hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Palace Cinemas saját kézbe veszi médiaértékesítését

Jövőre egy kézbe kerül a Palace Cinemas mozihálózat on-screen és off-screen reklámfelület-értékesítése. A feladatokat kizárólag a Palace Media végzi.
hirdetés

A Palace Cinemas mozilánc médiafelületeit eddig több cég értékesítette: az on-screenért az RMB Hungary felelt, az off-screen pedig több cég között oszlott meg.

Január 1-jétől változás történik és egy kézbe kerül az értékesítés: a  továbbiakban a Palace Mediához kerül mindkét felület.  Kiss Zsuzsanna, a cég értékesítési igazgatója a Kreatív Online-nak azt mondta, hogy ezzel nagyobb interaktivitást biztosító, teljes körű, 360 fokos kommunikációt lehet majd megvalósítani.

A belső értékesítéssel a hatékonyságot kívánják növelni, hiszen így a mozik teljes portfolióját egységesen lehet kezelni, kihasználva az on-screen, off-screen, indoor, szponzorációs illetve a digitalizációs és interaktív lehetőségeket.

A Palace Media a magyarországi jelenléten túl a nemzetközi mozilánc valamennyi országában – Szlovákiában és Csehországban - is megkezdte a belső reklámértékesítési tevékenységét.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.