hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Palace Cinemas saját kézbe veszi médiaértékesítését

Jövőre egy kézbe kerül a Palace Cinemas mozihálózat on-screen és off-screen reklámfelület-értékesítése. A feladatokat kizárólag a Palace Media végzi.
hirdetés

A Palace Cinemas mozilánc médiafelületeit eddig több cég értékesítette: az on-screenért az RMB Hungary felelt, az off-screen pedig több cég között oszlott meg.

Január 1-jétől változás történik és egy kézbe kerül az értékesítés: a  továbbiakban a Palace Mediához kerül mindkét felület.  Kiss Zsuzsanna, a cég értékesítési igazgatója a Kreatív Online-nak azt mondta, hogy ezzel nagyobb interaktivitást biztosító, teljes körű, 360 fokos kommunikációt lehet majd megvalósítani.

A belső értékesítéssel a hatékonyságot kívánják növelni, hiszen így a mozik teljes portfolióját egységesen lehet kezelni, kihasználva az on-screen, off-screen, indoor, szponzorációs illetve a digitalizációs és interaktív lehetőségeket.

A Palace Media a magyarországi jelenléten túl a nemzetközi mozilánc valamennyi országában – Szlovákiában és Csehországban - is megkezdte a belső reklámértékesítési tevékenységét.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

A lap szerzője prostituáltakhoz hasonlítja a drageket.

hirdetés
hirdetés

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.