hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Pannon ügynökséget keresett, aztán kikötött a mostaninál

Tendereztetett a Pannon, de inkább mégis marad az Ogilvynél. Az új együttműködés 2009. január 1-jén veszi kezdetét.
hirdetés

A meghívásos, két körös tenderen 4 ügynökség vett részt, amelyek közül ketten, az Ogilvy, és információink szerint a Young & Rubicam maradtak állva a második körben. A Pannon sajtóközleményében az áll: a cég célja az, hogy a számára legmegfelelőbb szolgáltatásokat nyújtó ügynökséggel dolgozhasson, és ennek az elvárásnak továbbra is az Ogilvy felelt meg a legjobban.
 
A megbízás a Pannon ATL- és BTL-kampányokhoz kötődő és azokon kívül eső megjelenéseire vonatkozik, ugyanakkor nem érinti a cég Djuice márkáját, amin továbbra is a Leo Burnett dolgozik. Az Ogilvy immár három éve működik együtt a Pannonnal, az új együttműködés 2009. január 1-jén veszi kezdetét.
 
Az Ogilvy 2005 végén váltotta a McCann Erickson-t, amely előtte tíz évig volt a Pannon ügynöksége. Már az Ogilvy készíthette a Pannon 2006-os arculatváltó kampányát.
  
Az egyik legújabb Pannon-reklám:



 
Az új arculatot bevezető imázsfilm:



 
Egy régi Pannon GSM imázsfilm:



 

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

A lap szerzője prostituáltakhoz hasonlítja a drageket.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés
hirdetés