. október 10-én a tanácsot.

A tanács feladata, hogy a fenntartható fejlődést szem előtt tartva véleményezze a országgyűlés elé kerülő jogszabálytervezeteket, illetve hogy e kérdéskörben
saját javaslatokat tegyen. Az Európa-szerte, összetételében egyedülálló szervezet tagjait a parlamenti pártok, a Kormány, a Magyar Tudományos Akadémia, a gazdasági
kamarák, az egyházak, a szakszervezetek, a munkaadói szervezetek, az önkormányzati szövetségek, a MTESZ, a Rektori Konferencia és a civil szervezetek delegálják.

Az NFFT az elmúlt másfél évben elkészítette a Nemzeti Fenntarthatósági Stratégia alapjául szolgáló, a jelenlegi helyzetet komplexen vizsgáló Jövőkereső
jelentést, amelyet 2009. decemberében ismertetett meg az Országgyűléssel. A Jelentés elérhető az NFFT honlapjáról (www.nfft.hu).

A Tanács jelentős eredményt ért el azzal is, hogy 2010. január 29-én benyújtotta az Országgyűlésnek az Éghajlatvédelmi Kerettörvényt, amelynek elkészítésével
2009. júniusában konszenzusos országgyűlési határozattal bízták meg a testületet.

Bár a javaslattal kapcsolatos végszavazásra az elmúlt ciklusban nem került sor, ez csupán néhány képviselő, gazdasági érdekeket előtérbe helyező módosító
indítványának volt köszönhető és semmiképpen az Országgyűlés egyhangú elutasításának, érdektelenségének.

Katona Béla, a Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanács elnöke, a Mérhető Fenntartható Fejlődés konferencián elhangzott beszédében az éghajlatvédelmi kerettörvény
végszavazását hátráltató módosító indítványokkal kapcsolatban hangsúlyozta, hogy „a gazdasági és környezetvédelmi szakemberek szemlélete egyelőre milyen távol
esik egymástól, és mennyit kell még ezen dolgozni, ebben fejlődni.”

Ez így van. Ezért is hozta létre az Országgyűlés a Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsot, de sem az elhangzottak, sen az eddig elvégzett munka nem értelmezhető
úgy, hogy a parlamentet nem érdekli a fenntartható fejlődés.

2010. április 21.

a Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanács nevében a sajtómunkáért felelős Newsbreakers Communications

hirdetés

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Az ügynökség a klasszikus kékben is meglátta a potenciált.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés