hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Palace Cinemas saját kézbe veszi médiaértékesítését

Jövőre egy kézbe kerül a Palace Cinemas mozihálózat on-screen és off-screen reklámfelület-értékesítése. A feladatokat kizárólag a Palace Media végzi.
hirdetés

A Palace Cinemas mozilánc médiafelületeit eddig több cég értékesítette: az on-screenért az RMB Hungary felelt, az off-screen pedig több cég között oszlott meg.

Január 1-jétől változás történik és egy kézbe kerül az értékesítés: a  továbbiakban a Palace Mediához kerül mindkét felület.  Kiss Zsuzsanna, a cég értékesítési igazgatója a Kreatív Online-nak azt mondta, hogy ezzel nagyobb interaktivitást biztosító, teljes körű, 360 fokos kommunikációt lehet majd megvalósítani.

A belső értékesítéssel a hatékonyságot kívánják növelni, hiszen így a mozik teljes portfolióját egységesen lehet kezelni, kihasználva az on-screen, off-screen, indoor, szponzorációs illetve a digitalizációs és interaktív lehetőségeket.

A Palace Media a magyarországi jelenléten túl a nemzetközi mozilánc valamennyi országában – Szlovákiában és Csehországban - is megkezdte a belső reklámértékesítési tevékenységét.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A lap cikke szerint az Indamedia vezetése az Index és az MTVA közötti konfliktus után dönthetett a visszavásárlásról.

A testület szerint a Klubrádió műsora sem volt gyűlöletkeltő.

Indulhat a könyvespolcok ismerkedése. A Libri kampánybejelentőjét olvashatjátok.

Twitteren őrjöng, kamunak tartja a klímaváltozást, és mindenkit utál, de főleg a postát. Ismerős? 

A kötet szerzője a zwoelf digital tulajdonosa, Serfőző Péter.

hirdetés
hirdetés

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!